تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :استیبل کوین جدید صرافی بایننس جایگزین BUSD شد! برای تبدیل چه کنیم؟

  • کد خبر : 2606408
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
لورس :استیبل کوین جدید صرافی بایننس جایگزین BUSD شد! برای تبدیل چه کنیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبایننس اعلام کرده است که پشتیبانی خود را از محصولات دلار بایننس (BUSD) در معاملات اسپات و مارجین تا تاریخ ۷ سپتامبر متوقف می‌کند. برای جایگزینی BUSD، بایننس یک استیبل کوین جدید به نام FDUSD را معرفی کرده است و کاربران را به استفاده از آن تشویق می‌کند. کاربران می‌توانند دارایی‌های BUSD خود را با نسبت ۱:۱ به FDUSD بدون هیچ کارمزد معاملاتی تبدیل کنند.
البته قبل از معرفی FDUSD، به نظر می‌رسید بایننس از TUSD به عنوان یک گزینه جایگزین حمایت خواهد کرد.
در حال حاضر، FDUSD دارای ارزش بازار بیش از ۳۸۲ میلیون دلار است که نشان‌دهنده افزایش ۲۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. همچنین حجم معاملات از حدود ۱۰۱ میلیون دلار به ۱۴۴ میلیون دلار افزایش یافته که این امر نشان‌دهنده افزایش نزدیک به ۴۰ درصدی در حجم معاملات این استیبل کوین است. با این حال، در مقایسه با استیبل‌کوین‌های پیشرو مانند تتر (USDT) با ارزش بازار بیش از ۸۲ میلیارد دلار و سیرکل (USDC) با ارزش بازار بیش از ۲۶ میلیارد دلار، FDUSD راه درازی را در پیش خواهد داشت.
رقابت در بازار استیبل کوین شدید است و دستیابی به پذیرش گسترده ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بایننس اعلام کرده است که پشتیبانی خود را از محصولات دلار بایننس (BUSD) در معاملات اسپات و مارجین تا تاریخ ۷ سپتامبر متوقف می‌کند. برای جایگزینی BUSD، بایننس یک استیبل کوین جدید به نام FDUSD را معرفی کرده است و کاربران را به استفاده از آن تشویق می‌کند. کاربران می‌توانند دارایی‌های BUSD خود را با نسبت ۱:۱ به FDUSD بدون هیچ کارمزد معاملاتی تبدیل کنند.

البته قبل از معرفی FDUSD، به نظر می‌رسید بایننس از TUSD به عنوان یک گزینه جایگزین حمایت خواهد کرد.

در حال حاضر، FDUSD دارای ارزش بازار بیش از ۳۸۲ میلیون دلار است که نشان‌دهنده افزایش ۲۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. همچنین حجم معاملات از حدود ۱۰۱ میلیون دلار به ۱۴۴ میلیون دلار افزایش یافته که این امر نشان‌دهنده افزایش نزدیک به ۴۰ درصدی در حجم معاملات این استیبل کوین است. how-does-fdusd-measure-against-busd-a-market-analysiبا این حال، در مقایسه با استیبل‌کوین‌های پیشرو مانند تتر (USDT) با ارزش بازار بیش از ۸۲ میلیارد دلار و سیرکل (USDC) با ارزش بازار بیش از ۲۶ میلیارد دلار، FDUSD راه درازی را در پیش خواهد داشت.

بخوانید  با انواع شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید

رقابت در بازار استیبل کوین شدید است و دستیابی به پذیرش گسترده چالش‌برانگیز خواهد بود. با این وجود، با حمایت بایننس و ابتکارات استراتژیک، FDUSD ممکن است فرصت‌هایی برای توسعه جایگاه خود و رشد پایگاه کاربران خود در طول زمان داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته استیبل کوین جدید صرافی بایننس جایگزین BUSD شد! برای تبدیل چه کنیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها