تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :اشکالات یخچال ساید دوو

  • کد خبر : 2636115
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۸
لورس :اشکالات یخچال ساید دوو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :در این مقاله قصد داریم به اشکالات یخچال ساید دوو بپردازیم تا کاربران هنگام مواجه شدن با مشکلات بدانند چه اقدامی کنند، یخچال فریزرهای دوو یکی از با کیفیت ترین محصولات است اما ممکن است یخچال فریزر با مرور زمان یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود. مشکلات یخچال […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در این مقاله قصد داریم به اشکالات یخچال ساید دوو بپردازیم تا کاربران هنگام مواجه شدن با مشکلات بدانند چه اقدامی کنند، یخچال فریزرهای دوو یکی از با کیفیت ترین محصولات است اما ممکن است یخچال فریزر با مرور زمان یا استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود.

مشکلات یخچال فریزر دوو گاهی اوقات به آسانی قابل رفع شدن است و گاهی اوقات ناشی از خرابی قطعات است که باید توسط متخصصین بررسی و رفع شود.

اگر با مشکلات یخچال دوو مواجه شده اید و نیاز به تعمیر دارید استفاده از خدمات سرویس برتر یک گزینه مناسب است. کلیه خدمات سرویس و تعمیر یخچال فریزر دوو به وسیله قطعات اورجینال و اصل همراه با گارانتی ۳ تا ۶ ماهه توسط متخصصین خبره انجام می شود.

مشکلات یخچال دوو

برای رفع مشکلات یخچال فریزر ابتدا باید به عیب یابی یخچال بپردازیم. تشخیص صحیح تاثیر بسزایی در کاهش زمان و هزینه دارد به همین خاطر بهتر است این کار را به متخصصین بسپارید. در ادامه به برخی از مشکلات رایج یخچال فریزر دوو می پردازیم.

یخچال فریزر دوو سرما نداره یخچال فریزر روشن نمی شود
صدای غیر طبیعی یخچال فریزر موتور یخچال کار نمی کند
یخچال فریزر اتومات نمی کند یخچال فریزر برفک می زند
یخچال فریزر خاموش و روشن می شود خرابی برد الکترونیکی
استشمام بوی بد از یخچال فریزر دوو خرابی صفحه نمایشگر یخچال فریزر دوو
فن کندانسور کار نمی کند یخساز کار نمی کند
درب یخچال فریزر به درستی بسته نمی شود نشتی آب از یخچال

 

یخچال فریزر سرما نداره یکی از مشکلات یخچال دوو

از دست دادن سرمای یخچال فریزر مشکل بسیار جدی است که حتما باید توصط متخصصین بررسی شود. این مشکل ممکن است به دلیل موارد مختلفی اتفاق بیافتد که برای رفع آن باید موارد زیر توسط متخصصین بررسی شود.

  • دمای یخچال فریزر به درستی تنظیم شود.
  • گاز یخچال فریزر کاهش پیدا کرده است.
  • فن های یخچال فریزر چک شود در صورت معیوب شدن تعمیر یا تعویض شود.
  • قطعات سنسور دیفراست بررسی شود.
  • ترموستات معیوب شده است که باید تعویض شود.
  • موتور یخچال فریزر نیم سوز شده است یا سوخته است.
  • برد الکترونیکی خراب شده است.

Top of Form

 

علت صدای غیر طبیعی یخچال فریزر

صدای زیاد از یخچال فریزر یکی از رایج ترین مشکلات یخچال دوو است که برای رفع آن از تراز بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید اگر مشکل رفع نشد قطعاتی مانند فن کندانسور و موتور و… باید توسط متخصصین بررسی شوند و در صورت خرابی تعمیر یا تعویض شوند.

علت اتومات نکردن یخچال فریزر دوو

یکسره کار کردن یخچال فریزر مشکلی  جدی است که باید سریعا اقدام به رفع آن کنید تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید.

علت یکسره کار کردن یخچال فریزر می تواند نشتی گاز یا خرابی ترموستات باشد که رفع این مشکل نیازمند مهارت و ابزار مخصوص است.

برای ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در منزل کافیست با شماره ۶۷۵۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا متخصصین ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

استشمام بوی بد از یخچال فریزر دوو

استشمام بوی نامطبوع از یخچال فریزر یکی از مشکلات یخچال دوو است که عدم پاکیزگی یخچال علمل اصلی این مشکل است. برای رفع این مشکل یخچال فریزر را از مواد غذایی خالی کنید و داخل یخچال را با محلول آب و سرکه تمیز کنید و از قرار دادن مواد غذایی بیشتر از حد مجاز داخل یخچال خودداری کنید اگر مشکل رفع نشد فن ها باید توسط متخصصین چک شوند.Top of Form

کار نکردن فن کندانسور از اشکالات یخچال ساید دوو

فن کندانسور نقش مهمی در افزایش انتقال حرارت و خنک کنندگی دستگاه دارد. خرابی فن عملکرد صحیح یخچال را مختل می کند و در نهایت باعث آسیب دیدن کمپرسور می شود.

علت روشن نشدن یخچال فریزر دوو

زمانیکه یخچال فریز دوو روشن نمی شود ابتدا پریز برق و دوشاخه را چک کنید و از وصل بودن برق اطمینان حاصل نمائید. اگر مشکل رفع نشد نشان دهنده خرابی برد، موتور، ترموستات یا قطعات دیگر است و عیب یابی یخچال ساید دوو را حتما به متخصصین بسپارید.

دلیل کار نکردن موتور یخچال ساید دوو

موتور یکی از مهم ترین قطعات یخچال فریزر است و کار نکردن آن باعث می شود یخچال روشن نشود یا خنک نشود. خرابی موتور یکی از مهم ترین مشکلات یخچال دوو است که برای رفع این مشکل باید قطعات موتور توسط متخصصین چک شود و در صورت خرابی تعمیر شود. اگر موتور یخچال فریزر سوخته باشد باید آن را تعویض کنید.

برفک زدن یکی از مشکلات یخچال دوو

برفک زدن یخچال فریزرهای بدون برفک یکی از اشکالات یخچال ساید دوو است که علت این مشکل می تواند  خرابی المنت، ترمودیسک، ترموفیوز، سنسور دیفراست، برد و عوامل دیگر باشد که بررسی و عیب یابی این مشکل بسیار تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت دارد.

خرابی برد الکترونیکی یخچال ساید دوو

برد الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات یخچال فریزر است که وظیفه مدیریت تمامی قطعات را برعهده دارد. خرابی این قطعه یکی از اصلی ترین مشکلات یخچال دوو است که عملکرد تمامی قطعات را با مشکل مواجه می کند. در صورت خرابی برد باید تعمیر یا تعویض شود که این کار بسیار تخصصی است و باید توسط مهندسین الکترونیک انجام شود.

خرابی صفحه نمایشگر یخچال فریزر دوو

خرابی نمایشگر یخچال یکی دیگر از اشکالات یخچال ساید دوو است. امکان دارد صفحه نمایش یخچال به دلیل نوسانات برق، نفوذ آب یا ضربه خوردن دچار مشکل شود. البته گاهی اوقات با ریست کردن یخچال این مشکل به آسانی رفع می شود اگر مشکل برطرف نشد بهتر است از متخصصین کمک بخواهید.

گارانتی تعمیر یخچال ساید دوو با سرویس برتر

گارانتی قطعات و استفاده از قطعات اصلی و درجه یک امری بسیار مهم و حیاتی برای جلب رضایت مشتریان است که سرویس برتر به نشانه تعهد به شما ارائه می دهد. گارانتی برخی از قطعات یخچال فریزر دوو به شرح زیر می باشد.

  • تعویض کمپرسور یا موتور : ۶ ماه گارانتی کتبی
  • شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید : ۳ ماه گارانتی کتبی
  • تعمیر سیستم دیفراست : ۶ ماه گارانتی کتبی
  • تعویض فن ها : ۶ ماه گارانتی کتبی
  • تعمیرات یخساز : ۶ ماه گارانتی
  • تعویض سنسور ها : ۶ ماه گارانتی کتبی

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها