تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :اعلام آمادگی خالق کاردانو برای همکاری با صرافی کراکن! ماجرا چیست؟

  • کد خبر : 2630467
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
لورس :اعلام آمادگی خالق کاردانو برای همکاری با صرافی کراکن! ماجرا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهدر روزهای گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که کراکن (Kraken)، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال در جهان، به دنبال شریکی برای کمک به توسعه شبکه بلاکچین لایه دوم خود است. حال، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار اکوسیستم کاردانو، پیشنهاد داده که به شریک این صرافی تبدیل شود. هاسکینسون در توییت اخیر خود، مقاله‌ای را در مورد صرافی کراکن و تصمیم آن برای انتخاب چندین شرکت بزرگ فعال در حوزه فناوری بلاکچین جهت کمک به دستیابی به هدف خود، به اشتراک گذاشته و جسی پاول، رئیس کراکن را هم تگ و اعلام کرده که او و تیمش می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. هاسکینسون در ادامه از پاول خواسته که اگر آنها هم موافق بودند، به او پیام دهد. تیم کاردانو، چه به عنوان شریک صرافی کراکن انتخاب شود، چه نشود، از زمان تأسیس پلتفرم خود سخت کار کرده و اخیراً هم کیف پول غیرحضانتی Nami را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال ADA با قیمت ۰٫۳۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به ماه گذشته، نزدیک به ۵۰ درصد رشد دارد در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌تو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در روزهای گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که کراکن (Kraken)، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال در جهان، به دنبال شریکی برای کمک به توسعه شبکه بلاکچین لایه دوم خود است. حال، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار اکوسیستم کاردانو، پیشنهاد داده که به شریک این صرافی تبدیل شود.

هاسکینسون در توییت اخیر خود، مقاله‌ای را در مورد صرافی کراکن و تصمیم آن برای انتخاب چندین شرکت بزرگ فعال در حوزه فناوری بلاکچین جهت کمک به دستیابی به هدف خود، به اشتراک گذاشته و جسی پاول، رئیس کراکن را هم تگ و اعلام کرده که او و تیمش می‌توانند در این مسیر به آنها کمک کنند. هاسکینسون در ادامه از پاول خواسته که اگر آنها هم موافق بودند، به او پیام دهد.
تیم کاردانو، چه به عنوان شریک صرافی کراکن انتخاب شود، چه نشود، از زمان تأسیس پلتفرم خود سخت کار کرده و اخیراً هم کیف پول غیرحضانتی Nami را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است.
در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال ADA با قیمت ۰٫۳۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به ماه گذشته، نزدیک به ۵۰ درصد رشد دارد

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اعلام آمادگی خالق کاردانو برای همکاری با صرافی کراکن! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها