تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :افت ۸ درصدی تون کوین/ بیت کوین نه بالا رفت نه پایین

  • کد خبر : 2598655
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
لورس :افت ۸ درصدی تون کوین/ بیت کوین نه بالا رفت نه پایین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها افت ۸ درصدی تون کوین/ بیت کوین نه بالا رفت نه پایین کدخبر: ۵۸۹۱۸۱ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ – ۱۸:۱۶ اقتصادنیوز: رمز ارزها دیگر مثل سابق جذابیت ندارند و نوسانات این بازار به شدت کم شده است. به گزارش اقتصادنیوز ، افرادی که در بازار رمز ارزها معامله می کردند، همیشه می گفتند که این بازار دو جذابیت ویژه در مقایسه با سایر بازارها دارد. اول اینکه نوسانات قیمت در ارزهای دیجیتال بیشتر از سایر بازارها است. موضوع دیگر هم اینکه این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه که بازارهای مالی دنیا تعطیل هستند، تعطیل نمی شوند و قابلیت معامله دارند.
اما حالا از هر دو جهت مذکور، جذابیت بازار ارزهای دیجیتال کم شده است. از نظر نوسانات بزرگ، این بازار دیگر جذابیت سابق را ندارد چراکه به ندرت پیش می آید که قیمت نمادهای بزرگ این بازار به خصوص بیت کوین و اتریوم نوسانات عجیبی داشته باشند.
درخصوص قابلیت معامله در روزهای شنبه و یکشنبه هم گرچه همچنان این قابلیت وجود دارد، اما نوسانات قیمتی در این دو روز به اندازه ای کم است که اکثر نوسان گیران قید معامله کردن در این دو روز را زده اند. با این ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها افت ۸ درصدی تون کوین/ بیت کوین نه بالا رفت نه پایین کدخبر: ۵۸۹۱۸۱ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ – ۱۸:۱۶ اقتصادنیوز: رمز ارزها دیگر مثل سابق جذابیت ندارند و نوسانات این بازار به شدت کم شده است. افت 8 درصدی تون کوین/ بیت کوین نه بالا رفت نه پایین

به گزارش اقتصادنیوز ، افرادی که در بازار رمز ارزها معامله می کردند، همیشه می گفتند که این بازار دو جذابیت ویژه در مقایسه با سایر بازارها دارد. اول اینکه نوسانات قیمت در ارزهای دیجیتال بیشتر از سایر بازارها است. موضوع دیگر هم اینکه این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه که بازارهای مالی دنیا تعطیل هستند، تعطیل نمی شوند و قابلیت معامله دارند.

اما حالا از هر دو جهت مذکور، جذابیت بازار ارزهای دیجیتال کم شده است. از نظر نوسانات بزرگ، این بازار دیگر جذابیت سابق را ندارد چراکه به ندرت پیش می آید که قیمت نمادهای بزرگ این بازار به خصوص بیت کوین و اتریوم نوسانات عجیبی داشته باشند.

بخوانید  آبان‌تتر: دیتای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مربوط به دیتابیس آبان‌تتر نیست

درخصوص قابلیت معامله در روزهای شنبه و یکشنبه هم گرچه همچنان این قابلیت وجود دارد، اما نوسانات قیمتی در این دو روز به اندازه ای کم است که اکثر نوسان گیران قید معامله کردن در این دو روز را زده اند. با این حساب می توان گفت که جذابیت رمز ارزها نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است.

بیت کوین نه بالا رفت نه پایین

امروز در بازار ارزهای دیجیتال بیت کوین بدون اینکه تغییر قیمت خاصی نسبت به دیروز داشته باشد، با نرخ ۲۹۳۰۰ دلار معامله می شود. قیمت بیت کوین نسبت به یک هفته گذشته ۲ درصد کاهش داشته و در مقیاس ماهانه هم حدود ۵ درصد افت را نمایش می دهد.

ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر ۵۶۹ میلیارد دلار است و ارزش معاملات آن نیز به کمتر از ۶ میلیارد دلار رسیده که یکی از کمترین ارقام معاملات روزانه طی یک سال گذشته محسوب می شود.

بخوانید  نسبت کارمزد به پاداش بیت کوین چیست؟

اتریوم یک هفته درجا زد

اتریوم هم امروز تغییر قیمت خاصی نداشته و در حدود نرخ ۱۸۷۰ دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی هم تغییر قیمتی نداشته اما در مقیاس ماهانه یک درصد افت کرده است.

بیت کوین با ارزش بازار ۲۲۶ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته حدودا ۲٫۵ میلیارد دلار معامله شده که ارزش معاملات آن مثل بیت کوین، کاهش چشمگیری را ثبت کرده است.

افت ۸ درصدی تون کوین

در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تون کوین با افت ۸ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. ترون هم ۲ درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از یک درصد داشته اند.

در میان نمادهای مثبت، یونی سواپ و اپتیمیسم با رشد ۵ درصدی بیشترین بازده را داده اند. میکر، لایک کوین، شیبا اینو و کوانت هم حدود ۴ درصد رشد داشته اند و مابقی نمادهای مثبت رشد کمتر از ۳ درصد دارند.

بخوانید  تحلیل فاندامنتال ارز پای pi

سقوط ارزش معاملات تا ۱۸ میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد ۳ دهم درصدی به ۱٫۱۹ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات دوباره افت کرده و با کاهش ۱۸ درصدی به رقم ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته کمتر از ۲ میلیارد دلار بوده و در استیل کوین ها هم ۱۵ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

همچنین بخوانید

  • بیت کوین راه طلا را نرفت!/رشد ۶ درصدی میکر
  • رمز ارزها در انتظار تصمیم فدرال رزرو/ اتریوم در خواب عمیق!
  • منتظر بیت کوین ۱۲ هزار دلاری باشیم؟ /رشد ۲۷ درصدی XDC
  • ریزش رمز ارزها / افت دو درصدی بیت کوین
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها