تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :افزایش جریان سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال با تایید ETF بیت کوین

  • کد خبر : 2633979
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چراغ سبز SEC برای ETFهای بیت‌کوین باعث افزایش سرمایه ۲ میلیارد دلاری شده است که بر قیمت آلت‌کوین‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. این جریان ورودی می‌تواند نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی احتمالی در بازار کریپتو باشد.
خلاصهٔ خبر SEC در نهایت ETFهای بیت‌کوین را تایید کرد و امکان دسترسی آسان به بیت‌کوین را برای سرمایه‌گذاران خرد و سنتی فراهم کرد. هیجان ETF بیت‌کوین باعث جریان ورودی ۲ میلیارد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌شود. این به نوبه خود باعث افزایش قیمت آلت کوین‌ها نیز می‌شود. تایید اخیر ETF بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک نقطهٔ عطف بزرگ پس از یک دهه تلاش است. این ETFها به مشتریان خرد و موسسات مالی سنتی اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به صرافی‌های ارز دیجیتال، صندوق‌های قابل‌معامله در بورس را خرید و فروش کنند که قیمت آنها دقیقا وابسته به قیمت بیت کوین استد. با هجوم ۲ میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال در کمتر از دو هفته، که منعکس‌کننده اشتیاق رو به رشد پیرامون ETFهای بیت‌کوین است، تأثیر این تایید SEC کاملا ملموس است.
برای بررسی این موضوع، کافیست نگاهی به وضعیت استیبل‌کوین..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چراغ سبز SEC برای ETFهای بیت‌کوین باعث افزایش سرمایه ۲ میلیارد دلاری شده است که بر قیمت آلت‌کوین‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. این جریان ورودی می‌تواند نشان‌دهنده‌ی یک روند صعودی احتمالی در بازار کریپتو باشد.

خلاصهٔ خبر

  • SEC در نهایت ETFهای بیت‌کوین را تایید کرد و امکان دسترسی آسان به بیت‌کوین را برای سرمایه‌گذاران خرد و سنتی فراهم کرد.
  • هیجان ETF بیت‌کوین باعث جریان ورودی ۲ میلیارد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال می‌شود. این به نوبه خود باعث افزایش قیمت آلت کوین‌ها نیز می‌شود.

تایید اخیر ETF بیت‌کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک نقطهٔ عطف بزرگ پس از یک دهه تلاش است. این ETFها به مشتریان خرد و موسسات مالی سنتی اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به صرافی‌های ارز دیجیتال، صندوق‌های قابل‌معامله در بورس را خرید و فروش کنند که قیمت آنها دقیقا وابسته به قیمت بیت کوین استد. با هجوم ۲ میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال در کمتر از دو هفته، که منعکس‌کننده اشتیاق رو به رشد پیرامون ETFهای بیت‌کوین است، تأثیر این تایید SEC کاملا ملموس است.

برای بررسی این موضوع، کافیست نگاهی به وضعیت استیبل‌کوین‌ها بیندازیم. در ابتدای سال، ارزش استیبل‌کوین‌هایی که در شبکه اتریوم پیاده‌سازی شده‌اند و در صرافی‌های ارز دیجیتال معامله می‌شوند، حدود ۱۸ میلیارد دلار بود. اما داده‌های اخیر نشان می‌دهد این عدد به ۲۰ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش ۲ میلیارد دلاری، جریان سرمایه‌ی قابل توجهی را به بازار کریپتو نشان می‌دهد که بر قیمت آلت‌کوین‌ها تأثیر می‌گذارد. اگرچه از پایان سال ۲۰۲۲ روند کاهشی وجود داشته است، اما هیجان در مورد ETFهای بیت‌کوین ادامه دارد. روند کنونی نشان‌دهنده‌ی افزایش ریسک‌پذیری و مزایای احتمالی ETFهای بیت‌کوین برای بخش دارایی‌های دیجیتال است.

علاوه بر هجوم سرمایه، اولین معاملات ETF بیت‌کوین شاهد حجم معاملات چشمگیری بود و از ۴ میلیارد دلار گذشت. گری‌اسکیل (Grayscale) با ۱.۹ میلیارد دلار پیشتاز معاملات ای‌تی‌اف بود و بلک‌راک (BlackRock) و فیدلیتی اینوستمنتس (Fidelity Investments) به ترتیب با ۹۴۲ و ۶۲۸ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. همزمان، در ۱۱ ژانویه و در معاملات خارج از بورس بیت‌کوین کوین‌بیس (Coinbase) رکورد ۷.۷ میلیارد دلار را ثبت کرد. این همزمان است با افزایش قابل توجه حجم کل مبادلات ارزهای دیجیتال به ۵۲ میلیارد دلار که بالاترین رقم از مارس ۲۰۲۳ است.

به‌دنبال گزارش بانک استاندارد چارترد مبنی بر پیش‌بینی ورود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار به صندوق‌های ETF بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴، هیجان‌ در بازار افزایش یافته است. این افزایش به عنوان یک عامل حیاتی برای افزایش ارزش بیت‌کوین که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰ هزار دلار برسد، در نظر گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد روند ETF‌های بیت‌کوین در حال تغییر شکل بازار ارزهای دیجیتال است و توجه و سرمایه‌ی قابل توجهی را به خود جلب می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته افزایش جریان سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال با تایید ETF بیت کوین اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها