تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :افزایش جستجوی عبارت «خرید بیت کوین» در گوگل و ارتباط آن با قیمت این رمزارز!

  • کد خبر : 2603638
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :افزایش جستجوی عبارت «خرید بیت کوین» در گوگل و ارتباط آن با قیمت این رمزارز!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر ماه‌های اخیر، بیت‌کوین (BTC) عمدتاً در یک فاز تثبیت قرار داشته و به همین دلیل، سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر یک بریک آوت احتمالی هستند. اجماع غالب در بازار کریپتو نشان می‌دهد که بیت کوین برای سودهای قابل‌توجهی در آینده آماده می‌شود. در نتیجه، افزایش قابل‌توجهی در علاقه جهانی نسبت به خرید بیت کوین وجود دارد.
در همین راستا، داده‌های Google Trends نشان می‌دهند که جستجوی عبارت «خرید بیت‌کوین» در سال گذشته حدود ۴۲ درصد افزایش یافته و به ۷۴ رسیده است. در طول این دوره، جستجوی این عبارت در هفته آخر سال ۲۰۲۲ به اوج محبوبیت خود، یعنی ۱۰۰ رسیده بود.
ناتوانی این ارز دیجیتال در حفظ یک رالی بالای ۳۰ هزار دلار و کاهش اخیر قیمت آن به حدود ۲۵ هزار دلار، یک فرصت خرید فریبنده ایجاد کرده و باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران شده است.
کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت بیت کوین، رویداد هاوینگ آن در سال ۲۰۲۴ است. علاوه بر این، با نزدیک شدن به تایید احتمالی راه‌‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، انتظار می‌رود که این موضوع هم سرمایه‌گذاران نهادی را جذب کن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در ماه‌های اخیر، بیت‌کوین (BTC) عمدتاً در یک فاز تثبیت قرار داشته و به همین دلیل، سرمایه‌گذاران مشتاقانه منتظر یک بریک آوت احتمالی هستند. اجماع غالب در بازار کریپتو نشان می‌دهد که بیت کوین برای سودهای قابل‌توجهی در آینده آماده می‌شود. در نتیجه، افزایش قابل‌توجهی در علاقه جهانی نسبت به خرید بیت کوین وجود دارد.

در همین راستا، داده‌های Google Trends نشان می‌دهند که جستجوی عبارت «خرید بیت‌کوین» در سال گذشته حدود ۴۲ درصد افزایش یافته و به ۷۴ رسیده است. در طول این دوره، جستجوی این عبارت در هفته آخر سال ۲۰۲۲ به اوج محبوبیت خود، یعنی ۱۰۰ رسیده بود.demand-for-bitcoin-on-google-accelerates-as-btc-prepares-for-next-move

ناتوانی این ارز دیجیتال در حفظ یک رالی بالای ۳۰ هزار دلار و کاهش اخیر قیمت آن به حدود ۲۵ هزار دلار، یک فرصت خرید فریبنده ایجاد کرده و باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران شده است.

کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت بیت کوین، رویداد هاوینگ آن در سال ۲۰۲۴ است. علاوه بر این، با نزدیک شدن به تایید احتمالی راه‌‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده، انتظار می‌رود که این موضوع هم سرمایه‌گذاران نهادی را جذب کند.

بخوانید  ساتوشی ناکاموتو کیست؟

پیش‌بینی افزایش احتمالی بیت کوین، در شاخص‌های کلیدی آن نیز مشهود است. طبق گزارش‌ها، در حال حاضر، ۵٫۸ درصد از کل عرضه بیت کوین در صرافی‌ها نگهداری می‌شود که پایین‌ترین سطح مشاهده‌شده از دسامبر ۲۰۱۷ است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش جستجوی عبارت «خرید بیت کوین» در گوگل و ارتباط آن با قیمت این رمزارز! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها