تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :افزایش قیمت بیت کوین باعث خروج زیادی دارایی از صرافی های ارز دیجیتال شد

  • کد خبر : 2626750
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
لورس :افزایش قیمت بیت کوین باعث خروج زیادی دارایی از صرافی های ارز دیجیتال شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش قیمت بیت کوین باعث خروج زیادی دارایی از صرافی های ارز دیجیتال شد اخبارصرافیقیمت توسط سحر شریفی آخرین به روز رسانی ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ ۰ ۶۸ اشتراک صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال در ۲۴ اکتبر به عنوان قیمت بیت‌کوین یک جریان خروجی خالص ثبت کردند.
قیمت بیت کوین برای اولین بار در یک سال به مرز ۳۵۰۰۰ دلار رسید. حرکت وجوه به دور از صرافی ها به عنوان یک علامت صعودی در نظر گرفته می شود، زیرا نشان می دهد معامله گران در حال انتقال دارایی های خود از مبادلات به سمت ذخیره امن هستند و انتظار دارند قیمت ها افزایش یابد.
خروج ارز از صرافی ها بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت تحلیلی رمزارز CoinGlass، بایننس با خروج بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از صرافی در ۲۴ ساعت گذشته، با ۴۹٫۴ میلیون دلار و OKX با ۳۱ میلیون دلار در رده های بعدی قرار دارند. اکثر صرافی های دیگر کمتر از ۲۰ میلیون دلار خروجی ثبت کردند.
خروجی‌های خروجی از پلت‌فرم‌های رمزنگاری اخیراً پس از..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش قیمت بیت کوین باعث خروج زیادی دارایی از صرافی های ارز دیجیتال شد اخبارصرافیقیمت توسط سحر شریفی ۰ ۶۸ اشتراک

صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال در ۲۴ اکتبر به عنوان قیمت بیت‌کوین یک جریان خروجی خالص ثبت کردند.

قیمت بیت کوین برای اولین بار در یک سال به مرز ۳۵۰۰۰ دلار رسید. حرکت وجوه به دور از صرافی ها به عنوان یک علامت صعودی در نظر گرفته می شود، زیرا نشان می دهد معامله گران در حال انتقال دارایی های خود از مبادلات به سمت ذخیره امن هستند و انتظار دارند قیمت ها افزایش یابد.

خروج ارز از صرافی ها

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت تحلیلی رمزارز CoinGlass، بایننس با خروج بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از صرافی در ۲۴ ساعت گذشته، با ۴۹٫۴ میلیون دلار و OKX با ۳۱ میلیون دلار در رده های بعدی قرار دارند. اکثر صرافی های دیگر کمتر از ۲۰ میلیون دلار خروجی ثبت کردند.

خروجی‌های خروجی از پلت‌فرم‌های رمزنگاری اخیراً پس از سقوط FTX در نوامبر ۲۰۲۲ به ترس‌های «بانک‌داری» منجر شده است. با این حال، جدیدترین جریان‌های خروجی بیشتر با احساسات معامله‌گران مطابقت دارند تا برداشت‌های ناشی از ترس در طول اوج بازار نزولی. داده های Glassnode تأیید می کند که جریان خروجی بیت کوین از صرافی ها در چند روز گذشته مطابق با افزایش قیمت بیت کوین افزایش یافته است.

لیکوئیدهای عظیم در موقعیت های فروش

افزایش قیمت همچنین منجر به انحلال تقریباً ۴۰۰ میلیون دلار موقعیت های فروش شد. طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴۷۵۵ معامله‌گر شاهد انحلال موقعیت‌های مشتقه بودند. بزرگترین سفارش انحلال تنها در بایننس به ارزش ۹٫۹۸ میلیون دلار اتفاق افتاد.

تحلیلگران زنجیره ای همچنین به نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) اشاره کردند، معیاری که ارزش بازار دارایی را با ارزش واقعی آن مقایسه می کند. با تقسیم ارزش بازار ارز دیجیتال بر ارزش واقعی آن محاسبه می شود.

قیمت محقق شده با میانگین قیمتی که هر سکه یا توکن آخرین بار در زنجیره جابجا شده است، تعیین می شود. نسبت MVRV در حال حاضر ۱٫۴۷ است. آخرین باری که یک گاو نر وجود داشت، نسبت MVRV 1.5 بود.

ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷٫۳ درصد افزایش یافته و به ۱٫۲۵ تریلیون دلار رسیده است که بالاترین ارزش آن از آوریل است.

اعتقاد بر این است که کاتالیزور پشت این افزایش، گمانه زنی های زیاد در مورد راه اندازی صندوق قابل معامله (ETF) در بورس بیت کوین باشد.

منبع cointelegraph بیت کوینصرافیصندوق قابل معامله در بورس ۰ ۶۸ اشتراک سحر شریفی

مقاله قبلی

کوین بیس شایعه محدودیت های برداشت هفتگی بیت کوین را رد کرد

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها