تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :افزایش قیمت سکه تتا با اطلاعیه همکاری Google Cloud

  • کد خبر : 2605397
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
لورس :افزایش قیمت سکه تتا با اطلاعیه همکاری Google Cloud
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش قیمت سکه تتا با اطلاعیه همکاری Google Cloud به گزارش زوم ارز،اعلان های همکاری در بازارهای نزولی می تواند اثرات موقت اما قابل توجهی بر قیمت آلت کوین داشته باشد. در حالی که برخی از پروژه ها ممکن است از این سوء استفاده کنند، تأثیر جریان اخبار بر قیمت ها کاملاً واضح است. همین الان، با اعلام تتا شاهد افزایش سریع قیمت آن بودیم. بنابراین، جزئیات اعلامیه ای که باعث این افزایش شد چیست؟
چرا سکه THETA در حال افزایش است؟ چند دقیقه پیش، تیم Theta Coin یک پست وبلاگی را به اشتراک گذاشت که در آن به پروژه ای که با همکاری Google Cloud توسعه یافته بود اشاره کرد. در این پست آمده بود که جزئیات این پروژه در کنفرانس Google Cloud Next که امروز در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. این پروژه توسط Brice Perez، مهندس مشتری Web3 در Google Cloud ارائه خواهد شد.

«هدف این همکاری بین Google Cloud و Theta Edge Network ترکیبی از بهترین معماری‌های Cloud و Edge است. در حالی که زیرساخت‌های ابری در دسترس بوده و ساختارهای پایداری دارند، شبکه‌های Edge دارای ظرفیت کمتر اما قدرت پردازش موازی بسیار زیادی دارن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

افزایش قیمت سکه تتا با اطلاعیه همکاری Google Cloud

به گزارش زوم ارز،اعلان های همکاری در بازارهای نزولی می تواند اثرات موقت اما قابل توجهی بر قیمت آلت کوین داشته باشد. در حالی که برخی از پروژه ها ممکن است از این سوء استفاده کنند، تأثیر جریان اخبار بر قیمت ها کاملاً واضح است. همین الان، با اعلام تتا شاهد افزایش سریع قیمت آن بودیم. بنابراین، جزئیات اعلامیه ای که باعث این افزایش شد چیست؟

چرا سکه THETA در حال افزایش است؟

چند دقیقه پیش، تیم Theta Coin یک پست وبلاگی را به اشتراک گذاشت که در آن به پروژه ای که با همکاری Google Cloud توسعه یافته بود اشاره کرد. در این پست آمده بود که جزئیات این پروژه در کنفرانس Google Cloud Next که امروز در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. این پروژه توسط Brice Perez، مهندس مشتری Web3 در Google Cloud ارائه خواهد شد.

افزایش قیمت سکه تتا با اطلاعیه همکاری Google Cloud

«هدف این همکاری بین Google Cloud و Theta Edge Network ترکیبی از بهترین معماری‌های Cloud و Edge است. در حالی که زیرساخت‌های ابری در دسترس بوده و ساختارهای پایداری دارند، شبکه‌های Edge دارای ظرفیت کمتر اما قدرت پردازش موازی بسیار زیادی دارند. با استفاده از هر دو با هم، می‌توانیم از قدرت Cloud و Edge برای موارد استفاده از هوش مصنوعی در زمینه‌های ویدئو، رسانه و سرگرمی استفاده کنیم.»

پس از اعلام، قیمت از ۰.۶۳ دلار به ۰.۶۸۸ دلار افزایش یافت.

منبع: en.coin-turk.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها