تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :اولین گوشی‌های هوشمند اتریوم در عرض ۲۴ ساعت به فروش می‌رسند

  • کد خبر : 2605392
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
لورس :اولین گوشی‌های هوشمند اتریوم در عرض ۲۴ ساعت به فروش می‌رسند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اولین گوشی‌های هوشمند اتریوم در عرض ۲۴ ساعت به فروش می‌رسند به گزارش زوم ارز،
پیش فروش تلفن هوشمند مبتنی بر اتریوم (ETH) موفقیت بزرگی بود. ظرف ۲۴ ساعت، ۵۰ دستگاه تلفن همراه اول با سیستم عامل مبتنی بر شبکه ای از قراردادهای هوشمند فروخته شد.
تلفن هوشمند اتریوم «تلفن اتریوم» مبتنی بر Google Pixel 7a است و دارای یک سیستم عامل متن باز منحصر به فرد است: ethOS. مخفف سیستم عامل اتریوم است، اما در یونانی به معنای «شخصیت» است.
تلفن ethOS. منبع: X (تویتر) دستگاه‌ها از دیگر تلفن‌های هوشمند Web3 با کلاینت داخلی Ethereum light متمایز می‌شوند. این ویژگی به سیستم عامل ethOS اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقل بلوک‌ها را تأیید کند و دستگاه را به یک «گره نور» در شبکه اتریوم تبدیل کند.
برای هر آنچه که باید در مورد سرویس نام اتریوم (ENS) بدانید اینجا را کلیک کنید
تلفن هوشمند اتریوم دارای چندین ابزار داخلی برای رسیدگی به پرداخت‌ها و دریافت و ارسال پیام است. علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه شامل یکپارچه سازی برای خدمات نام اتریوم (ENS) است که به کاربران امکان می دهد پرداخت ها را به روشی آسان تر انجام دهند. عل..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اولین گوشی‌های هوشمند اتریوم در عرض ۲۴ ساعت به فروش می‌رسند

به گزارش زوم ارز،

پیش فروش تلفن هوشمند مبتنی بر اتریوم (ETH) موفقیت بزرگی بود. ظرف ۲۴ ساعت، ۵۰ دستگاه تلفن همراه اول با سیستم عامل مبتنی بر شبکه ای از قراردادهای هوشمند فروخته شد.

تلفن هوشمند اتریوم

«تلفن اتریوم» مبتنی بر Google Pixel 7a است و دارای یک سیستم عامل متن باز منحصر به فرد است: ethOS. مخفف سیستم عامل اتریوم است، اما در یونانی به معنای «شخصیت» است.

اولین گوشی‌های هوشمند اتریوم در عرض 24 ساعت به فروش می‌رسند تلفن ethOS. منبع: X (تویتر)

دستگاه‌ها از دیگر تلفن‌های هوشمند Web3 با کلاینت داخلی Ethereum light متمایز می‌شوند. این ویژگی به سیستم عامل ethOS اجازه می‌دهد تا به‌طور مستقل بلوک‌ها را تأیید کند و دستگاه را به یک «گره نور» در شبکه اتریوم تبدیل کند.

بخوانید  تلاش کوینکس برای بازگرداندن دارایی‌ها؛ برداشت ارزهای دیجیتال در کوینکس از سر گرفته می‌شود؟

برای هر آنچه که باید در مورد سرویس نام اتریوم (ENS) بدانید اینجا را کلیک کنید

تلفن هوشمند اتریوم دارای چندین ابزار داخلی برای رسیدگی به پرداخت‌ها و دریافت و ارسال پیام است. علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه شامل یکپارچه سازی برای خدمات نام اتریوم (ENS) است که به کاربران امکان می دهد پرداخت ها را به روشی آسان تر انجام دهند. علاوه بر این، از ماشین‌های مجازی اتریوم (EVM) و شبکه‌های مقیاس‌بندی لایه ۲ پشتیبانی می‌کند.

تلفن‌های هوشمند اتریوم فقط از طریق NFT در دسترس هستند

فقط ۵۰ دستگاه تلفن همراه در طول پیش‌سفارش موجود بود. برای واجد شرایط بودن برای خرید این گوشی‌های هوشمند اتریوم، خریداران علاقه‌مند باید یک توکن غیرقابل تعویض ethOS (NFT) خریداری کنند. آنها می توانند آن را بسوزانند یا از بین ببرند تا تلفن خود را رزرو کنند.

اولین گوشی‌های هوشمند اتریوم در عرض 24 ساعت به فروش می‌رسند ethOS NFT. منبع: OpenSea

یک پست در X (توئیتر) به کاربران درباره NFTهای جعلی در OpenSea، بزرگترین پلت فرم معاملاتی NFT، هشدار داد.

بخوانید  چرا هوش مصنوعی می تواند کمپین های بازاریابی رمزنگاری را متحول کند؟

برخی از ethOS NFT ها در OpenSea با سه اتریوم (ETH) یا نزدیک به ۵۰۰۰ دلار فروخته می شوند. در مقایسه با Google Pixel 7a معمولی که با قیمت ۴۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می رسد، این تفاوت ۱۰ برابر است.

رقابت در فضای وب ۳ موبایل

در حالی که پیش فروش گوشی های هوشمند اتریوم موفقیت بزرگی بوده است، گوشی هوشمند سولانا (SOL) شروع موفقیت آمیزی کمتری داشته است. با توجه به رکوردهای Flipside، فقط بیش از ۲۰۰۰ دستگاه از زمان عرضه فروخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ماشین مجازی اتریوم (EVM) اینجا را کلیک کنید

برای افزایش فروش گوشی های رمزنگاری شده Solana کاربرپسند، آزمایشگاه Solana اخیرا قیمت را از ۱۰۰۰ دلار به ۵۹۹ دلار کاهش داده است. کاهش قیمت پس از اعلام اولین نمایش تلفن هوشمند اتریوم که در پاییز ۲۰۲۳ برگزار می شود، رخ داد.

منبع: beincrypto. com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها