تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :سقوط ارزش بازار استیبل کوین‌ها؛ آیا وضعیت برای همه یکسان است؟

  • کد خبر : 2622516
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها به ۱۲۳٫۸ میلیارد دلار کاهش یافت که این مقدار، از ماه سپتامبر ۲۰۲۱ تا به امروز کمترین میزان ممکن است. هرچند بد نیست بدانید که در این بین ارزش بازار تتر و DAI رشدی جزئی را تجربه کردند.
خلاصه‌ی خبر ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۱۲۳٫۸ میلیارد دلار رسید. سطحی که آخرین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ مشاهده شده بود. علیرغم روندهای نزولی که بازار جهانی استیبل‌کوین‌ها را فراگرفته، تتر (USDT) و DAI افزایشی جزئی نشان داده‌اند. تاثیر روندهای نزولی بر استیبل‌کوین‌ها در میان رکود جهانی ارزهای دیجیتال، استیبل‌کوین‌ها با چالش‌هایی روبرو هستند. بخش تحقیقاتی بایننس به کاهش مداوم ۱۸ ماهه‌ی ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها اشاره می‌کند.
انعطاف‌پذیری Tether و DAI در میان آشفتگی بازار، تتر (USDT) و DAI رشد متوسطی را نشان داده‌اند. USDT با حفظ ۶۷٫۲% از سهم بازار، شاهد افزایش ۳۳۴٫۷ میلیون دلاری ناشی از افزایش تقاضا در مبادلات بود. DAI، سومین استیبل‌کوین بزرگ، ۲۸۳٫۴ میلیون دلار رشد کرد که این میزان ۵٫۴% افزایش نسبت به ماه قبل را نشان می‌دهد.
نقش استیبل‌کوین‌ها علیرغم چالش‌ها، ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها به ۱۲۳٫۸ میلیارد دلار کاهش یافت که این مقدار، از ماه سپتامبر ۲۰۲۱ تا به امروز کمترین میزان ممکن است. هرچند بد نیست بدانید که در این بین ارزش بازار تتر و DAI رشدی جزئی را تجربه کردند.

خلاصه‌ی خبر

  • ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۱۲۳٫۸ میلیارد دلار رسید. سطحی که آخرین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ مشاهده شده بود.
  • علیرغم روندهای نزولی که بازار جهانی استیبل‌کوین‌ها را فراگرفته، تتر (USDT) و DAI افزایشی جزئی نشان داده‌اند.

تاثیر روندهای نزولی بر استیبل‌کوین‌ها

در میان رکود جهانی ارزهای دیجیتال، استیبل‌کوین‌ها با چالش‌هایی روبرو هستند. بخش تحقیقاتی بایننس به کاهش مداوم ۱۸ ماهه‌ی ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها اشاره می‌کند.

انعطاف‌پذیری Tether و DAI

در میان آشفتگی بازار، تتر (USDT) و DAI رشد متوسطی را نشان داده‌اند. USDT با حفظ ۶۷٫۲% از سهم بازار، شاهد افزایش ۳۳۴٫۷ میلیون دلاری ناشی از افزایش تقاضا در مبادلات بود. DAI، سومین استیبل‌کوین بزرگ، ۲۸۳٫۴ میلیون دلار رشد کرد که این میزان ۵٫۴% افزایش نسبت به ماه قبل را نشان می‌دهد.

نقش استیبل‌کوین‌ها

علیرغم چالش‌ها، استیبل‌کوین‌ها در فضای کریپتو و امور مالی جهانی ضروری هستند. ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در سال جاری شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. با سقوط موسسات سنتی مانند بانک‌های سیلیکون ولی و سیلورگیت، سرمایه‌ گذاران به این دارایی‌ها روی آورده‌اند. علاوه بر این، افزایش ارزش بازار TrueUSD در ماه ژوئن باعث تقویت بیشتر بازار شد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622516

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها