تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :این ۴ آلت کوین به کمترین قیمت تاریخی خود نزدیک شده‌اند

  • کد خبر : 2606637
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
لورس :این ۴ آلت کوین به کمترین قیمت تاریخی خود نزدیک شده‌اند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

این ۴ آلت کوین به کمترین قیمت تاریخی خود نزدیک شده‌اند بازار ارزهای دیجیتال، آگوست فاجعه‌باری را پشت سر گذاشت. بیت کوین و آلت‌کوین‌های مختلف بازاری نزولی را بعد از یک رکود طولانی مدت تجربه کردند. در این مطلب به بررسی ۴ توکنی می‌پردازیم که احتمال دارد در ماه سپتامبر (مهر) به کم‌ترین قیمت تاریخی خود برسند.
به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، در حالی که امیدهایی برای احیای بازار در ماه پیش رو وجود دارد اما این چهار ارز دیجیتال چشم‌اندازی نزولی را به نمایش گذاشته‌اند که نشان می‌دهد ممکن است بیشتر از قبل سقوط کنند.
بیشتر بخوانید: بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ سقوط قیمت دش (DASH) به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۷ قیمت توکن دش از بالاترین سطح خود یعنی ۱۶۲۵ دلار در دسامبر ۲۰۱۷ بسیار فاصله گرفته است و در حدود ۲۶ دلار معامله می‌شود. سال ۲۰۱۹ دش با یک حمایت طولانی در سطح ۴۰ دلار امیدهایی را برای شروع رالی صعودی ایجاد کرد اما سال ۲۰۲۱ روند معکوس آغاز شد و دو سال بعد یعنی سال ۲۰۲۳ در نهایت حمایت مهم ۴۰ دلاری شکسته شد و قیمت دش در ۱۷ آ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

این ۴ آلت کوین به کمترین قیمت تاریخی خود نزدیک شده‌اند

بازار ارزهای دیجیتال، آگوست فاجعه‌باری را پشت سر گذاشت. بیت کوین و آلت‌کوین‌های مختلف بازاری نزولی را بعد از یک رکود طولانی مدت تجربه کردند. در این مطلب به بررسی ۴ توکنی می‌پردازیم که احتمال دارد در ماه سپتامبر (مهر) به کم‌ترین قیمت تاریخی خود برسند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، در حالی که امیدهایی برای احیای بازار در ماه پیش رو وجود دارد اما این چهار ارز دیجیتال چشم‌اندازی نزولی را به نمایش گذاشته‌اند که نشان می‌دهد ممکن است بیشتر از قبل سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

بخوانید  زاغه‌نشینی که با خرید دوج کوین میلیونر شد: دوج کوین به یک دلار خواهد رسید!

سقوط قیمت دش (DASH) به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۷

قیمت توکن دش از بالاترین سطح خود یعنی ۱۶۲۵ دلار در دسامبر ۲۰۱۷ بسیار فاصله گرفته است و در حدود ۲۶ دلار معامله می‌شود. سال ۲۰۱۹ دش با یک حمایت طولانی در سطح ۴۰ دلار امیدهایی را برای شروع رالی صعودی ایجاد کرد اما سال ۲۰۲۱ روند معکوس آغاز شد و دو سال بعد یعنی سال ۲۰۲۳ در نهایت حمایت مهم ۴۰ دلاری شکسته شد و قیمت دش در ۱۷ آگوست به ۲۳.۸۶ دلار رسید. این پایین‌ترین قیمت از فوریه ۲۰۱۷ بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی از ادامه کاهش قیمت دش خبر می‌دهد. معامله‌گران از RSI به عنوان یک شاخص برای تشخیص روند حرکتی بازار استفاده می‌کنند تا متوجه شوند که آیا بازار به خرید متمایل شده یا فروش همچنان حرف اول را می‌زند. اگر RSI بالاتر از ۵۰ باشد احتمالا گاوها نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کنند و روند صعودی محتمل‌تر است اما اگر شاخص به زیر ۵۰ سقوط کند اوضاع برعکس می‌شود و احتمالا سقوط بیشتری را شاهد خواهیم بود.

بخوانید  تحلیلگران چه می‌ بینند؟ آیا باید منتظر رالی بیت کوین باشیم؟!
4-bearish-crypto-dash-algo-eos-xtz
نمودار ماهانه DASH/USD. منبع: TradingView

اگر این کاهش همچنان ادامه یابد، نزدیک‌ترین سطح حمایتی بعدی ۱۰ دلار خواهد بود که نسبت به قیمت فعلی ۶۰ درصد کمتر است. از سوی دیگر، بازگشت به سطح مقاومت ۴۰ دلاری معادل ۵۵ درصد افزایش قیمت خواهد بود.

قیمت الگورند (ALGO) به پایین ترین حد خود می‌رسد؟

قیمت توکن الگورند نسبت به اوج خود یعنی ۲.۹۹ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ کاملا سقوط کرده و حالا در محدوده ۰.۰۹۶ معامله می‌شود. این کاهش پس از آن اتفاق افتاد که این توکن خط مقاومت نزولی تند را در طول زمان به وجود آورد و در واقع سطوح حمایتی مختلف را یکی پس از دیگری شکست. پس از آن، الگورند از حمایت ۰.۱۱ دلار هم عبور کرد و در تاریخ ۱۷ آگوست به پایین‌ترین سطح قیمتی خود یعنی ۰.۰۸ دلار رسید.

نوشته های مشابه

  • سقوط ۴ آلت کوین این ۴ آلت کوین به کمترین قیمت تاریخی خود نزدیک شده‌اند ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
  • تبدیل MATIC به POL با تبدیل MATIC به POL منتظر یک ارتقا بزرگ در پالیگان باشید ۰۷ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  پیش بینی قیمت طلا و سکه در ۱۴۰۲، بررسی روند قیمت طلا تا پایان سال

با تکرار روند قبلی و پایبندی الگورند به ادامه ایجاد خط مقاومت نزولی و همچنین شکستن سطوح حمایتی، اگر اصلاح ادامه داشته باشد سطح حمایت بعدی ۰.۰۷۲ خواهد بود که حدود ۲۵ درصد نسبت به قیمت فعلی کمتر است.

4-bearish-crypto-dash-algo-eos-xtz
نمودار هفتگی ALGO/USDT. منبع: TradingView

از سوی دیگر، بازیابی محدوده ۰.۱۱ دلار و خارج شدن از خط مقاومت بلندمدت می‌تواند باعث افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت و رسیدن به سطح مقاومت بعدی در ۰.۲۹ دلار شود. در حال حاضر این سناریو چندان محتمل نیست و احتمالا شاهد ادامه روند نزولی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: خطر سقوط سریع قیمت بیت کوین به ۲۳۰۰۰ دلار؛ نواحی کلیدی در کجا قرار دارند؟

رمزارز ایاس (EOS) در شرایط بحرانی

قیمت ارز دیجیتال ایاس در آپریل ۲۰۱۸ در حدود ۲۲.۸۹ دلار معامله می‌شد اما در لحظه نگارش این مطلب قیمت این توکن در محدود ۰.۵۸ است که کاهشی ۹۸ درصدی را نشان می‌دهد. در طول سال ۲۰۲۲ ایاس چندین بار از حمایت ۰.۹۰ فراتر رفت اما در نهایت حمایت‌های مهم‌تری را نیز شکست و در ۱۷ آگوست به ۰.۵۰ دلار رسید. حالا ۰.۹۰ به مقاومت جدیدی برای ایاس تبدیل شده است.

بخوانید  مقصر کاهش قیمت بیت کوین
4-bearish-crypto-dash-algo-eos-xtz
نمودار هفتگی EOS/USD. منبع: TradingView

احتمالا سقوط آزاد ایاس ادامه خواهد داشت و اگر حمایت ۰.۵۰ شکسته شود باید منتظر کاهش ۸۰ درصد قیمت این توکن باشیم. اتفاقی که احتمالا سطح حمایت را به ۰.۱۳ می‌رساند.

تزوس (XTZ) به بازار خرسی عادت کرده است

در نهایت به رمزارز تزوس می‌رسیم. توکنی که در دسامبر ۲۰۱۷ در حدود ۱۲.۱۳ دلار معامله می‌شد اما حالا تنها ۰.۶۸ دلار می‌ارزد که حدود ۹۵ درصد پایین‌تر از نقطه اوج قیمتی تزوس است.

قیمت تزوس در پایان سال ۲۰۲۲ در محدوده حمایتی ۰.۷۲ دلار معامله شد. بعد از آن این توکن سه بار سطح حمایتی را لمس کرد اما هر بار از شکستن آن امتناع کرد. با این حال، هر بار پرش به سمت بالا ضعیف‌تر از مورد قبلی بود و این به معنای کاهش شتاب است و نشان می‌دهد که خرس‌ها به تدریج قدرت را در دست می‌گیرند. اتفاقی که در نهایت باعث شد تزوس سطح حمایتی مهم ۰.۷۲ را نیز بشکند و به زیر آن سقوط کند.

بخوانید  بررسی تاثیر سخنرانی جروم پاول بر قیمت بیت‌کوین

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید خط مقاومت نزولی که تزوس در طولانی مدت ایجاد کرده است جایی برای خوش‌بینی نسبت به توقف کاهش قیمت باقی نمی‌گذارد. روند فعلی می‌تواند باعث کاهش قیمت ۳۰ درصدی و رسیدن حمایت بعدی تزوس به ۰.۵۰ شود.

4-bearish-crypto-dash-algo-eos-xtz
نمودار هفتگی XTZ/USDT. منبع: TradingView

از سوی دیگر، شکست روند فعلی به این معنی است که احتمالا صعودی در پیش است و این اتفاق می‌تواند منجر به افزایش ۸۰ درصدی قیمت تا ۱.۲۵ دلار شود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها