تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، ۱۰ ایده استارت آپی کریپتو را به اشتراک می گذارد

  • کد خبر : 2605055
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
لورس :برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، ۱۰ ایده استارت آپی کریپتو را به اشتراک می گذارد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، ۱۰ ایده استارت آپی کریپتو را به اشتراک می گذارد به گزارش زوم ارز، برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر عامل Coinbase، بار دیگر توجه جامعه ارزهای دیجیتال را با دیدگاه روشنگر خود برای آینده فضای کریپتو به خود جلب کرده است. آرمسترانگ از ۱۰ ایده استارت آپی رمزنگاری پرده برداری کرد که هر کدام پتانسیل تغییر چشم انداز ارزهای دیجیتال را دارند.
آرمسترانگ همچنین در توییت خود درباره رویدادی که توسط Coinbase در اواخر امسال در مالیبو برگزار می‌شود صحبت کرد، که برای برانگیختن شور و اشتیاق سازندگان در اکوسیستم کریپتو طراحی شده است. . این پست چراغی برای سازندگان است تا ایده‌های تازه‌ای برای راه‌اندازی ایجاد کنند و الهام‌بخش کارآفرینان گرسنه‌ای است که می‌خواهند اثری در صنعت کریپتو به جا بگذارند.
Flatcoin آرمسترانگ ایده های خود را با Flatcoin آغاز می کند، یک ارز دیجیتال پیشگامانه که برای مقابله با نوسانات و خطرات ذاتی استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات طراحی شده است. او محدودیت‌های استیبل کوین‌های فعلی را که به ارزهای سنتی متصل هستند و در برابر تورم و تغییرات ناگهانی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، ۱۰ ایده استارت آپی کریپتو را به اشتراک می گذارد

به گزارش زوم ارز، برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر عامل Coinbase، بار دیگر توجه جامعه ارزهای دیجیتال را با دیدگاه روشنگر خود برای آینده فضای کریپتو به خود جلب کرده است. آرمسترانگ از ۱۰ ایده استارت آپی رمزنگاری پرده برداری کرد که هر کدام پتانسیل تغییر چشم انداز ارزهای دیجیتال را دارند.

آرمسترانگ همچنین در توییت خود درباره رویدادی که توسط Coinbase در اواخر امسال در مالیبو برگزار می‌شود صحبت کرد، که برای برانگیختن شور و اشتیاق سازندگان در اکوسیستم کریپتو طراحی شده است. . این پست چراغی برای سازندگان است تا ایده‌های تازه‌ای برای راه‌اندازی ایجاد کنند و الهام‌بخش کارآفرینان گرسنه‌ای است که می‌خواهند اثری در صنعت کریپتو به جا بگذارند.

بخوانید  تحلیل فاندامنتال ارز ورج Verge

Flatcoin

آرمسترانگ ایده های خود را با Flatcoin آغاز می کند، یک ارز دیجیتال پیشگامانه که برای مقابله با نوسانات و خطرات ذاتی استیبل کوین های دارای پشتوانه فیات طراحی شده است. او محدودیت‌های استیبل کوین‌های فعلی را که به ارزهای سنتی متصل هستند و در برابر تورم و تغییرات ناگهانی قیمت آسیب‌پذیر هستند، تشخیص می‌دهد. Flatcoin یک راه حل غیرمتمرکز را پیشنهاد می کند که ارزش آن را با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)، سبدی از کالاهای ضروری مرتبط می کند. Flatcoin دارای پتانسیل کاهش ریسک تورم و ارائه یک وسیله مبادله قابل اعتمادتر است.

شهرت Onchain

ایجاد اعتماد در اقتصاد Web3 بسیار مهم است و ایده آرمسترانگ در مورد سیستم شهرت زنجیره‌ای می‌تواند بازی را تغییر دهد و از چمباتمه زدن جلوگیری کند. Squatting فرآیندی است که در آن کلاهبرداران چند رقم در آدرس کیف پول را به کاربران کلاهبرداری که تراکنش‌های زنجیره‌ای انجام می‌دهند تغییر می‌دهند. او با الهام از الگوریتم PageRank گوگل، یک سیستم شهرت را تصور می کند که بر روی یک زنجیره بلوکی عمل می کند.

بخوانید  ۲۹ هاوینگ دیگر در پیش‌روی بیت کوین! پاداش استخراج BTC چه زمانی صفر می‌شود؟

سیستم شهرت با تخصیص امتیازهای شهرت به نهادها، اعتماد را افزایش می‌دهد و شبکه اعتماد غیرمتمرکز مشابه امتیاز مالی سنتی FICO را تقویت می‌کند. این ایده پایه‌ای را برای سازندگان ایجاد می‌کند تا یک اکوسیستم اعتماد غیرمتمرکز ایجاد کنند که به بازرگانان، کاربران و سایر بازیگران در فضای رمزنگاری اعتبار می‌دهد.

تبلیغات Onchain

مفهوم “تبلیغات Onchain” برایان آرمسترانگ تبلیغات را در وب ۳ متحول می کند. با خروج از مدل های سنتی، شفافیت بلاک چین را ادغام می کند تا تنها پس از خرید موفق محصول، پرداخت را تضمین کند و مسئولیت پذیری و کارایی را افزایش دهد. ایجاد تبلیغات زنجیره‌ای این پتانسیل را دارد که کل صنعت تبلیغات را با سود بالا برای صاحبان محصول و افزایش درآمد برای بازاریابان در فرآیندی که توسط قراردادهای هوشمند اداره می‌شود، تغییر دهد.

تشکیل سرمایه Onchain

آمسترانگ با درک توزیع نابرابر سرمایه در سرتاسر جهان، استفاده از فناوری بلاک چین را برای دموکراتیک کردن دسترسی به منابع مالی پیشنهاد می‌کند. او پلتفرمی شبیه Stripe Atlas یا AngelList را برای دنیای ارزهای دیجیتال متصور است. این پلتفرم کارآفرینان را در سطح جهانی توانمند می‌سازد تا نهادها را به‌عنوان DAO (سازمان‌های خودمختار غیرمتمرکز) ثبت کنند و اکوسیستمی بازتر، منصفانه‌تر و کارآمدتر ایجاد کنند. اعتباربخشی نمادین می‌تواند لایه بیشتری از اعتماد را اضافه کند و به راه بهتری برای سرمایه‌گذاری‌های نوآورانه برای افزایش سرمایه منجر شود.

بخوانید  واچ‌لیست هفته؛ این 5 ارز را زیر نظر بگیرید

بازار شغل / وظیفه

بینش آرمسترانگ به رسیدگی به اختلاف درآمد رایج در کریپتو گسترش می‌یابد. همه نمی توانند سرمایه گذار باشند، با این حال همه مهارت هایی برای ارائه دارند. او یک بازار کار جهانی را پیش بینی می کند که در آن سازمان ها و کارگران می توانند وظایف، مشاغل تمام وقت و کارهای قراردادی را پیدا کنند که همه آنها با ارز دیجیتال پرداخت می شوند. این مفهوم منعکس کننده رویکرد نوآورانه آمازون برای جبران با اعتبارات آمازون است، اما به شکلی بسیار ساده تر برای دور زدن چالش های پرداخت برون مرزی.

حریم خصوصی برای لایه ۲

مقیاس‌پذیری لایه ۲ امتیازی برای مقیاس‌پذیری بلاک چین بوده است، اما حفظ حریم خصوصی همچنان یک نگرانی اساسی است. آرمسترانگ معرفی ویژگی‌های حریم خصوصی به تراکنش‌های لایه ۲ را پیشنهاد می‌کند و محرمانگی را با کارایی تراکنش‌ها متعادل می‌کند. این ایده، تغییر اینترنت را به سمت تغییر حریم خصوصی از HTTP به HTTPS مقایسه می‌کند که می‌تواند رمزنگاری را نیز به جریان اصلی تبدیل کند.

بخوانید  مدیرعامل بایننس از نابودی حوزه مالی متمرکز به دست دیفای خبر داد!

P2P Exchange کاملاً روی زنجیره

آرمسترانگ اهمیت مبادلات P2P را، به ویژه در مناطقی که دسترسی محدود به خدمات مالی سنتی دارند، تصدیق می کند. ایده راه اندازی بعدی او یک صرافی P2P کاملاً زنجیره ای است که سپرده گذاری، مدیریت شهرت، حل اختلاف و میانجیگری را از طریق قراردادهای هوشمند برای پیشبرد این مفهوم یکپارچه می کند. محصول پیشنهاد شده توسط آرمسترانگ آزادی مالی را گسترش می دهد و افراد را در اقتصادهای چالش برانگیز توانمند می کند.

بازی‌های Onchain

آرمسترانگ در مورد پتانسیل توکن سازی دارایی های درون بازی و تبدیل مالکیت مجازی به واقعیت صحبت می کند. او پتانسیل استفاده نشده بازی‌های ساده و در عین حال جذاب را برجسته می‌کند که توسط کلکسیون‌های دیجیتالی که هم برنامه‌های مجازی و هم در دنیای واقعی دارند، تولید می‌شوند. او ایده ایجاد متاواژه هایی را که مالکیت دیجیتال واقعی را ارائه می دهند، تبدیل بازی به تلاشی سودمند که در صنعت ارزش ایجاد می کند، برجسته می کند.

بخوانید  آشنایی با الگوهای هارمونیک و نحوه‌ معامله با آن‌ها

توکن سازی دارایی های دنیای واقعی

توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی جنبه دیگری از دیدگاه آرمسترانگ است. او فراتر از هنر و املاک، ایده توکن کردن دارایی های متنوع مانند بدهی، کالاها و سایر ابزارهای مالی را معرفی می کند. توکن‌سازی بدهی‌ها می‌تواند نقدینگی را وارد بازارهایی کند که قبلاً نقدینگی نداشتند و دسترسی گسترده‌تر و تجارت استاندارد را ممکن می‌سازد.

ابزارهای وضعیت شبکه

این ایده از “دولت شبکه” Balaji Srinivasan الهام گرفته شده است، آرمسترانگ یک اکوسیستم نرم افزاری را برای مدیریت این مناطق و جوامع اقتصادی در حال ظهور متصور است. این نرم افزار حکمرانی، رأی گیری، جمع آوری کمک های مالی و خدمات ضروری را تسهیل می کند و امکان ایجاد انواع جدیدی از ساختارهای حاکم را فراهم می کند.

دیدگاه آینده‌نگر برایان آرمسترانگ تصویر واضحی از منظره Web3 را ترسیم می‌کند که با نوآوری، تمرکززدایی و فراگیری شکل گرفته است. همانطور که ایده های او شکل می گیرد، آنها الهام بخش سازندگان می شوند تا صنعت کریپتو را متحول کنند و تحقق یک اقتصاد جهانی غیرمتمرکز، در دسترس تر و شفاف را هدایت کنند.

بخوانید  ارز دیجیتال گراف چیست؟ معرفی کامل رمزارز GRT

منبع: coingape.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605055

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها