تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۷ شهریور ماه

  • کد خبر : 2604189
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
لورس :بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۷ شهریور ماه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۷ شهریور ماه در حالی که بازار در نزدیکی سطوح حمایت و مقاومت مهمی حرکت می‌کند، روند قیمتی اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، دوج‌ کوین، سولانا و پولکادات و همچنین جابجایی‌های احتمالی و احساسات حاکم بازار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، از فشارهای نزولی گرفته تا فرصت‌های صعودی، تغییرات قیمت که می‌تواند دورنمایی از وضعیت بازار آلت کوین‌ها را در روزهای آینده ترسیم کند، مرور می‌کنیم.
تحلیل قیمت اتریوم اتریوم در نزدیکی حمایت کلیدی خود در سطح ۱۶۲۶ دلار معامله می‌شود، که نشان‌ می‌دهد خرس‌ها فشار فروش خود را حفظ کرده‌اند.
نمودار روزانه اتریوم عدم موفقیت گاوها در آغاز یک بازگشت قدرتمند، ریسک شکست قیمت به زیر سطح ۱۶۲۶ دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق رخ دهد، جفت ارز ETH/USDT ممکن است به ۱۵۵۰ دلار سقوط کند. این سطح می‌تواند خرید زیادی را از سوی گاوها جذب کند.
اگر قیمت از این سطح به سمت بالا بازگردد اما نتواند از ۱۶۲۶ دلار عبور کند، نشان‌دهنده این است که خرس‌ها این سطح را به مقاومت تبدیل کرده‌اند. چنین چیزی ممکن ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۷ شهریور ماه

در حالی که بازار در نزدیکی سطوح حمایت و مقاومت مهمی حرکت می‌کند، روند قیمتی اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، دوج‌ کوین، سولانا و پولکادات و همچنین جابجایی‌های احتمالی و احساسات حاکم بازار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، از فشارهای نزولی گرفته تا فرصت‌های صعودی، تغییرات قیمت که می‌تواند دورنمایی از وضعیت بازار آلت کوین‌ها را در روزهای آینده ترسیم کند، مرور می‌کنیم.

نمای کلی ارزها

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در نزدیکی حمایت کلیدی خود در سطح ۱۶۲۶ دلار معامله می‌شود، که نشان‌ می‌دهد خرس‌ها فشار فروش خود را حفظ کرده‌اند.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

عدم موفقیت گاوها در آغاز یک بازگشت قدرتمند، ریسک شکست قیمت به زیر سطح ۱۶۲۶ دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق رخ دهد، جفت ارز ETH/USDT ممکن است به ۱۵۵۰ دلار سقوط کند. این سطح می‌تواند خرید زیادی را از سوی گاوها جذب کند.

بخوانید  مقصر اصلی دیپگ شدن تتر معلوم شد!

اگر قیمت از این سطح به سمت بالا بازگردد اما نتواند از ۱۶۲۶ دلار عبور کند، نشان‌دهنده این است که خرس‌ها این سطح را به مقاومت تبدیل کرده‌اند. چنین چیزی ممکن است شروع یک روند نزولی به سمت ۱۳۶۸ دلار باشد. گاوها باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۷۱۶ دلار انتقال دهند تا پروسه بازگشت خود را آغاز کنند.

نوشته های مشابه

  • تحلیل آلت کوین‌ها بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۷ شهریور ماه ۰۷ شهریور ۱۴۰۲
  • نمودار پپه دلیل سقوط ۱۸ درصدی قیمت میم کوین پپه چیست؟ ۰۴ شهریور ۱۴۰۲

تحلیل اتریوم

تحلیل قیمت BNB

پولبک بایننس کوین در سطح شکست ۲۲۰ دلار با فروش خرس‌ها مواجه شده که نشان‌ می‌دهد آنها سعی دارند تا این سطح را به مقاومت تبدیل کنند.

نمودار روزانه بایننس کوین
نمودار روزانه بایننس کوین

یک نکته مثبت جزئی به نفع گاوها وجود دارد و آن هم این است که آنها چندان از سطح ۲۲۰ دلار تسلیم نشده‌اند. این امر نشان می‌دهد که خریداران فشار خود را در بازار حفظ می‌کنند. گاوها باید برای آغاز یک ریلیف رالی به خط مقاومت، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۲۳ دلار را پشت سر بگذارند. ممکن است دوباره در این سطح شاهد فروش زیادی توسط خرس‌ها باشیم.

بخوانید  تحلیل بیت کوین | بررسی قیمت BTC

اولین حمایتی که در مسیر نزولی پیش رو داریم سطح ۲۱۳ دلار است. اگر این سطح شکسته شود، جفت ارز BNB/USDT ممکن است به حمایت روانی خود در سطح ۲۰۰ دلار سقوط کند. شکست قیمت به زیر این سطح می‌تواند روند نزولی را به حمایت کلیدی بعدی بایننس کوین در سطح ۱۸۳ دلار گسترش دهد.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل قیمت ریپل

عدم موفقیت گاوها در عبور قیمت ریپل از مقاومت سربار در سطح ۰/۵۶ دلار نشان‌دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل

جهش ضعیف قیمت از سطح ۰/۵۰ دلار ممکن است فروش‌ زیادی را از طرف خرس‌ها جذب کند. اگر حمایت سطح ۰/۵۰ دلار شکسته شود، جفت ارز XRP/USDT ممکن است به حمایت حیاتی خود در سطح ۰/۴۱ سقوط کند. در این سطح می‌توانیم شاهد خرید خوبی توسط گاوها باشیم. اگر قیمت از این حمایت به سرعت بازگردد، نشان می‌دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدت بیشتری بین ۰/۴۱ دلار و ۰/۵۶ دلار نوسان داشته باشد.

بخوانید  QCP Capital گزارش جدید خود را در پی آخرین افت بیت کوین منتشر کرد

از سوی دیگر، اگر قیمت به سمت بالا حرکت کند و سطح ۰/۵۶ دلار را از پیش رو بردارد، بیانگر آن است که یک ریکاوری پایدار آغاز شده است. در این حالت، این جفت ارز ممکن است حرکتی را به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود به نرخ ۰/۶۴ دلار داشته باشد.

تحلیل ریپل

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو طی چند روز گذشته در محدوده باریک خود بین ۰/۲۴ دلار و ۰/۲۸ دلار سویینگ‌های متعددی داشته است. این امر نشان می‌دهد که گاوها در نزدیکی حمایت خرید می‌کنند و خرس‌ها در مقاومت به فروش می‌پردازند.

نمودار روزانه کاردانو
نمودار روزانه کاردانو

اگر خریداران قیمت را به بالای مقاومت سربار در سطح ۰/۲۸ دلار برسانند، جفت ارز ADA/USDT ممکن است یک رالی به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود به نرخ ۰/۲۹ دلار داشته باشد. این سطح احتمالاً به عنوان یک مانع عمل می‌کند، اما اگر گاوها بر آن غلبه کنند، کاردانو ممکن است سطح ۰/۳۴ دلار را در چشم‌انداز خود ببیند.

بخوانید  استیبل کوین FDUSD؛ توکنی جدید یا جایگزینی برای BUSD؟

اما خرس‌ها احتمالاً نقشه‌های دیگری در سر دارند. آنها برای دفاع از مقاومت سربار تلاش خواهند کرد و قصد دارند قیمت را به سمت حمایت این محدوده در سطح ۰/۲۴ دلار برسانند. اگر این سطح شکسته شود، این جفت ارز ممکن است به ۰/۲۲ دلار و در نهایت ۰/۲۰ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو

تحلیل قیمت دوج‌ کوین

دوج‌ کوین در چند روز گذشته بین حمایت قدرتمند خود در سطح ۰/۰۶ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۰۷ دلار معامله شده است.

نمودار روزانه دوج کوین
نمودار روزانه دوج کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت پایین شیب گرفته و اندیکاتور RSI در منطقه منفی قرار دارد، که نشان‌دهنده برتری خرس‌ها نسبت به گاوهاست. فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت را به زیر سطح ۰/۰۶ دلار برسانند و وضعیت خود را بهبود بخشند.

زمان برای گاوها رو به اتمام است. اگر آنها می‌خواهند یک ریکاوری را آغاز کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر در انجام این کار موفق باشند، جفت ارز DOGE/USDT می‌تواند یک رالی به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود در سطح ۰/۰۷ دلار داشته باشد و پس از آن به سمت ۰/۰۸ دلار حرکت کند.

بخوانید  بلاک چین چیست و چه کاربردی دارد ؟

تحلیل دوج کوین

تحلیل قیمت سولانا

سولانا به آرامی به سمت پایین حرکت می‌کند، که نشان‌ می‌دهد خرس‌ها در هر ریلیف رالی کوچکی به گاوها حمله می‌کنند.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

جفت ارز SOL/USDT ممکن است در روز ۲۲ آگوست به کف روزانه خود در قیمت ۱۹/۳۵ دلار سقوط کند. اگر این سطح شکسته شود، فروش‌ ممکن است تشدید شود و این جفت ارز در ابتدا به ۱۸ دلار و در نهایت به حمایت کلیدی بعدی خود در سطح ۱۵/۶۰ دلار کاهش پیدا کند.

در طرف مقابل، اگر قیمت به سمت بالا بازگردد و سطح ۲۲/۳۰ دلار را از پیش رو بردارد، نشان‌دهنده خرید زیاد گاوها در سطوح پایین خواهد بود. سولانا ممکن است ابتدا به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود به نرخ ۲۳/۶۱ دلار صعود کند و سپس به مقاومت مستحکم ۲۶ دلاری برسد.

تحلیل سولانا

تحلیل قیمت پولکادات

گاوها سعی دارند تا قیمت پولکادات را در بالای مقاومت سربار در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۴/۶۴ دلار تثبیت کنند، اما احتمالاً با استقامت خرس‌ها مواجه خواهند شد.

بخوانید  خروج 27 میلیون دلار سرمایه؛ صرافی رمزارز کوینکس هک شد؟
نمودار روزانه پولکادات
نمودار روزانه پولکادات

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت پایین بازگردد، بدان معناست که احساسات کلی بازار در سطوح منفی باقی مانده و معامله‌گران با شروع رالی‌ها دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند. این امر می‌تواند احتمال تست مجدد حمایت کلیدی قیمت در سطح ۴/۲۲ دلار را افزایش دهد. اگر این حمایت شکسته شود، جفت ارز DOT/USDT ممکن است به سطح ۴ دلار و در نهایت ۳/۸۸ دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، نشان‌‌دهنده آغاز یک ریلیف رالی قوی‌تر به سطح شکست ۵ دلار خواهد بود. این سطح ممکن است باعث فروش خرس‌ها شود.

تحلیل پولکادات برچسب هاآلت کوین اتریوم دوج کوین کاردانو

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها