تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۴ شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2603323
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
لورس :بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۴ شهریور ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۴ شهریور ۱۴۰۲ بیت‌ کوین و آلت کوین‌ها پس از سیگنال‌های فدرال رزرو مبنی بر اینکه سیاست افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد داشت، کاهش قیمت بیشتری را تجربه کردند.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، رئیس فدرال رزرو، جروم پاول (Jerome Powell)، در تاریخ ۲۵ آگوست سخنرانی‌ خود را در سمپوزیوم جکسون هول (Jackson Hole) انجام داد و اعلام کرد که تورم همچنان بیش از مقدار قابل قبول باقی مانده و بانک مرکزی هم به افزایش نرخ‌ بهره روی خوش نشان می‌دهد. این اظهارات از این روایت که احتمالاً نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری در سطوح بالا باقی خواهند ماند، به خوبی حمایت می‌کند.
تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی در هفته اول شهریور ۱۴۰۲ اما نکته مثبت این بود که پس از یک ریزش کوتاه، بازارهای سهام ایالات متحده از کف‌های روزانه خود رو به بالا حرکت کردند. با توجه به اینکه این رویداد بدون هیچ‌گونه تغییرات قیمتی مهمی به پایان رسید، معامله‌گران دوباره به گمانه‌پردازی در مورد آنچه ممکن است باعث ایجاد حرکتی در بازارها شود، روی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۴ شهریور ۱۴۰۲

بیت‌ کوین و آلت کوین‌ها پس از سیگنال‌های فدرال رزرو مبنی بر اینکه سیاست افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد داشت، کاهش قیمت بیشتری را تجربه کردند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، رئیس فدرال رزرو، جروم پاول (Jerome Powell)، در تاریخ ۲۵ آگوست سخنرانی‌ خود را در سمپوزیوم جکسون هول (Jackson Hole) انجام داد و اعلام کرد که تورم همچنان بیش از مقدار قابل قبول باقی مانده و بانک مرکزی هم به افزایش نرخ‌ بهره روی خوش نشان می‌دهد. این اظهارات از این روایت که احتمالاً نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری در سطوح بالا باقی خواهند ماند، به خوبی حمایت می‌کند.

تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی در هفته اول شهریور ۱۴۰۲

بخوانید  تحلیل بیت کوین | بررسی قیمت BTC

اما نکته مثبت این بود که پس از یک ریزش کوتاه، بازارهای سهام ایالات متحده از کف‌های روزانه خود رو به بالا حرکت کردند. با توجه به اینکه این رویداد بدون هیچ‌گونه تغییرات قیمتی مهمی به پایان رسید، معامله‌گران دوباره به گمانه‌پردازی در مورد آنچه ممکن است باعث ایجاد حرکتی در بازارها شود، روی آورده‌اند.

نمای کلی ارزها

شرکت Pantera Capital معتقد است که عملکرد قیمت بیت‌ کوین به رسم چرخه‌های هاوینگ (halving) قبلی خود پایبند خواهد ماند. اگر این اتفاق رخ دهد، تا آوریل ۲۰۲۴ که رویداد هاوینگ بعدی را در پیش داریم، قیمت بیت‌ کوین به ۳۵ هزار دلار افزایش خواهد یافت. پس از آن، بیت‌ کوین ممکن است در یک رالی شارپی رشد خوبی را تجربه کند و به ۱۴۸ هزار دلار برسد.

آیا خرس‌ها فشار فروش خود را حفظ کرده و قیمت بیت‌ کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به حمایت‌های مربوطه خود می‌رسانند؟ با ما همراه باشید تا برای پاسخ به این سوال نمودارهای ۱۰ ارز دیجیتال برتر را بررسی کنیم.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین

قیمت بیت‌ کوین باز هم از مقاومت سربار ۲۶،۸۳۳ دلاری خود در تاریخ ۲۳ آگوست ریجکت شد و به سطوح پایین بازگشت، که نشان می‌دهد خرس‌ها در هنگام رالی‌ها به فروش خود ادامه می‌دهند. این امر باعث تثبیت قیمت در محدوده بین ۲۶،۸۳۳ دلار و ۲۴،۸۰۰ دلار می‌شود.

بخوانید  ارز دیجیتال لینیا | معرفی کامل پروژه ارز دیجیتال Linea
نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

تثبیت فشرده قیمت در نزدیکی حمایت این محدوده، یک سیگنال نزولی محسوب می‌شود، زیرا نشان می‌دهد که گاوها (خریداران) خرید خود را با قدرت زیادی انجام نمی‌دهند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) به سمت پایین در قیمت ۲۷،۴۶۳ دلار شیب گرفته و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش (وضعیت فروش بیش از حد) قرار دارد که نشان می‌دهد خرس‌ها کنترل میدان را در اختیار دارند.

اگر قیمت به زیر ۲۴،۸۰۰ دلار سقوط کند، ممکن است استاپ برخی از معامله‌گران فعال شود. این امر می‌تواند آغازی برای لیکوئید پوزیشن‌های لانگ باشد که احتمالاً جفت ارز BTC/USDT را به حمایت مهم خود در ۲۰ هزار دلار می‌رساند.

اولین نشانه‌ قدرت گرفتن خریداران، کلوز قیمت در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. چنین چیزی می‌تواند مسیر را برای یک رالی احتمالی به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در سطح ۲۹،۰۵۵ دلار هموار کند.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت اتریوم

گاوها در تاریخ ۲۳ آگوست قیمت اتریوم را به بالای مقاومت سربار در نرخ ۱۷۰۰ دلار رساندند، اما نتوانستند آن را در سطوح بالاتر حفظ کنند. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها با تمام قوا از سطح ۱۷۰۰ دلار محافظت می‌کنند.

بخوانید  ورلدکوین در کنیا تعلیق شد؛ ادامه نگرانی‌ها درباره پروژه worldcoin
نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

میانگین‌های متحرک به سمت پایین شیب گرفته‌اند و RSI در منطقه اشباع فروش قرار دارد که نشان می‌دهد خرس ها همچنان کنترل بازار را در اختیار دارند. فروشندگان تلاش خواهند کرد قیمت را به زیر محدوده ۱۶۲۶ دلار تا ۱۵۵۰ دلار برسانند و اگر موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز ETH/USDT ممکن است حرکتی را به سمت پایین تا ۱۳۶۸ دلار آغاز کند.

در همین حین، گاوها احتمالاً نقشه‌های دیگری در سر دارند. آنها به شدت از این منطقه حمایتی دفاع خواهند کرد و سعی دارند قیمت را به بالای میانیگن متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۷۳۷ دلار انتقال دهند. اگر آنها در این مسیر موفق باشند، نشان‌دهنده این خواهد بود که اتریوم ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده بزرگ خود بین ۱۶۲۶ دلار و ۲ هزار دلار جابجا شود.

تحلیل اتریوم

تحلیل قیمت BNB

ریکاوری قیمت بایننس کوین در سطح شکست ۲۲۰ دلار با موانعی مواجه شده است. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها سعی دارند این سطح را به مقاومت تبدیل کنند.

بخوانید  آیا رمزارز اسلامی مطابق با شریعت اسلام است؟
نمودار روزانه بایننس کوین
نمودار روزانه بایننس کوین

خرس‌ها تلاش خواهند کرد قیمت را به حمایت روانی خود در سطح ۲۰۰ دلار برسانند. این سطح حمایت مهمی برای گاوها محسوب می‌شود و باید از آن دفاع کنند، چرا که اگر شکسته شود، جفت ارز BNB/USDT ممکن است به حمایت کلیدی بعدی خود در سطح ۱۸۳ دلار سقوط کند.

اگر خریداران می‌خواهند از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت BNB را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۲۵ دلار بازگردانند. این اتفاق می‌تواند منجر به یک رالی تا خط مقاومت شود. این سطح احتمالاً برای بار دیگر فروش زیادی را از جانب خرس‌ها جذب کند.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل قیمت XRP

جهش قیمت ریپل از حمایت ۰/۵۰ دلاری نتوانست حتی تا مقاومت سربار در سطح ۰/۵۶ دلار ادامه داشته باشد، که نشان‌دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل

خرس‌ها سعی خواهند کرد با کاهش قیمت به زیر حمایت ۰/۵۰ دلار قدرت خود را تثبیت کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز XRP/USDT ممکن است حرکتی را به سمت پایین و تا حمایت کلیدی بعدی در سطح ۰/۴۱ دلار آغاز کند. انتظار می‌رود خریداران با رسیدن قیمت به این سطح به شدت در کف‌‌ها خرید کنند.

بخوانید  آماده شدن بیت کوین برای حرکت تاریخی به سمت بالا

اما در روند صعودی، گاوها باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۵۶ دلار برسانند تا متوجه شویم که خرس‌ها ممکن است تسلط خود بر بازار را کم کرده باشند. این امر می‌تواند آغازگر یک ریلیف رالی به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در نرخ ۰/۶۳ دلار باشد.

تحلیل ریپل

تحلیل قیمت کاردانو

گاوها با موفقیت از حمایت ۰/۲۴ دلاری کاردانو دفاع کردند، اما به سختی تلاش می‌کنند تا موانع سطح ۰/۲۸ دلار را پشت سر بگذارند. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها در هر رالی کوچکی به فروش مشغول‌اند.

نمودار روزانه کاردانو
نمودار روزانه کاردانو

خرس‌ها سعی دارند قیمت را به حمایت محدوده قیمت در سطح ۰/۲۴ دلار برسانند. بازگشت قدرتمند از این سطح نشان خواهد داد که جفت ارز ADA/USDT ممکن است مدت زمان بیشتری را در داخل محدوده ۰/۲۴ دلار تا ۰/۲۸ دلار سپری کند.

اگر خرس‌ها قیمت را به زیر سطح ۰/۲۴ دلار هدایت کنند، به معنای ادامه روند نزولی است. این جفت ارز ممکن است ابتدا به ۰/۲۲ دلار کاهش پیدا کند و سپس به ۰/۲۰ دلار برسد. اما از سوی دیگر، شکست و کلوز قیمت در بالای این محدوده می‌تواند شروعی برای یک ریکاوری به سمت ۰/۳۲ دلار باشد.

بخوانید  اگر این الگو تکرار شود بیت کوین تا پایان سال 2023 به 50,000 دلار خواهد رسید

تحلیل کاردانو

تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا یک بار دیگر در تاریخ ۲۴ آگوست از سطح شکست ۲۲/۳۰ دلار به سمت پایین بازگشت، که نشان می‌دهد خرس‌ها این سطح را به مقاومت تبدیل کرده‌اند.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

فروشندگان سعی بر این دارند که با کاهش قیمت به زیر نزدیک‌ترین حمایت در سطح ۱۹/۳۵ دلار، قدرت خود را در بازار افزایش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز SOL/USDT می‌تواند ابتدا به ۱۸ دلار و سپس به ۱۶ دلار سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در نرخ ۲۲/۳۳ دلار به سمت پایین شیب گرفته و RSI در منطقه منفی قرار دارد که نشان می‌دهند خرس‌ها نسبت به گاوها برتری دارند.

اگر گاوها می‌خواهند به بازار بازگردند، باید به سرعت قیمت را به بالای مقاومت سربار در سطح ۲۲/۳۰ دلار برسانند. این جفت ارز سپس می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در سطح ۲۳/۶۷ دلار رشد کند.

تحلیل سولانا

بخوانید  میکردائو، اتریوم را کنار می‌گذارد و به بلاکچین سولانا سفر می‌کنند! چه اتفاقی افتاده؟

تحلیل قیمت دوج‌ کوین

فتیله بلند کندل روز ۲۳ آگوست قیمت دوج‌ کوین نشان می‌دهد که خرس‌ها تسلیم نشده‌اند و همچنان در هر رالی دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند.

نمودار روزانه دوج کوین
نمودار روزانه دوج کوین

اگر قیمت به زیر حمایت حیاتی خود در سطح ۰/۰۶ دلار سقوط کند، بدان معناست که خرس‌ها همچنان کنترل بازار را در اختیار دارند. در این حالت، جفت ارز DOGE/USDT ممکن است به کف روزانه خود در سطح ۰/۰۵۵ دلار که در تاریخ ۱۷ آگوست به وجود آمده بود، سقوط کند. اگر این سطح از دست برود، دوج کوین ممکن است حمایت بلندمدت خود در نزدیکی ۰/۰۵ دلار را مجدداً تست کند.

اما برعکس این قضیه، اگر قیمت از ۰/۰۶ دلار حرکتی را به سمت اهداف بالاتر خود آغار کند، نشان‌دهنده خرید زیاد در سطوح پایین‌تر است. این جفت ارز سپس ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۰۷ دلار رشد کند. خریداران باید این مانع را پشت سر بگذارند تا نشانه‌ای از شروع یک رالی به سمت ۰/۰۸ دلار باشد.

بخوانید  آیا ۲۰ دلار، یک سطح قیمتی مناسب برای خریداران سولانا خواهد بود؟

تحلیل دوج کوین

تحلیل قیمت پولکادات

قیمت پولکادات طی چند روز گذشته در داخل محدوده باریکی بین ۴/۲۲ دلار و ۴/۵۶ دلار معامله شده است. این امر نشان می‌دهد که گاوها موفق شده‌اند از حمایت قیمت در سطح ۴/۲۲ دلار دفاع کنند، اما نتوانسته‌اند مقاومت سطح ۴/۵۶ دلار را به سمت بالا بشکنند.

نمودار روزانه پولکادات
نمودار روزانه پولکادات

حرکت مثبتی که گاوها انجام دادند این بود که از مقاومت سربار بخش‌های زیادی را تسلیم خرس‌ها نکرده‌اند. این امر دورنمای شکست رو به بالای آن را تقویت می‌کند. جفت ارز DOT/USDT ممکن است ابتدا به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در نرخ ۴/۶۸ دلار رشد داشته باشد و در نهایت به سطح شکست ۵ دلار رالی کند. احتمالاً این سطح با فروش زیادی از سوی خرس‌ها مواجه خواهد شد.

اما در روند نزولی، گاوها باید با تمام توان خود از سطح ۴/۲۲ دلار دفاع کنند، زیرا اگر این حمایت شکسته شود، این جفت ارز ممکن است مرحله بعدی روند نزولی خود به سمت ۴ دلار را آغاز کند.

بخوانید  نظر یک محقق: ممکن است قیمت بیت کوین پس از به‌روزرسانی اتریوم سقوط کند

تحلیل پولکادات

تحلیل قیمت متیک

قیمت متیک به تدریج به سمت حمایت مهم خود در سطح ۰/۵۱ کاهش یافته، که نشان‌ می‌دهد خرس‌ها فشار خود را حفظ کرده‌اند.

نمودار روزانه پالیگان
نمودار روزانه پالیگان

اگرچه شاخص RSI در منطقه اشباع فروش قرار دارد، اما گاوها نتوانسته‌اند یک بازگشت قیمتی را آغاز کنند. این امر نشان می‌دهد که در سطوح فعلی تقاضا کم است. اگر سطح ۰/۵۱ دلار شکسته شود، فروش خرس‌ها ممکن است تشدید شود و جفت ارز MATIC/USDT به ۰/۴۵ دلار سقوط کند.

مقاومت بحرانی در روند صعودی که باید به آن توجه داشته باشیم سطح ۰/۶۰ دلار است. اگر خریداران از این مانع عبور کنند، ریکاوری متیک ممکن است قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۰/۶۸ دلار برساند. در سطح ۰/۶۴ دلار یک مقاومت جزئی وجود دارد، اما احتمالاً گاوها از این مقاومت عبور خواهند کرد.

تحلیل متیک

تحلیل قیمت تون کوین

تون کوین در چند روز گذشته برای ایجاد یک کف تلاش کرده است. این امر منجر به تشکیل الگوی سر و شانه‌ معکوس شده، که با شکست در بالای ۱/۵۳ دلار کامل می‌شود.

بخوانید  معرفی پلتفرم ارز دیجیتال سوپرفارم SuperVerse
نمودار روزانه تون کوین
نمودار روزانه تون کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در نرخ ۱/۳۵ به سمت بالا خیز گرفته و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان‌ می‌دهد گاوها در حال بازگشت به بازار هستند. اگر خریداران قیمت را به بالای ۱/۵۳ دلار برسانند، جفت ارز TON/USDT می‌تواند شتاب خود را افزایش دهد و حرکت جدیدی را به سمت هدف این الگو در سطح ۱/۹۱ دلار آغاز کند.

اما برخلاف این فرضیه، اگر قیمت از سطح فعلی به سمت پایین بازگردد، نشان‌دهنده این خواهد بود که خرس‌ها تمایلی به کاهش فعالیت خود ندارند. چنین چیزی ابتدا ممکن است قیمت را به میانگین‌های متحرک برساند و اگر این حمایت شکسته شود، مقصد بعدی می‌تواند ۱/۲۵ دلار باشد.

برچسب هاآلت کوین اتریوم بیت کوین دوج کوین کاردانو

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها