تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :بعد از افزایش قیمت سرچ عبارت “فروش بیت کوین” در گوگل افزایش یافت!

  • کد خبر : 2628268
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

علیرغم افزایش قیمت ۱۶ درصدی اخیر بیت‌کوین، جستجوهای گوگل برای “فروش بیت‌کوین” در حال افزایش است و از علاقه به “خرید بیت‌کوین” پیشی گرفته است.
خلاصه‌ی خبر افزایش جستجوی “خرید بیت‌کوین” در بریتانیا، همراه با احیای مجدد این ارز دیجیتال، نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی مشارکت موسسات مالی سنتی در دارایی‌های دیجیتال است. علاقه به جستجوی “فروش بیت‌کوین” به بالاترین حد پیش‌بینی شده در یک سال اخیر رسیده است. با وجود افزایش قیمت بیت‌کوین، جستجوی “فروش بیت‌کوین” افزایش می‌یابد بیت‌کوین (BTC) در هفت روز گذشته ۴۷۰۰ دلار افزایش یافته و یک رشد قابل توجه ۱۶ درصدی را تجربه کرده است. این روند صعودی قابل توجه فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده تا دارایی‌های خود را سرمایه‌گذاری کنند و سود خود را نقد کنند. این فرصت اکنون در افزایش جستجوهای گوگل برای “فروش بیت‌کوین” منعکس شده است.
با افزایش “فروش بیت‌کوین”، علاقه به “خرید بیت‌کوین” کاهش می‌یابد این هفته، شاهد تغییر قابل توجهی در روند جستجو هستیم. جستجوی “فروش بیت‌کوین” افزایش یافته و با امتیاز ۱۰۰ از Google Trends به بالاترین حد پیش‌بینی‌شده‌ی یک ساله ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

علیرغم افزایش قیمت ۱۶ درصدی اخیر بیت‌کوین، جستجوهای گوگل برای “فروش بیت‌کوین” در حال افزایش است و از علاقه به “خرید بیت‌کوین” پیشی گرفته است.

خلاصه‌ی خبر

  • افزایش جستجوی “خرید بیت‌کوین” در بریتانیا، همراه با احیای مجدد این ارز دیجیتال، نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی مشارکت موسسات مالی سنتی در دارایی‌های دیجیتال است.
  • علاقه به جستجوی “فروش بیت‌کوین” به بالاترین حد پیش‌بینی شده در یک سال اخیر رسیده است.

با وجود افزایش قیمت بیت‌کوین، جستجوی “فروش بیت‌کوین” افزایش می‌یابد

بیت‌کوین (BTC) در هفت روز گذشته ۴۷۰۰ دلار افزایش یافته و یک رشد قابل توجه ۱۶ درصدی را تجربه کرده است. این روند صعودی قابل توجه فرصتی طلایی برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده تا دارایی‌های خود را سرمایه‌گذاری کنند و سود خود را نقد کنند. این فرصت اکنون در افزایش جستجوهای گوگل برای “فروش بیت‌کوین” منعکس شده است.

با افزایش “فروش بیت‌کوین”، علاقه به “خرید بیت‌کوین” کاهش می‌یابد

این هفته، شاهد تغییر قابل توجهی در روند جستجو هستیم. جستجوی “فروش بیت‌کوین” افزایش یافته و با امتیاز ۱۰۰ از Google Trends به بالاترین حد پیش‌بینی‌شده‌ی یک ساله رسیده است. در همین حال، همانطور که Finbold در ۲۷ اکتبر گزارش داد، علاقه به خرید بیت‌کوین، با ۴۷ امتیاز از جستجوهای جهانی، در حال کاهش است.

شایعات و پویایی بازار بر روند تأثیر می‌گذارد

این تغییر در علاقه همزمان شد با افزایش ارزش بیت‌کوین به دلیل دو شایعه‌ی جداگانه در دوشنبه‌های متوالی، ۱۶ و ۲۳ اکتبر. این رویدادها در طول روند افزایشی فروش بیت‌کوین رخ داد. بالاترین میزان پیش‌بینی‌شده‌ی یک ساله در علاقه به “فروش بیت‌کوین” با افزایش درصد دارندگان بیت‌کوین در موقعیت سودآور مطابقت دارد. در حال حاضر بیت‌کوین در یک منطقه‌ی تثبیت کوتاه مدت با قیمت ۳۳۹۷۰ دلار معامله می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها