تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :بلک‌راک پیشنهاد ETF بیت‌کوین را اصلاح می‌کند

  • کد خبر : 2631751
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بلک‌راک اپلیکیشن ETF بیت‌کوین را به روز می‌کند. در این میان مذاکرات کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز تشدید می‌شود. به احتمال قوی ETF بیت‌کوین تا ۱۰ ژانویه تایید می‌شود.
خلاصه‌ی خبر بلک‌راک در بحبوحه‌ی مذاکرات جاری SEC، پرونده‌ی به‌روزشده‌ی ETF نقطه‌ای بیت‌کوین را ارسال می‌کند. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند، SEC تا ۱۰ ژانویه ETF بیت‌کوین را تائید کند. بیت‌کوین به دلیل انتظارات تایید ETF از ۴۲۰۰۰ دلار فراتر رفت. به‌روز‌رسانی ETF بیت‌کوین بلک‌راک بلک‌راک اخیراً نسخه‌ی اصلاح شده‌ای از پرونده‌ی ETF اسپات بیت‌کوین خود را به SEC ارسال کرده که نشان‌دهنده‌ی تشدید مذاکرات است. تحلیلگران بلومبرگ به بحث‌های جاری بین SEC و متقاضیان ETF اسپات بیت‌کوین، از جمله Bitwise اشاره می‌کنند که حاکی از یک فشار مشترک در میان تأییدیه‌های احتمالی است.
مذاکرات SEC یک روش نقدی را برای برنامه‌های ETF اسپات، مشابه معاملات فیوچرز تعیین می‌کند. با این حال، متقاضیانی مانند بلک‌راک از رویکرد غیرنقدی حمایت می‌کنند که شامل مالکیت مستقیم بیت‌کوین است. تحلیلگران بلومبرگ احتمال تایید ETF اسپات بیت‌کوین را تا ۱۰ ژانویه ۹۰% تخم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بلک‌راک اپلیکیشن ETF بیت‌کوین را به روز می‌کند. در این میان مذاکرات کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیز تشدید می‌شود. به احتمال قوی ETF بیت‌کوین تا ۱۰ ژانویه تایید می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • بلک‌راک در بحبوحه‌ی مذاکرات جاری SEC، پرونده‌ی به‌روزشده‌ی ETF نقطه‌ای بیت‌کوین را ارسال می‌کند.
  • تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند، SEC تا ۱۰ ژانویه ETF بیت‌کوین را تائید کند.
  • بیت‌کوین به دلیل انتظارات تایید ETF از ۴۲۰۰۰ دلار فراتر رفت.

بهروزرسانی ETF بیتکوین بلکراک

بلک‌راک اخیراً نسخه‌ی اصلاح شده‌ای از پرونده‌ی ETF اسپات بیت‌کوین خود را به SEC ارسال کرده که نشان‌دهنده‌ی تشدید مذاکرات است. تحلیلگران بلومبرگ به بحث‌های جاری بین SEC و متقاضیان ETF اسپات بیت‌کوین، از جمله Bitwise اشاره می‌کنند که حاکی از یک فشار مشترک در میان تأییدیه‌های احتمالی است.

مذاکرات

SEC یک روش نقدی را برای برنامه‌های ETF اسپات، مشابه معاملات فیوچرز تعیین می‌کند. با این حال، متقاضیانی مانند بلک‌راک از رویکرد غیرنقدی حمایت می‌کنند که شامل مالکیت مستقیم بیت‌کوین است. تحلیلگران بلومبرگ احتمال تایید ETF اسپات بیت‌کوین را تا ۱۰ ژانویه ۹۰% تخمین می‌زنند. تحولات اخیر نشان می‌دهد تصمیمات مشترک SEC شامل همه متقاضیان می‌شود.

واکنش بازار

قیمت بیت‌کوین به بالای ۴۲۰۰۰ دلار افزایش یافت که ناشی از گمانه‌زنی‌ها در مورد تایید ETF اسپات بود. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، به ماهیت به‌روز‌رسانی‌های مداوم اشاره می‌کندکه دستورالعمل‌های مشترک SEC را برای چندین متقاضی نشان می‌دهد. سیفارت بر تلاش‌های مشترک بین SEC و متقاضیان تاکید می‌کند و بر پیچیدگی بحث‌های جاری و تعهد به درست کردن روند تاکید می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته بلک‌راک پیشنهاد ETF بیت‌کوین را اصلاح می‌کند اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631751

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها