تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :بنیان‌گذار یک صرافی رمزارزی: رشد بازار در سال ۲۰۲۴ محتمل است!

  • کد خبر : 2599225
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :بنیان‌گذار یک صرافی رمزارزی: رشد بازار در سال ۲۰۲۴ محتمل است!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر یک مصاحبه، هاف، بنیانگذار پروتکل پیر (Pear Protocol)، یک صرافی غیرمتمرکز که قرار است در سال ۲۰۲۳ در آربیتروم راه‌اندازی شود، دیدگاه خود در مورد جنبه‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشت. بد نیست بدانید که هاف، از یک معامله‌گر مشتقات سهام در امور مالی سنتی به صنعت مالی غیرمتمرکز دیفای در سال ۲۰۱۹ تغییر موضع داد. دیدگاه هاف در مورد وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال بررسی می‌کند که آیا بازار به محرک‌های جدید و سرمایه‌گذاری‌های تازه نیاز دارد یا خیر. او سؤالاتی را در مورد اینکه آیا فضای رمزارزها یک سیستم بسته است که وجوه از یک پروتکل به پروتکل دیگر یا یک بلاکچین به پروتکل بعدی تغییر می‌کند یا خیر، مطرح می‌کند.
هاف درمصاحبه خود به این می‌پردازد که چگونه روایت‌های مختلف بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند، و چگونه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این روایت‌ها برای تصمیم‌گیری آگاهانه استفاده کنند. او همچنین دیدگاه‌های خود را در مورد روایت‌های آینده در فضای ارزهای دیجیتال و مواردی که قبلاً آشکار شده‌اند، به اشتراک گذاشت. با نگاهی به آینده، هاف نسب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در یک مصاحبه، هاف، بنیانگذار پروتکل پیر (Pear Protocol)، یک صرافی غیرمتمرکز که قرار است در سال ۲۰۲۳ در آربیتروم راه‌اندازی شود، دیدگاه خود در مورد جنبه‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشت. بد نیست بدانید که هاف، از یک معامله‌گر مشتقات سهام در امور مالی سنتی به صنعت مالی غیرمتمرکز دیفای در سال ۲۰۱۹ تغییر موضع داد. دیدگاه هاف در مورد وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال بررسی می‌کند که آیا بازار به محرک‌های جدید و سرمایه‌گذاری‌های تازه نیاز دارد یا خیر. او سؤالاتی را در مورد اینکه آیا فضای رمزارزها یک سیستم بسته است که وجوه از یک پروتکل به پروتکل دیگر یا یک بلاکچین به پروتکل بعدی تغییر می‌کند یا خیر، مطرح می‌کند.

هاف درمصاحبه خود به این می‌پردازد که چگونه روایت‌های مختلف بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند، و چگونه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این روایت‌ها برای تصمیم‌گیری آگاهانه استفاده کنند. او همچنین دیدگاه‌های خود را در مورد روایت‌های آینده در فضای ارزهای دیجیتال و مواردی که قبلاً آشکار شده‌اند، به اشتراک گذاشت. با نگاهی به آینده، هاف نسبت به سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ ابراز خوش‌بینی می‌کند و معتقد است که آن مقطع، می‌تواند شروع بازار صعودی بعدی باشد. بسیاری از افراد جامعه رمزارزها این دوره صعودی را به دلیل رویداد هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کنند. هاف همچنین به عواملی می‌پردازد که می‌توانند بانک‌های مرکزی را وادار به کاهش نرخ بهره، با توجه به روند کاهشی تورم کنند. علاوه بر این، او در مورد تایید احتمالی اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ خوش‌بین است.

بخوانید  کلاهبرداری رمزارزی بزرگ در پایتخت: سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال از ۳۰ شاکی!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بنیان‌گذار یک صرافی رمزارزی: رشد بازار در سال ۲۰۲۴ محتمل است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها