تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال کدام است؟ اسفند ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2637177
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
لورس :بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال کدام است؟ اسفند ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه بیش از ۲۵۰۰۰ ارز دیجیتال در سایت مارکت کپ لیست شده اند؛ ما نیز مفتخریم اعلام کنیم امروز بیش از ۱۱۰۰ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اریترون لیست شده اند. از این رو انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می تواند امری چالش برانگیز باشد. افرادی که در این حوزه به سرمایه گذاری می پردازند در انتخاب صرافی آنلاین خرید و فروش رمزارزهای رایج نظیر بیت کوین، اتریوم، تتر و کوک اینو (COQ) و همچنین انتخاب منابع تحلیل ارز دیجیتال هم با مشکل مواجه می شوند؛ از این رو ما در این مطلب از وب سایت بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال را از دیدگاه تحلیلگران و کاربران معرفی خواهیم ساخت.

۱. پلتفرم گلس نود (Glassnode) گلس نود در فهرست بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال قرار دارد. این پلتفرم درون زنجیره ای، داده ها را از تعدادی بلاک چین جمع آوری کرده و فعالیت های شبکه رمزنگاری شده را ارزیابی می کند. سپس اطلاعات کسب شده را به حالت گزارش در اختیار تحلیلگران قرار می دهد. گلس نود می تواند امکان بررسی شاخص های بازار، نمودارها و مشاهده تراکنش های موفق را در اختیار شما قرار دهد. این سایت معتبر اطلاعات جامعی را در خصوص عرضه در ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه بیش از ۲۵۰۰۰ ارز دیجیتال در سایت مارکت کپ لیست شده اند؛ ما نیز مفتخریم اعلام کنیم امروز بیش از ۱۱۰۰ ارز دیجیتال در صرافی آنلاین اریترون لیست شده اند. از این رو انتخاب بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می تواند امری چالش برانگیز باشد. افرادی که در این حوزه به سرمایه گذاری می پردازند در انتخاب صرافی آنلاین خرید و فروش رمزارزهای رایج نظیر بیت کوین، اتریوم، تتر و کوک اینو (COQ) و همچنین انتخاب منابع تحلیل ارز دیجیتال هم با مشکل مواجه می شوند؛ از این رو ما در این مطلب از وب سایت بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال را از دیدگاه تحلیلگران و کاربران معرفی خواهیم ساخت.

۱. پلتفرم گلس نود (Glassnode)

گلس نود در فهرست بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال قرار دارد. این پلتفرم درون زنجیره ای، داده ها را از تعدادی بلاک چین جمع آوری کرده و فعالیت های شبکه رمزنگاری شده را ارزیابی می کند. سپس اطلاعات کسب شده را به حالت گزارش در اختیار تحلیلگران قرار می دهد. گلس نود می تواند امکان بررسی شاخص های بازار، نمودارها و مشاهده تراکنش های موفق را در اختیار شما قرار دهد. این سایت معتبر اطلاعات جامعی را در خصوص عرضه در گردش، حجم معاملات، تعداد تراکنش ها و کارمزد تراکنش ها ارائه می سازد. برای عضویت پیشرفته در این پلتفرم، باید مبلغ ۲۹ دلار و برای عضویت حرفه ای مبلغ ۷۹۹ دلار را در نظر بگیرید.

۲. پلتفرم مساری (Messari)

پلتفرم مساری یک ابزار کارآمد برای جمع آوری داده های رمزنگاری محسوب می شود. این بستر تحلیلگران را قادر می سازد تا از طریق تجزیه و تحلیل داده ها، نگاه دقیقی به بازار رمزارز داشته باشند. مساری از انواع فیلترهای کاربردی نظیر سکتور، قیمت و مارکت کپ بهره مند بوده که به شما امکان سفارشی سازی تحقیقات را ارائه می دهند. این پلتفرم به صورت رایگان و همچنین به حالت پیشرفته در دسترس قرار گرفته است. برای دسترسی به امکانات Messari Pro باید ماهانه مبلغ ۲۴٫۹۹ دلار را پرداخت کنید. نسخه پرو این پلتفرم امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار داده و شما را قادر می سازد تا داده ها را دانلود کنید.

۳. پلتفرم سانتیمنت (Santiment)

پلتفرم سانتیمنت (Santiment) را می توان به عنوان بهترین سایت تحلیل کریپتو مطرح نمود. این بستر مهم ترین اطلاعات و داده های مرتبط با بیش از ۲ هزار رمزارز را ارائه ساخته و شما را قادر می سازد تا تغییرات قیمتی دارایی ها را پیشبینی کنید. علاوه بر این، سانتیمنت بینش های اساسی و گزارش های رفتاری جامعی را ارائه می سازد تا بتوانید جلوتر از بازار رفتار کنید. سانتیمنت به ۲ صورت رایگان و پیشرفته در دسترس قرار داشته و شما می بایست برای دسترسی به حساب های پولی این ابزار، ماهانه مبلغ ۱۴ تا ۳۹۹ دلار پرداخت کنید.

۴. پلتفرم کوین مارکت کپ

کوین مارکت کپ یک وب سایت ایده آل برای پیش بینی قیمت رمزارزهای محسوب می شود که اطلاعات جامعی را درباره انواع دارایی ارائه می سازد. این بستر کاربران را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به قیمت، حجم معاملات و دیگر معیارهای مربوط به ارزهای دیجیتال موجود را در یک مکان واحد ببینند. الگوریتم های پیشرفته کوین مارکت کپ سبب آن شده اند که این بستر بتواند به سرعت در میان کاربران محبوب شود. داده های موجود در این وب سایت به طور مستمر به روزرسانی شده و کاربران می توانند به آسانی آخرین تغییر و تحولات بازار را مشاهده کنند.

۵. پلتفرم کوین مارکت کال (coinmarketcal)

کوین مارکت کال یک سایت پیش بینی قیمت رمز ارز محسوب شده که در لیست بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال قرار دارد. این بستر اطلاعات پیش بینی شده را مانند یک تقویم ارائه می سازد. این تقویم رمز ارزی، از طریق سایت، اپلیکیشن، کانال تلگرام و سایر رسانه ها در دسترس کاربران قرار می گیرد. این بستر شواهد، اخبار و رویدادهای مختلف نظیر راه اندازی ارزهای جدید و پروژه های مبتنی بر بلاک چین را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. قابل ذکر است که اطلاعات منتشر شده در این بستر به صورت رای گیری و توسط کاربران تایید یا تکذیب می شوند.

۶. پلتفرم لونار کراش (Lunar Crush)

پلتفرم لونار کراش (Lunar Crush) نیز در فهرست تاپترین سایت تحلیل ارز دیجیتال قرار دارد. چنانچه به دریافت تحلیل های فاندامنتال علاقه مند باشید، این بستر نیازهای شما را به بهترین شکل مرتفع خواهد ساخت. این پلتفرم که به وسیله هوش اجتماعی به فعالیت می پردازد، شما را قادر می سازد تا علاوه بر نظارت بر فعالیت بازار و داده های تراکنش، بتوانید احساسات سرمایه گذاران را ارزیابی کنید. این پلتفرم از تکنیک های پیشرفته ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی بهره جویی می کند تا دیدگاه های مربوط به رمزارز را ارائه دهد. به عبارت کلی، لونار کراش شما را از جست و جوی مداوم میان منابع مختلف، بی نیاز می کند.

۷. پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)

کوین کگو (CoinGecko) از جمله مطرح ترین بسترهای گردآورنده داده مربوط به رمزارزها محسوب شده که قیمت ارزهای دیجیتال را بر مبنای ارزش بازار آن ها ردیابی می نماید. به وسیله این وب سایت می توانید تغییرات موجود برای بیش از ۱۰ هزار رمزارز و بیش از ۵۰۰ صرافی آنلاین را مشاهده کنید. سایر مواردی که این بستر در اختیار شما قرار می ‌دهد عبارتند از:

  • ردیابی قیمت ها
  • حجم و ارزش بازار
  • توسعه کد منبع باز
  • رشد جامعه
  • رویدادهای مهم و معیارهای زنجیره ای

برای دست یابی به نسخه پرمیوم کوین کگو می بایست ماهانه مبلغ ۴۹٫۹۰ دلار و برای دریافت خدمات ویژه آن مبلغ ۹۹ دلار پرداخت کنید.

۸. پلتفرم کریپتو ویو (cryptoview)

پلتفرم کریپتو ویو با هدف تسهیل فرآیند مشاهده موجودی حساب در صرافی ها و مدیریت کیف پول رمزارزها فعالیت خود را آغاز کرد. این بستر چندکاره اشخاص را قادر می سازد تا حساب‌ ها، کیف پول ها و معامله های خود را میان صرافی های مختلف همگام سازی کنند. این وب سایت برای استفاده افراد مبتدی و حرفه ای مناسب بوده و قادر است به وسیله ارتباط با صرافی های معتبر، اطلاعاتی نظیر موجودی حساب، تاریخچه معاملات و برخی جزئیات دیگر را در دسترس قرار دهد. دیگر امکانات کریپتو ویو عبارتند از:

امکان استفاده از بیش از ۸۰ اندیکاتور

ابزارهای تحلیل تکنیکال مدرن و متنوع

دسترسی به اخبار رمزارزها

دسترسی به تقویم رویدادهای مختلف

۹. پلتفرم اینوستینگ (investing)

پلتفرم اینوستینگ یک منبع جامع برای تحلیل تکنیکال بوده و در لیست بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال قرار می گیرد. از جمله ویژگی ها و مزایای کلیدی پلتفرم اینوستینگ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال و سایر دارایی ها
  • دسترسی به یک منبع خبری قدرتمند
  • دامنه فعالیت های گسترده
  • نمودارهای قیمتی حرفه ای
  • اندیکاتور و ابزارهای تحلیلی تکنیکال برای ارزهای دیجیتال

۱۰ .پلتفرم کوین تلگراف (Cointelegraph)

کوین تلگراف (Cointelegraph) از جمله باسابقه ترین و بهترین سایت های پیش بینی ارز دیجیتال محسوب شده و از برخی جهات با پلتفرم اینوستینگ شباهت دارد. این بستر یک منبع رسانه ای است که طیف وسیعی از اخبار مرتبط با فناوری بلاک چین، تحلیل نمودار رمزارز، دارایی های رمزنگاری و روندهای نوظهور را مورد پوشش قرار می دهد. داده های منتشر شده توسط این بستر شامل تجزیه و تحلیل عمیق، نمودارهای جامع قیمت رمزارزها، بررسی های هوشمندانه و گزارشات منظم درباره تحولات اجتماعی رمزارزها می شوند.

۱۱. پلتفرم یاهو فایننس

این بستر پیشرفته، به واسطه پوشش زنده اخبار بازار و تجزیه و تحلیل دیتاهای موجود، موفق شده است تا در کسری از زمان، میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. همچنین یاهو فایننس یک بستر ایده آل برای بهره جویی از ابزارهای تحلیل تکنیکال محسوب می گردد. هزینه کاربری یاهو فایننس، نسبت به رقبای آن پایین تر بوده و این وب سایت امکانات رایگان متعددی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

نحوه انتخاب بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

انتخاب یک سایت تحلیل خوب برای ارز دیجیتال تا حد زیادی می تواند به شرایط و تجربه شما بستگی داشته باشد. شما می بایست پیش از ورود به بازار کریپتوکارنسی، از روش های معامله گری و اصول خرید و فروش ارزهای دیجیتال اطلاعات لازم را کسب کنید. تنها در این صورت است که قادر خواهید بود پلتفرمی را بر اساس نیازها و شیوه معامله گری خود انتخاب کنید. از سوی دیگر، یکی از بزرگ ترین چالش تریدرها، انتخاب یک سایت تحلیل ارز دیجیتال بر اساس قیمت ها و خدمات قابل دریافت است. در واقع، شما می بایست بستری را انتخاب کنید که نسبت به تعرفه دریافتی، خدمات ارزنده و باکیفیتی را ارائه دهد.

کلام آخر

هریک از پلتفرم های گلس نود، مساری، سانتیمنت، کوین مارکت کپ، کوین مارکت کال و لونار کراش را می توان در فهرست بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال قرار داد. علاوه بر موارد ذکر شده، پلتفرم‌ هایی نظیر کوین گکو، کریپتو ویو، اینوستینگ، کوین تلگراف، یاهو فایننس، دیلی اف اکس، کوینیگی، دوکاسکپی، کریپتو واچ و شریمپی را نیز می توان در فهرست منابع معتبر و کارآمد تحلیل ارزهای دیجیتال ذکر کرد. انتخاب هریک از این بسترها می تواند به شیوه معمله گری، نیازها و میزان تجربه شما بستگی داشته باشد.

نوشته بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال کدام است؟ اسفند ۱۴۰۲ اولین بار در صرافی آنلاین اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637177

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها