تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :بهترین لپتاپ برای تریدر ها کدام است؟ نکات مهم لپ تاپ مناسب ترید

  • کد خبر : 2614513
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۷
لورس :بهترین لپتاپ برای تریدر ها کدام است؟ نکات مهم لپ تاپ مناسب ترید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین لپتاپ برای تریدر ها کدام است؟ نکات مهم لپ تاپ مناسب ترید انسان برای انجام هر کاری نیاز به ابزار مناسب آن را دارد. فعالیت در بازارهای مالی نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین تریدرها برای انجام معاملات نیاز به ابزار ترید دارند. یکی از این ابزارها که بسیار ضروریست، لپ تاپ است که امکان دسترسی به دیتاهای مورد نیاز و انجام معاملات را در هر مکانی مهیا می‌کند. ولی وقتی صحبت از ترید به میان است، لپتاپ معامله‌گر باید دارای چه مشخصات و امکانات ویژه‌ای باشد؟ به همین دلیل در این مطلب به سراغ معرفی بهترین لپتاپ برای تریدر ها رفتیم تا گزینه‌های موجود در بازار ایران را معرفی و بررسی کنیم.
منظور از لپ تاپ مناسب ترید چیست؟ لپ تاپ‌های ترید، ابزاری هستند که به کاربران کمک می‌کنند به راحت‌ترین شیوه فعالیت‌های معاملاتی خود را انجام دهند. بنابراین داشتن صفحه نمایشی با کیفیت از مزیت‌های این لپ تاپ‌هاست. زیرا معامله‌گران ممکن است ساعت‌ها مجبور به استفاده و خیره شدن به صفحه نمایش شوند. هنگامی که به دنبال خرید لپ‌تاپ برای ترید هستید، اندازه و وزن آن را در نظر بگیرید. زیرا بدون شک هر معامله ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین لپتاپ برای تریدر ها کدام است؟ نکات مهم لپ تاپ مناسب ترید

انسان برای انجام هر کاری نیاز به ابزار مناسب آن را دارد. فعالیت در بازارهای مالی نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین تریدرها برای انجام معاملات نیاز به ابزار ترید دارند. یکی از این ابزارها که بسیار ضروریست، لپ تاپ است که امکان دسترسی به دیتاهای مورد نیاز و انجام معاملات را در هر مکانی مهیا می‌کند. ولی وقتی صحبت از ترید به میان است، لپتاپ معامله‌گر باید دارای چه مشخصات و امکانات ویژه‌ای باشد؟ به همین دلیل در این مطلب به سراغ معرفی بهترین لپتاپ برای تریدر ها رفتیم تا گزینه‌های موجود در بازار ایران را معرفی و بررسی کنیم.

بخوانید  بررسی انواع شبکه انتقال ارز دیجیتال | صفر تا صد

منظور از لپ تاپ مناسب ترید چیست؟

لپ تاپ‌های ترید، ابزاری هستند که به کاربران کمک می‌کنند به راحت‌ترین شیوه فعالیت‌های معاملاتی خود را انجام دهند. بنابراین داشتن صفحه نمایشی با کیفیت از مزیت‌های این لپ تاپ‌هاست. زیرا معامله‌گران ممکن است ساعت‌ها مجبور به استفاده و خیره شدن به صفحه نمایش شوند. هنگامی که به دنبال خرید لپ‌تاپ برای ترید هستید، اندازه و وزن آن را در نظر بگیرید. زیرا بدون شک هر معامله گر نیاز به جابجایی و حمل دستگاه خود را دارد ئ قطعا داشتن دستگاهی سبک، امتیازی ویژه است.

همچنین مشخصات سخت افزاری قوی از دیگر نکاتی است که باید به آن دقت کنید. جدای از آن، وجود صفحه کلید ارگونومیک برای یک تریدر امری ضروری است.. در ادامه ۶ مورد از لپ تاپ های مناسب ترید در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم..

در کنار این مطلب می‌توانید مقاله بهترین کشور برای تریدرها را نیز مطالعه کنید.

بخوانید  هک شدن صرافی کوینکس/ لو رفتن کلیدهای خصوصی منجر به سرقت 70 میلیون دلاری شد

معرفی ۶ لپ تاپ مناسب ترید

در اینجا قصد داریم به بررسی شش مورد از بهترین لپتاپ برای تریدر ها بپردازیم که شامل گزینه‌های اقتصادی و گران‌قیمت است.

لپ تاپ Acer Aspire 5 Slim

بررسی لپ تاپ Acer Aspire 5 Slim

اولین گزینه از لیست بهترین لپتاپ برای تریدر ها، لپ تاپ Acer Aspire 5 Slim است. طراحی نازک، وزن کم، صفحه نمایش ۱۰۸۰p و کیفیت ساخت خوب، همگی از ویژگی‌های فوق‌العاده این لپ تاپ هستند. Aspire 5 از نظر ظاهری یک لپتاپ مقرون به صرفه با ظاهری شیک و زیباست. وزن ۱.۷ کیلوگرمی و ضخامت ۱۷ میلیمتری آن از از ویژگی های برجسته این لپ تاپ برای حمل و نقل است. برخلاف اکثر لپ تاپ‌های اقتصادی، بدنه Aspire 5 از آلومینیوم ساخته شده که ظاهری مدرن و براق به آن بخشیده است.

این دستگاه مجهز به پردازنده دو هسته‌ای AMD Ryzen 3 3200U و گرافیک AMD Radeon Vega 3 است و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD در اختیار شما قرار می‌دهد. این لپتاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰، پنل IPS و صفحه کلید با نور پس زمینه است.

بخوانید  راز پکیج فروشان دوره آموزشی ارز دیجیتال!!

همچنین با این لپتاپ گزینه‌های ارتباطی مختلفی مانند پورت HDMI، یک پورت USB 3.1 و دو پورت USB 2.0 را دریافت خواهید کرد. با وجود اینکه Aspire 5 در رده لپ تاپ‌های اقتصادی قرار می‌گیرد، اما در ایران قیمتی در حدود ۳۰ میلیون تومان دارد.

مزایا معایب
صفحه نمایش IPS با نور پس زمینه LED نبود پورت USB-C
وزن سبک و قابل حمل باتری ضعیف نسبت به رقبا
گزینه های ارتباطی کامل قیمت بالا نسبت به امکانات
صفحه کلید دارای نور پس زمینه حافظه رم کم

لپ تاپ LG Gram 15Z995 Laptop

لپ تاپ LG Gram 15Z995

گزینه دوم بهترین لپتاپ برای تریدر ها از برند ال جی است. لپ تاپ LG Gram 15Z995 از پردازنده نسل دهم اینتل i5-10210U بهره می‌برد و گرافیک اینتل UHD آن گزینه‌ای مناسب برای کارهای نه چندان سنگین گرافیکی است. لپ تاپ ال جی عمر باتری قابل توجهی دارد و تقریباً تا ۱۷ ساعت را حتی با چندین تب و تماس‌های ویدیویی میتوانید با آن سپری کنید.

بخوانید  NFTFI چیست؟ آشنایی کامل و 0 تا 100 با NFTFI

LG Gram یک لپ تاپ فوق العاده سبک و قابل حمل با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و وضوح فول اچ دی است که تنها ۱.۱ کیلوگرم وزن دارد و از وب‌کم و حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. حافظه رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD، این دستگاه را به انتخابی عالی برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ سبک وزن و قدرتمند هستند تبدیل کرده است. در حال حاضر این لپ تاپ در بازار ایران قیمتی در حدود ۳۵ میلیون تومان را دارد.

نوشته های مشابه

  • معرفی کیف پول گالا از سخت افزاری تا نرم افزاری لیست کیف پول گالا؛ بهترین و امن‌ترین ولت‌های GALA ۲۴ شهریور ۱۴۰۲
  • معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه طلا معرفی ۱۰ ارز دیجیتال با پشتوانه طلا ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
مزایا معایب
عمر باتری فوق العاده اسپیکرهای خوبی ندارد
پردازنده قدرتمند سال تولید ۲۰۲۰
فضای ذخیره سازی خوب نبود نمونه نو در ایران
فوق العاده سبک پردازنده گرافیکی نه چندان قدرتمند
صفحه نمایش IPS فول اچ دی
صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15

Lenovo IdeaPad 3

اگر قصد خرید یک کامپیوتر شخصی مقرون به صرفه را دارید Lenovo IdeaPad 3 15 بهترین انتخاب است. این لپتاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی HD با رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ و پردازنده AMD Ryzen 3 3250U به همراه گرافیک آنبورد Radeon Vega 3 است. لپتاپ لنوو دارای چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD است که در انجام فعالیت‌های روزانه عملکرد مناسبی را به جای می‌گذارد. عمر باتری Lenovo IdeaPad 3 قابل قبول است و صفحه کلید آن برای تایپ به اندازه کافی راحت است.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

علاوه بر این لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15 دارای یک دوربین ۷۲۰p HD و شاتر حریم خصوصی دستی (محافظی فیزیکی برای پوشاندن دوربین وب کم) است. این کامپیوتر شخصی که جز بهترین لپتاپ ها برای تریدر هاست، در دو نمونه معمولی و گیمینگ عرضه شده است. از مزایای لپ تاپ‌های لنوو می‌توان به قیمت مناسب در کنار کانفیگ سخت‌افزاری خوب اشاره کرد. این دستگاه در حال حاضر با قیمتی حدود ۲۰ میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود.

مزایا معایب
صدای با کیفیت بالا باتری نیاز به بهبود دارد
شاتر فیزیکی وب کم صفحه نمایش با رزولوشن پایین
قیمت قابل قبول داغ کردن لپتاپ در حین استفاده مداوم

لپ تاپ Apple MacBook Pro

اپل، بهترین لپتاپ برای تریدر

همیشه وقتی صحبت از یک دستگاه باکیفیت و البته گران قیمت به میان باشد، نام کمپانی اپل هم به چشم می‌خورد. دستگاه مک‌بوک پرو ۱۴ با چیپ‌ست قدرتمند و عمر باتری شگفت انگیز خود عملکردی عالی را در زمان ترید و فعالیت‌های پردازشی ارائه می‌دهد. مک‌بوک پرو ۱۴، نازک‌ و با حاشیه‌های بسیار باریک‌ است که نگاه کردن به آن را برای هر فردی امری جذاب می‌کند.

بخوانید  تأخیر در راه‌اندازی شبکه آزمایشی هولسکی اتریوم تا هفته آینده

این لپ تاپ به تراشه M1 اپل مجهز است که دارای ۸ هسته پردازشی با عملکردی سریع است. علاوه بر این با داشتن ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، کلیه فعالیت‌های روزانه شما را بدون مشکل اجرا می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های مک‌بوک عمر باتری آن است. با مک‌بوک پرو تا ۲۰ ساعت عمر باتری خواهید داشت. اسکنر اثر انگشت این لپ تاپ روی دکمه پاور تعبیه شده و امنیت این دستگاه را بالاتر برده است. مک بوک پرو در ایران قیمتی در حدود ۸۰ میلیون تومان دارد. اما علی رغم قیمت بالا، به خاطر عملکرد خوب و کیفیت ساخت بینظیرش در لیست بهترین لپتاپ برای تریدر ها قرار می‌گیرد.

مزایا معایب
بدنه زیبا و جمع و جور بسیار ظریف و آسیب پذیر
وجود Touch ID و اسپیکرهای استریو قیمت بسیار بالا
صفحه نمایش باکیفیت Retina محدودیت دسترسی به نرم افزارها
CPU و GPU قدرتمند

لپ تاپ ASUS ZenBook Duo 14 UX482

بررسی Asus ZenBook Duo 14

لپ تاپ Asus ZenBook Duo 14 UX482، یک لپ تاپ همه‌کاره است که دارای پردازنده Core i7-1165G7 اینتل با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD است. این لپتاپ دارای صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی فول اچ دی با ۳۰۰ نیت روشنایی است که در کنار یک صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی دوم، تجربه کاربری جدیدی را به کاربر ارائه می‌دهد. زن‌بوک در این لپ تاپ از کارت گرافیک مجزا NVIDIA GeForce MX450 بهره می‌برد. عمر باتری ZenBook قابل قبول است و در هنگام استفاده از صفحه نمایشگر دوم و اتصال به اینترنت، ۸ ساعت روشن است.

بخوانید  استخراج بیت کوین یعنی چه؟ فرایند ماینینگ بیت کوین چگونه است؟

لپ تاپ Asus ZenBook UX482 در ایران قیمتی بین ۶۴ تا ۹۸ میلیون تومان دارد و یکی از دستگاه‌های خوب با کارایی عالی در لیست بهترین لپتاپ برای تریدر ها است.

مزایا معایب
صفحه نمایش لمسی فول اچ دی قیمت بسیار بالا
صفحه نمایش دوم ۱۲.۶ اینچی باتری نیاز به بهبود دارد
مجهز به کارت گرافیک مجزا
رم بالا و فضای ذخیره سازی خوب

لپ تاپ hp pavilion 15 laptop

بررسی لپ تاپ HP Pavilion 15

آخرین گزینه برای انتخاب بهترین لپتاپ برای تریدر ها، لپتاپ HP Pavilion 15 است. این لپ تاپ دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب بوده که آن را برای ترید روزانه به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. پردازنده قدرتمند نسل یازدهم اینتل Core i7 مجهز به چهار هسته و ۱۲ مگابایت حافظه کش، در کنار رم ۱۶ گیگابایتی DDR4 آن، مجموعه‌ای عالی را تشکیل می‌دهد.

طراحی زیبا، سخت‌افزار به روز شده، رم بالا، سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو و گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe، کاربران را قانع می‌کند که این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی را خریداری کنند. همچنین حاشیه باریک و طراحی جمع و جور آن، این لپتاپ را به گزینه‌ای عالی برای سفر و استفاده روزمره تبدیل کرده است. باتری HP Pavilion 15 می‌تواند تا ۸ ساعت این دستگاه را روشن نگه دارد. این لپ تاپ در ایران در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان قیمت دارد که با وجود سخت‌افزار خوب خود، گزینه‌ای مناسب است.

بخوانید  مدیر بایننس شکایت کرد
مزایا معایب
پردازنده قدرتمند اینتل نسل یازدهم عدم وجود صفحه کلید با نور پس زمینه
رم بالا باتری ضعیف نسبت به رقبا
گرافیک و فضای ذخیره سازی چشمگیر وزن بالا
قیمتی مناسب نسبت به کارایی گرم شدن دستگاه

مشخصه‌های مهم برای انتخاب بهترین لپتاپ برای تریدر ها

در این قسمت نکاتی که باید قبل از خرید لپتاپ برای انجام معاملات بازارهای مالی در نظر بگیرید را به طور مختصر توضیح داده‌ایم:

  • پردازنده: حداقل پردازنده مناسب برای لپ تاپ‌ تریدرها، نسل دهم اینتل Core i3 است.
  • RAM: حداقل ۴ گیگابایت رم برای ترید مورد نیاز است، اما بهتر است رم ۸ گیگابایتی یا بالاتر را انتخاب کنید.
  • فضای ذخیره‌سازی: برای ترید به حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه از نوع SSD نیاز است.
  • عمر باتری: به دلیل احتمال جابجایی و یا سفر، لپ تاپ‌هایی با عمر باتری بالا را مدنظر قرار دهید.
  • صفحه نمایش: حداقل ۱۳.۳ اینچ با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰. اما پیشنهاد ما صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با پنل IPS یا OLED است.
بخوانید  دام اسرائیل برای جذب سرمایه شهروندان ایرانی/ مسدود شدن دارایی ایرانیان در پلتفرم مشکوک خارجی

بهترین لپ تاپ برای تریدرها از نظر شما چیست؟

مدل لپ تاپ پردازنده حافظه رم گرافیک نمایشگر شارژدهی
Acer Aspire 5 Slim AMD Ryzen 3 ۴ گیگابایت AMD Vega 3 FHD ضعیف
LG Gram 15Z995 i5-10210U ۸ گیگابایت INTEL UHD FHD خوب
Lenovo IdeaPad 3 AMD Ryzen 3 ۴ گاگا بایت AMD Vega 3 HD متوسط
Apple MacBook Pro M1 ۱۶ گیگابایت M1 ۲K خوب
ASUS ZenBook UX482 Core i7-1165G7 ۱۶ گیگابایت NVIDIA MX450 FHD متوسط
hp pavilion 15 Core i7 1165G7 ۱۶ گیگابایت INTEL Iris Xe FHD متوسط

در این مطلب سعی کردیم ۶ مورد از بهترین لپتاپ‌‌ برای تریدر ها را معرفی کنیم. دلیل ارائه این راهنما اهمیت استفاده از لپ تاپ مناسب ترید است. شما برای انتخاب بهترین لپتاپ برای ترید باید تمام شاخصه‌های مهم را در نظر بگیرید و لپ تاپی مناسب خودتان و انتظاراتتان را انتخاب کنید. شما از چه لپ تاپی برای ترید استفاده میکنید. پیشنهاد شما به تریدرها برای خرید لپ تاپ چیست؟

بخوانید  ارز دیجیتال فیس‌ بوک چه پیامدهایی خواهد داشت؟

برچسب هامبتدی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها