تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :بیت کوین ۱ میلیون دلاری: در چه صورت چنین رویایی محقق می‌شود؟

  • کد خبر : 2615502
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
لورس :بیت کوین ۱ میلیون دلاری: در چه صورت چنین رویایی محقق می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین ۱ میلیون دلاری: در چه صورت چنین رویایی محقق می‌شود؟ بیت کوین از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۰۹ در حال رشد بوده و اگرچه نوسانات شدیدی در قیمت دیده شده اما به طور کلی روند صعودی داشته است. در سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۶۹,۰۰۰ دلار رسید. حال برخی از کارشناسان بر این باورند که بیت کوین می‌تواند در آینده نزدیک از یک میلیون دلار نیز عبور کند.
اما سوال اینجاست که چه عواملی می‌تواند باعث رسیدن قیمت به ۱ میلیون دلار شود؟
کسانی که به آینده بیت کوین و قیمت ۱ میلیون دلاری این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند، دلایل مختلفی را برای اثبات ادعای خود طرح می‌کنند. یک دلیل این است که بیت کوین یک دارایی محدود است. تنها ۲۱ میلیون بیت کوین ایجاد خواهد شد که آن را به یک دارایی کمیاب تبدیل می‌کند. این کمبود می‌تواند یک از عوامل تعیین‌کننده‌ی قیمت بیت کوین در آینده باشد.
دلیل دیگری که چرا قیمت بیت کوین می‌تواند از ۱ میلیون دلار فراتر رود این است که به طور گسترده به عنوان نوعی وسیله پرداخت پذیرفته شده است. این روزهای کسب‌وکارهای زیادی بیت کوین را به عنوان پول برای پرداخت هزینه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین ۱ میلیون دلاری: در چه صورت چنین رویایی محقق می‌شود؟

بیت کوین از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۰۹ در حال رشد بوده و اگرچه نوسانات شدیدی در قیمت دیده شده اما به طور کلی روند صعودی داشته است. در سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۶۹,۰۰۰ دلار رسید. حال برخی از کارشناسان بر این باورند که بیت کوین می‌تواند در آینده نزدیک از یک میلیون دلار نیز عبور کند.

اما سوال اینجاست که چه عواملی می‌تواند باعث رسیدن قیمت به ۱ میلیون دلار شود؟

کسانی که به آینده بیت کوین و قیمت ۱ میلیون دلاری این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند، دلایل مختلفی را برای اثبات ادعای خود طرح می‌کنند. یک دلیل این است که بیت کوین یک دارایی محدود است. تنها ۲۱ میلیون بیت کوین ایجاد خواهد شد که آن را به یک دارایی کمیاب تبدیل می‌کند. این کمبود می‌تواند یک از عوامل تعیین‌کننده‌ی قیمت بیت کوین در آینده باشد.

بخوانید  ارز ریپل بهتر است یا کاردانو؟

دلیل دیگری که چرا قیمت بیت کوین می‌تواند از ۱ میلیون دلار فراتر رود این است که به طور گسترده به عنوان نوعی وسیله پرداخت پذیرفته شده است. این روزهای کسب‌وکارهای زیادی بیت کوین را به عنوان پول برای پرداخت هزینه خدمات خود می‌پذیرند و این روند ادامه دارد. هرچه بیت کوین به طور گسترده پذیرفته شود، تقاضا برای آن افزایش می‌یابد که می‌تواند قیمت را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: کدام یک را انتخاب می‌کنید: ۱ بیت کوین یا ۱۶ اتریوم؟

در نهایت، بیت کوین توسط بسیاری به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می‌شود. با کاهش ارزش ارزهای فیات، ارزش بیت کوین می‌تواند افزایش یابد. این می‌تواند بیت کوین را به سرمایه‌گذاری جذابی برای افرادی تبدیل کند که به دنبال محافظت از ثروت خود در برابر تورم هستند.

در ادامه برخی از سرمایه‌گذاران معروفی را نام می‌بریم که از حامیان سرسخت بیت کوین هستند و حتی فکر می‌کنند بیت کوین به یک میلیون دلار یا فراتر از آن می‌رسد:

  • کتی وود: مدیر عامل Ark Invest، کتی وود، از حامیان جدی بیت کوین بوده و پیش‌بینی کرده است که قیمت تا سال ۲۰۳۰ به ۱ میلیون دلار برسد.
بخوانید  فروکش کردن هیجان ETFهای بیت کوین؟ علت چیست؟

کتی وود

  • مایکل سیلر: مدیر عامل مایکرواستراتژی، مایکل سایلر، نیز یکی از حامیان بزرگ بیت کوین بوده و گفته است که معتقد است این ارز دیجیتال می‌تواند در چند سال آینده به یک میلیون دلار برسد.
  • ری دالیو: بنیانگذار Bridgewater اعتقاد دارد که بیت کوین یک سرمایه‌گذاری «درست» است و ممکن است در چند سال آینده به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

ری دالیو

ری دالیو

  • پل تودور جونز: این مدیر هج فاند نیز گفته که او معتقد است بیت کوین یک «وسیله عالی برای تنوع سبد سرمایه‌گذاری» است و او درصد کمی از پرتفوی خود را به این ارز دیجیتال اختصاص داده است.
  • آنتونی اسکاراموچی: مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید عقیده دارد که بیت کوین می‌تواند در چند سال آینده به ۵۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

آنتونی اسکاراموچی

آنتونی اسکاراموچی

  • تیم دریپر: این سرمایه‌گذار معروف پیش‌بینی کرده است که بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ به ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

ذکر این نکته ضروری است که اینها تنها چند نمونه از سرمایه‌گذاران مشهوری هستند که فکر می‌کنند بیت کوین می‌تواند به قیمت‌های بالایی برسد. بسیاری از سرمایه‌گذاران دیگر نیز با این دیدگاه موافق هستند و هیچ اتفاق‌نظری در مورد اینکه بیت کوین کی و چگونه به این قیمت خواهد رسید یا خیر، وجود ندارد.

بخوانید  اهمیت مدیریت صحیح رمز عبور برای محافظت از ارزهای رمزنگاری

در ادامه برخی از عواملی که می‌توانند در افزایش قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار نقش داشته باشند، بررسی خواهد شد.

  • پذیرش انبوه: اگر بیت کوین به‌عنوان نوعی وسیله پرداخت، به طور گسترده‌تر مورد استفاده قرار گیرد، این می‌تواند تقاضا برای آن را افزایش داده و منجر به رسیدن قیمت به سطوح بالاتر شود.
  • تورم: اگر تورم به افزایش خود ادامه دهد، این امر می‌تواند بیت کوین را به عنوان پوششی در برابر تورم جذاب‌تر کند که می‌تواند قیمت را نیز افزایش دهد.
  • سرمایه‌گذاری نهادی: اگر سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری شروع به سرمایه‌گذاری در بیت کوین کنند، این نیز می‌تواند منجر به افزایش قیمت شود.
  • پیشرفت‌های فناوری: اگر پیشرفت‌های تکنولوژیکی بزرگی وجود داشته باشد که بیت‌کوین را کاربرپسندتر و در دسترس‌تر کند، این می‌تواند به قیمت بالاتر نیز منجر شود.

البته عواملی نیز وجود دارد که می‌تواند از رسیدن قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار جلوگیری کند. اینها شامل:

  • سرکوب نظارتی: اگر دولت‌ها بیت کوین را سرکوب کنند، این امر می‌تواند پذیرش آن را کاهش دهد که منجر به افت قیمت می‌شود.
  • رویداد قو سیاه: یک رویداد بزرگ قو سیاه، مانند یک بحران مالی یا یک جنگ، نیز می‌تواند منجر به کاهش قیمت بیت کوین شود.
  • نقص فنی یا امنیتی: نقص فنی شبکه بیت کوین نیز می‌تواند منجر به کاهش قیمت شود.
بخوانید  بلاکچین سولانا، معرفی و آشنایی با شبکه بلاکچینی Solana

در نهایت لازم به ذکر است که پیش‌بینی قیمت غیرممکن است. با این حال، عوامل ذکر شده در بالا نشان می‌دهد که این احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین در آینده نزدیک از ۱ میلیون دلار فراتر رود.

توجه: مقالات منتشر شده در آکادمی بیت پین فقط اهداف آموزشی دارند و نباید آن‌ها را توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615502

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها