تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

لورس :تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC

  • کد خبر : 2606491
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
لورس :تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار ایالات‌متحده (SEC) از تاخیر در تصمیم‌گیری‌های خود در مورد چهار درخواست مربوط به صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین خبر داده‌است. این صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس توسط فیدلیتی، ویزدام‌‌‌‌‌‌‌‌تری، اینوسکو و والکری پیشنهاد شده‌اند. کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار جدول زمانی تصمیم‌گیری‌‌‌‌‌‌‌‌ها را حداقل تا اواسط اکتبر تمدید کرده‌است. کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار اعلام کرد که برای بررسی تغییرات قوانین پیشنهادی و مسائل مطرح‌شده توسط این درخواست‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. شایان ذکر است کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار در موردتایید صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس بیت‌کوین به دلیل نگرانی در مورد تقلب و دستکاری، محتاطانه عمل کرده است، درحالی‌که SEC اولین صندوق‌‌‌‌‌‌‌‌ آتی قابل‌معامله در بورس بیت‌کوین را در سال‌۲۰۲۱ تصویب کرد، هنوز به یک محصول اسپات چراغ‌سبز نشان نداده است. این خبر بر قیمت بیت‌کوین تاثیر گذاشت و باعث شد که طی ۲۴ ساعت ۸/ ۳‌درصد کاهش یابد و در زمان گزارش به ۲۶.۲۰۹دلا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار ایالات‌متحده (SEC) از تاخیر در تصمیم‌گیری‌های خود در مورد چهار درخواست مربوط به صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین خبر داده‌است. این صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس توسط فیدلیتی، ویزدام‌‌‌‌‌‌‌‌تری، اینوسکو و والکری پیشنهاد شده‌اند. کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار جدول زمانی تصمیم‌گیری‌‌‌‌‌‌‌‌ها را حداقل تا اواسط اکتبر تمدید کرده‌است. کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار اعلام کرد که برای بررسی تغییرات قوانین پیشنهادی و مسائل مطرح‌شده توسط این درخواست‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد.

شایان ذکر است کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار در موردتایید صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس بیت‌کوین به دلیل نگرانی در مورد تقلب و دستکاری، محتاطانه عمل کرده است، درحالی‌که SEC اولین صندوق‌‌‌‌‌‌‌‌ آتی قابل‌معامله در بورس بیت‌کوین را در سال‌۲۰۲۱ تصویب کرد، هنوز به یک محصول اسپات چراغ‌سبز نشان نداده است. این خبر بر قیمت بیت‌کوین تاثیر گذاشت و باعث شد که طی ۲۴ ساعت ۸/ ۳‌درصد کاهش یابد و در زمان گزارش به ۲۶.۲۰۹دلار برسد. چندین شرکت مدیریت دارایی، از جمله ون‌‌‌‌‌‌‌‌اک و بیت‌‌‌‌‌‌‌‌وایز نیز درخواست‌هایی را برای صندوق‌های اسپات قابل‌معامله در بورس بیت‌کوین ارسال کرده‌اند و همچنین انتظار می‌رود پیشنهادات آنها نیز با تاخیر بررسی شود. برخی از تحلیلگران حدس می‌زنند که کمیسیون بورس و اوراق‌بهادار ممکن است همزمان در مورد همه درخواست‌ها تصمیم‌گیری کند. این تأخیرها پس از آن اتفاق می‌افتد که صنعت ارزهای دیجیتال پیروزی قانونی را در پرونده‌‌‌‌‌‌‌‌ای مربوط به مدیریت دارایی گری‌‌‌‌‌‌‌‌اسکیل (Grayscale) جشن گرفت.

بخوانید  مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده مسیر قیمت بیت کوین مشخص شد!
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606491

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها