تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :تحلیل بیت کوین؛ آیا ریزش BTC ادامه دارد؟ (۲۴ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2633547
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
لورس :تحلیل بیت کوین؛ آیا ریزش BTC ادامه دارد؟ (۲۴ دی ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین در هفته گذشته، با وجود تأیید معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری (ETF) مبتنی بر بیت کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، عملکرد قیمتی غیرمنتظره‌ای داشت.
واچ‌لیست هفته؛ ۵ ارز دیجیتال که باید این هفته زیر نظر بگیرید! قیمت این ارز دیجیتال تقریباً در اوج این خبر مثبت به ۴۹,۰۰۰ دلار رسید، اما از آن زمان کاهش یافته و به زیر ۴۳,۰۰۰ دلار برگشته است.
فهرست مطالبقیمت بیت کوین ۲۰ درصد کاهش خواهد یافتاصلاح قیمتی کاملا طبیعی استبررسی قیمت بیت کوین قیمت بیت کوین ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت علی مارتینز، تحلیل‌گر محبوب رمزارز در پلتفرم X، نگاهی به شرایط فعلی بازار بیت کوین انداخته و تأکید کرده است که قیمت این رمزارز ممکن است در هفته‌های آینده با فشار نزولی بیشتری مواجه شود. او در پست اخیر در پلتفرم X، تحلیل خود از نمودار قیمت بیت کوین را در تایم‌فریم سه‌روزه به اشتراک گذاشته است. مارتینز در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) اولین بار یک کانال موازی صعودی را شناسایی کرده بود که به نظر می‌رسد از سپتامبر ۲۰۲۳ تاکنون بر عملکرد قیمت بیت کوین حاکم بوده است.
در تحلیل قیمت، یک کانال موازی صعودی الگوی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین در هفته گذشته، با وجود تأیید معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری (ETF) مبتنی بر بیت کوین از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، عملکرد قیمتی غیرمنتظره‌ای داشت.

  • واچ‌لیست هفته؛ ۵ ارز دیجیتال که باید این هفته زیر نظر بگیرید!

قیمت این ارز دیجیتال تقریباً در اوج این خبر مثبت به ۴۹,۰۰۰ دلار رسید، اما از آن زمان کاهش یافته و به زیر ۴۳,۰۰۰ دلار برگشته است.

فهرست مطالب

  • قیمت بیت کوین ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت
  • اصلاح قیمتی کاملا طبیعی است
  • بررسی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت

علی مارتینز، تحلیل‌گر محبوب رمزارز در پلتفرم X، نگاهی به شرایط فعلی بازار بیت کوین انداخته و تأکید کرده است که قیمت این رمزارز ممکن است در هفته‌های آینده با فشار نزولی بیشتری مواجه شود. او در پست اخیر در پلتفرم X، تحلیل خود از نمودار قیمت بیت کوین را در تایم‌فریم سه‌روزه به اشتراک گذاشته است. مارتینز در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) اولین بار یک کانال موازی صعودی را شناسایی کرده بود که به نظر می‌رسد از سپتامبر ۲۰۲۳ تاکنون بر عملکرد قیمت بیت کوین حاکم بوده است.

در تحلیل قیمت، یک کانال موازی صعودی الگویی در تحلیل تکنیکال است که شامل دو خط روند موازی صعودی می‌شود. اگرچه این الگو بیشتر به عنوان یک الگوی نمودار صعودی شناخته می‌شود، کانال موازی صعودی می‌تواند نشان‌دهنده یک حرکت کوتاه‌مدت نزولی یا حتی تغییر روند باشد.

قیمت بیت کوین در کانال موازی صعودی در تایم‌فریم سه‌روزه | منبع: Ali_charts/X

اصلاح قیمتی کاملا طبیعی است

مارتینز در پست خود اشاره کرده است که ستاپ فعلی به نظر می‌رسد پس از ریجکت شدن قیمت بیت کوین از مرز بالایی کانال موازی در ۴۸,۰۰۰ دلار، همچنان درست است. پس از این اصلاح قیمت، او پیش‌بینی کرده است که ۳۴,۰۰۰ دلار در مرز پایینی کانال، مقصد طبیعی بعدی برای BTC خواهد بود.

حرکت نزولی به سمت ۳۴,۰۰۰ دلار نشان‌دهنده کاهش قابل توجه ۲۰ درصدی از نقطه قیمت فعلی بیت کوین خواهد بود. با این حال، طبق تحلیل مارتینز، این وضعیت برای بزرگ‌ترین رمزارز جهان کاملاً ناامیدکننده به نظر نمی‌رسد.

از جنبه مثبت، او انتظار دارد که قیمت بیت کوین پس از سقوط به ۳۴,۰۰۰ دلار به سرعت بهبود یابد. مارتینز گفته است که BTC می‌تواند دوباره به مرز بالایی در ۵۷,۰۰۰ دلار بازگردد.

بررسی قیمت بیت کوین

در زمان نگارش، قیمت بیت کوین ۴۲,۹۰۹ دلار است، که نشان‌دهنده کاهش ناچیز ۰٫۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. پس از تجربه کاهش شدید به زیر ۴۲,۰۰۰ دلار در روز جمعه، ‌‌BTC تلاش کرده است تا بالاتر از ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت شود.

منبع: NewsBTC

نوشته تحلیل بیت کوین؛ آیا ریزش BTC ادامه دارد؟ (۲۴ دی ۱۴۰۲) اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها