تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :تحلیل کاردانو؛ آیا روند صعودی ADA ادامه دارد؟

  • کد خبر : 2632535
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
لورس :تحلیل کاردانو؛ آیا روند صعودی ADA ادامه دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو (ADA) اخیراً در مسیر روند صعودی قرار گرفته و در سه روز گذشته افزایش‌های قابل توجه‌تری را شاهد بوده است. این افزایش‌های ناگهانی بر بسیاری از معیارهای مهم دیگر نیز تأثیر گذاشته‌اند.
واچ‌لیست هفته؛ تحلیل تکنیکال ۵ ارز قدرتمند برای هفته آینده نمودار روزانه کاردانو روند صعودی مداومی را در چند روز گذشته نشان داده است. داده‌ها نشان می‌دهد که ارزش آن تنها در سه روز گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.
روند صعودی قوی برای ADA بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده توسط Santiment، این سطح قیمت برای ADA از ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) مشاهده نشده است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که ADA به حدود ۹۰ نزدیک شده است. این وضعیت به قوی‌ترین روند صعودی در یک دوره قابل توجه اشاره دارد، اما می‌تواند نشان‌دهنده یک اصلاح قیمتی احتمالی نیز باشد.
گزارش داده‌های حجم، قیمت و سنتیمنت کاردانو علاوه بر این، همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز از قدرت روند صعودی جاری پشتیبانی می‌کند. اندازه‌گیری‌های بنیادی مختلف دیگر نیز مثبت بودن روند بازار فعلی را برجسته می‌کنند. هنگامی که روند حجم کاردا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو (ADA) اخیراً در مسیر روند صعودی قرار گرفته و در سه روز گذشته افزایش‌های قابل توجه‌تری را شاهد بوده است. این افزایش‌های ناگهانی بر بسیاری از معیارهای مهم دیگر نیز تأثیر گذاشته‌اند.

  • واچ‌لیست هفته؛ تحلیل تکنیکال ۵ ارز قدرتمند برای هفته آینده

نمودار روزانه کاردانو روند صعودی مداومی را در چند روز گذشته نشان داده است. داده‌ها نشان می‌دهد که ارزش آن تنها در سه روز گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است.

روند صعودی قوی برای ADA

بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده توسط Santiment، این سطح قیمت برای ADA از ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد ۱۴۰۱) مشاهده نشده است. علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که ADA به حدود ۹۰ نزدیک شده است. این وضعیت به قوی‌ترین روند صعودی در یک دوره قابل توجه اشاره دارد، اما می‌تواند نشان‌دهنده یک اصلاح قیمتی احتمالی نیز باشد.

گزارش داده‌های حجم، قیمت و سنتیمنت کاردانو

علاوه بر این، همگرایی و واگرایی میانگین متحرک (MACD) نیز از قدرت روند صعودی جاری پشتیبانی می‌کند. اندازه‌گیری‌های بنیادی مختلف دیگر نیز مثبت بودن روند بازار فعلی را برجسته می‌کنند. هنگامی که روند حجم کاردانو در Santiment مورد بررسی قرار گرفت، افزایش قابل توجهی مشاهده شد. نمودار نشان می‌دهد که حجم روزانه به سطوحی که برای ماه‌ها دیده نشده بود، رسیده و در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) بیش از ۲.۷ میلیارد دلار را پشت سر گذاشته است.

نمودار روزانه قیمت ADA/USD
نمودار روزانه قیمت ADA/USD

افزایش سیگنال‌های صعودی

در زمان نگارش این متن، حجم معاملات ارز دیجیتال به بیش از ۲.۴ میلیارد دلار رسیده است. این وضعیت یک ارتباط قوی بین حجم و قیمت را نشان می‌دهد که برای ADA یک روند سالم است. همچنین، نمودار آدرس‌های فعال در هفت روز گذشته یک روند صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد. تحلیل نمودار نشان داد که تقریباً ۸۸,۰۰۰ حساب فعال از ۴ دسامبر (۱۳ آذر) تاکنون اضافه شده است. با این اضافه شدن، تعداد کل آدرس‌های فعال تقریباً به ۳۰۰,۰۰۰ رسیده است. علاوه بر این، دامیننس اجتماعی کاردانو نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرده و ارزش آن در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) به حدود ۳.۷ درصد رسید است، اما در هنگام نگارش این مقاله به حدود ۲.۹ درصد کاهش یافته. افزایش در معیارهای ذکر شده، روند مثبت حاکم بر ADA را تأکید می‌کند.

تریدرها احتیاط کنند

فاندینگ ریت کاردانو در Coinglass نشان داد که نگرش سرمایه‌گذاران از بلندپروازی بالا به یک دیدگاه محتاطانه‌تر تغییر یافته است. نمودار نشان می‌دهد که فاندینگ ریت در تاریخ ۹ دسامبر به حدود ۰.۰۴ درصد رسیده است. این وضعیت نشان می‌دهد که در حالی که اکثریت معامله‌گران نسبت به افزایش‌های قیمتی بالقوه خوش‌بین هستند، بخش قابل توجهی نیز در رویکرد خود احتیاط می‌کنند.

نمودار فاندینگ ریت کاردانو
نمودار فاندینگ ریت کاردانو

نوشته تحلیل کاردانو؛ آیا روند صعودی ADA ادامه دارد؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632535

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها