تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :ترا دوباره مورد حمله قرار گرفت: چه اتفاقی افتاده است؟

  • کد خبر : 2602496
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
لورس :ترا دوباره مورد حمله قرار گرفت: چه اتفاقی افتاده است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهترا (Terra)، یک پلتفرم بلاکچین لایه ۱، وب‌سایت خود را به دلیل کلاهبرداری‌های فیشینگ مداوم که کاربران این پلتفرم را هدف قرار می‌دهد، به طور موقت غیرفعال کرده است. این پلتفرم دامنه‌های «terra.money» خود را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های فیشینگ بیشتر مسدود کرده و به کاربران توصیه کرده است تا زمانی که یک اخطار رسمی کاملاً واضح اعلام نشده است، در هیچ سایتی تحت این دامنه فعالیت نکنند.
این پلتفرم به تأخیر در دریافت پاسخ از سوی برخی اشخاص ثالث در حین تلاش برای حل این مشکل اشاره کرد. این موضوع پس از آن صورت می‌گیرد که وب‌سایت ترا توسط هکرهایی که سعی در حملات فیشینگ داشتند به خطر افتاد.
ترا علاوه بر رسیدگی به مشکل فیشینگ، به‌روزرسانی‌هایی را در مورد کیف پول چندزنجیره‌ای (Multichain) خود، استیشن ولت (Station Wallet) نیز ارائه کرد. آنها از کاربران خواستند تا زمانی که امنیت لازم برگردانده نشده است، از استفاده از برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه استیشن ولت خودداری کنند و آنها قول دادند که پس از به‌روز‌رسانی‌ها، اعلامیه‌ای را منتشر کنند. بد نیست بدانید که پیوندهایی به برنامه‌ها و ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ترا (Terra)، یک پلتفرم بلاکچین لایه ۱، وب‌سایت خود را به دلیل کلاهبرداری‌های فیشینگ مداوم که کاربران این پلتفرم را هدف قرار می‌دهد، به طور موقت غیرفعال کرده است. این پلتفرم دامنه‌های «terra.money» خود را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های فیشینگ بیشتر مسدود کرده و به کاربران توصیه کرده است تا زمانی که یک اخطار رسمی کاملاً واضح اعلام نشده است، در هیچ سایتی تحت این دامنه فعالیت نکنند.

این پلتفرم به تأخیر در دریافت پاسخ از سوی برخی اشخاص ثالث در حین تلاش برای حل این مشکل اشاره کرد. این موضوع پس از آن صورت می‌گیرد که وب‌سایت ترا توسط هکرهایی که سعی در حملات فیشینگ داشتند به خطر افتاد.

ترا علاوه بر رسیدگی به مشکل فیشینگ، به‌روزرسانی‌هایی را در مورد کیف پول چندزنجیره‌ای (Multichain) خود، استیشن ولت (Station Wallet) نیز ارائه کرد. آنها از کاربران خواستند تا زمانی که امنیت لازم برگردانده نشده است، از استفاده از برنامه‌های دسکتاپ و تلفن همراه استیشن ولت خودداری کنند و آنها قول دادند که پس از به‌روز‌رسانی‌ها، اعلامیه‌ای را منتشر کنند. بد نیست بدانید که پیوندهایی به برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی مرورگر به‌روز‌شده برای تعامل کاربران با کیف پول ارائه شده است.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

مشکلات اخیر ترا به تاریخچه چالش‌های این پلتفرم اضافه می‌کند. در مه ۲۰۲۲، نسخه قبلی اکوسیستم دیجیتال ترا سقوط کرد و ۴۰ میلیارد دلار از صنعت ارزهای دیجیتال حذف شد. با وجود این مشکلات، بخشی از جامعه ترا به رهبری دو کوان، یکی از بنیان‌گذاران ترا، تصمیم به ادامه کار روی پروژه گرفتند.

آنها ترا ۲٫۰ را با هدف بازیابی وجوه از‌دست‌رفته راه‌اندازی کردند. توکن بومی ترا، لونا (LUNA)، با کاهش قابل توجهی در ارزش خود در میان این چالش‌ها، ۲۲ درصد در هفت روز گذشته و بیش از ۷۰ درصد در سال گذشته افت داشته است. برخی از جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل سابقه مشکلات آن، نسبت به کسانی که تحت تأثیر مسائل اخیر ترا هستند، ابراز همدردی نکرده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ترا دوباره مورد حمله قرار گرفت: چه اتفاقی افتاده است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  گری‌اسیکل: احتمال رشد بازار ارزهای دیجیتال، با توقف افزایش نرخ بهره
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها