تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :ترسیم چشم‌انداز بازار کریپتو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو

  • کد خبر : 2627741
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
لورس :ترسیم چشم‌انداز بازار کریپتو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ترسیم چشم‌انداز بازار کریپتو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو به گفته مقامات سیاسی کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه به بشکه باروت تبدیل شده است؛ در چنین شرایطی که هر لحظه احتمال وقوع حوادث غیرمنتظره وجود دارد، فعالان اقتصادی برای اتخاد تصمیمات مهم مالی در یک وضعیت عدم اطمینان به سر می‌برند. در این مطلب با بررسی صحبت‌های اخیر تونی پاسکواریلو رئیس جهانی مشتریان گلدمن ساکس (Goldman Sachs) و رافائل بوستیک رئیس فدرال رزرو آتلانتا، تلاش می‌کنیم چشم‌انداز روشنی را از وضعیت پیش‌روی بازار کریپتو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو ترسیم کنیم.
به گزارش والکس و به نقل از cryptoglobe، تونی پاسکواریلو (Tony Pasquariello) در مصاحبه اخیر خود درباره انتظارات بازار، تغییرات احتمالی نرخ بهره، داده‌های اقتصادی و بحران ژئوپلیتیک خاورمیانه صحبت کرده است. او معتقد است که سرمایه‌گذاران در حال حاضر به دلیل چشم‌انداز ژئوپلیتیک شکننده در خاورمیانه به عنوان قطب انرژی جهان و همچنین سیاست‌های پولی و بانکی ایالات متحده بسیار محتاط هستند.
پاسکواریلو توضیح می‌دهد که درآمدهای بخش فناوری تاثیر قابل توجهی بر بازار داشت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ترسیم چشم‌انداز بازار کریپتو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو

به گفته مقامات سیاسی کشورهای مختلف منطقه خاورمیانه به بشکه باروت تبدیل شده است؛ در چنین شرایطی که هر لحظه احتمال وقوع حوادث غیرمنتظره وجود دارد، فعالان اقتصادی برای اتخاد تصمیمات مهم مالی در یک وضعیت عدم اطمینان به سر می‌برند. در این مطلب با بررسی صحبت‌های اخیر تونی پاسکواریلو رئیس جهانی مشتریان گلدمن ساکس (Goldman Sachs) و رافائل بوستیک رئیس فدرال رزرو آتلانتا، تلاش می‌کنیم چشم‌انداز روشنی را از وضعیت پیش‌روی بازار کریپتو در آستانه نشست مهم فدرال رزرو ترسیم کنیم.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoglobe، تونی پاسکواریلو (Tony Pasquariello) در مصاحبه اخیر خود درباره انتظارات بازار، تغییرات احتمالی نرخ بهره، داده‌های اقتصادی و بحران ژئوپلیتیک خاورمیانه صحبت کرده است. او معتقد است که سرمایه‌گذاران در حال حاضر به دلیل چشم‌انداز ژئوپلیتیک شکننده در خاورمیانه به عنوان قطب انرژی جهان و همچنین سیاست‌های پولی و بانکی ایالات متحده بسیار محتاط هستند.

پاسکواریلو توضیح می‌دهد که درآمدهای بخش فناوری تاثیر قابل توجهی بر بازار داشته و کیفیت کلی درآمد در سه ماهه اخیر رضایت بخش بوده است. با این وجود بازار سهام در آمریکا تحت ریسک‌های گسترده‌ای قرار گرفته‌اند اما این شرایط ممکن است به زودی تغییر کند. او با اشاره به رکود احتمالی در پی اعمال سیاست‌های انقباضی پولی، گفت که کاهش رشد می‌تواند روند کاهش نرخ بهره را تسهیل کند و به بازار سهام اجازه دهد راحت‌تر نفس بکشد. وی تاکید کرد که بازار اوراق قرضه جایی است که سرمایه‌گذاران بیشترین نگرانی را داشته‌اند. وقتی از پاسکواریلو در مورد کاتالیزورهای بالقوه بازار برای باقیمانده سال سؤال شد، او به رشد قوی اما نه فراتر از انتظار به عنوان یک عامل مثبت اشاره کرد و تاکید داشت که در حال حاضر جو بازار کاملا منفی است اما شرایط در ماه‌های پیش‌رو می‌تواند متفاوت باشد. با توجه به نشست آتی فدرال رزرو، پاسکواریلو معتقد است که بانک مرکزی آمریکا احتمالا به توقف افزایش نرخ بهره رای خواهد داد.

اخیرا رافائل بوستیک (Raphael Bostic) رئیس فدرال رزرو آتلانتا، در مورد موضوعات مختلف اقتصادی از جمله تضاد بین احساسات عمومی و داده‌های اقتصادی مصاحبه کرده و به تشریح سیاست‌های بانک مرکزی پرداخت است. بوستیک با اشاره به پیچیدگی‌های شرایط اقتصادی در وضعیت فعلی جهان، بر لزوم تمرکز در پیش بینی‌های اقتصادی آینده، با توجه به داده‌های نرخ تورم تاکید کرد. او توضیح داد که مشاهدات وی کاهش رشد اقتصادی ایالات متحده در آینده را به نوعی تایید می‌کند و این چیزی است که داده‌های مربوط به مشاغل آن را ثابت می‌کند.

او می‌گوید که برای داشتن یک نگاه اقتصادی درست، باید مشاهدات دنیای واقعی را جدی گرفت و وی بر همین اساس به پیش‌بینی و تحلیل می‌پردازد. بوستیک گفت که با در نظر گرفتن مجموع داده‌ها و اوضاع اقتصادی، فدرال رزرو حداقل تا اواسط سال ۲۰۲۴ به سمت کاهش نرخ بهره حرکت نخواهد کرد. وی افزود که همکارانش نگرانی‌های مشابهی در مورد رکود قریب الوقوع اقتصاد آمریکا دارند و تاثیر کامل سیاست‌های سختگیرانه پولی هنوز به طور کامل در اقتصاد احساس نشده است.

بوستیک در مورد تورم تاکید کرد که نرخ فعلی ۳.۷ درصد است که به طور قابل توجهی بالاتر از هدف ۲ درصدی فدرال رزرو است. وی تاکید کرد که کنترل تورم و رسیدن به سطح ۲ درصدی اولویت اصلی بانک مرکزی است. با وجود تایید رکود احتمالی در قدرتمندترین اقتصاد جهان، بوستیک گفت که شخصا انتظار یک رکود سنگین را ندارد.

با توجه به اظهارات اخیر جروم پاول رئیس فدرال رزرو، بوستیک اشاره کرد که رویکرد کمیته فدرال این است که برای دیدن نتایج اعمال فشارهای قبلی بر اقتصاد باید صبر کرد. او هشدار داد که سیگنال دادن به کاهش نرخ بهره می‌تواند خطرناک باشد، به ویژه با توجه به اینکه نرخ تورم بسیار بالاتر از هدف اصلی فدرال رزرو است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۷

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها