تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی هفته چهارم مهر ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2624109
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
لورس :تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی هفته چهارم مهر ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی هفته چهارم مهر ۱۴۰۲ در شرایط حال حاضر اقتصاد کلان، تحولات و رویدادهای هفتگی کشورهای تاثیرگذار، نقش بسیار مهمی را در ایجاد یک چشم‌انداز کوتاه‌مدت ایفا می‌کنند و تأثیرات عمیقی بر روی اقتصاد جهانی و بازارهای مالی دارند. از تغییرات در سیاست‌های پولی و تنظیمات اقتصادی دولت‌ها گرفته تا شاخص‌های تورم، نوسانات بورس و تغییرات در نرخ اشتغال، همه این عوامل باعث تغییرات چشمگیری در فرآیندهای تصمیم‌گیری و رفتارهای سرمایه‌گذاری می‌شوند و می‌توانند بر قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها نیز اثر بگذارند.
به گزارش والکس، لازم است که در تحلیل‌های مالی و اقتصادی خود به بررسی تفصیلی این رویدادها و اتفاقات هفتگی بپردازیم، چرا که این داده‌ها اطلاعات کلیدی را برای سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و حتی افراد عادی که بازارهای مالی را دنبال می‌کنند، ارائه می‌دهند. مطالعه چیستی و هماهنگی شاخص‌های اقتصادی با جفت‌ ارزهای کشورها می‌تواند دید خوبی از روندهای قیمتی آنها ایجاد کند. بررسی تاثیرات این اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است و به افراد این امکان را می‌دهند که تصمیمات مالی خود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی هفته چهارم مهر ۱۴۰۲

در شرایط حال حاضر اقتصاد کلان، تحولات و رویدادهای هفتگی کشورهای تاثیرگذار، نقش بسیار مهمی را در ایجاد یک چشم‌انداز کوتاه‌مدت ایفا می‌کنند و تأثیرات عمیقی بر روی اقتصاد جهانی و بازارهای مالی دارند. از تغییرات در سیاست‌های پولی و تنظیمات اقتصادی دولت‌ها گرفته تا شاخص‌های تورم، نوسانات بورس و تغییرات در نرخ اشتغال، همه این عوامل باعث تغییرات چشمگیری در فرآیندهای تصمیم‌گیری و رفتارهای سرمایه‌گذاری می‌شوند و می‌توانند بر قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها نیز اثر بگذارند.

به گزارش والکس، لازم است که در تحلیل‌های مالی و اقتصادی خود به بررسی تفصیلی این رویدادها و اتفاقات هفتگی بپردازیم، چرا که این داده‌ها اطلاعات کلیدی را برای سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و حتی افراد عادی که بازارهای مالی را دنبال می‌کنند، ارائه می‌دهند. مطالعه چیستی و هماهنگی شاخص‌های اقتصادی با جفت‌ ارزهای کشورها می‌تواند دید خوبی از روندهای قیمتی آنها ایجاد کند. بررسی تاثیرات این اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است و به افراد این امکان را می‌دهند که تصمیمات مالی خود را با دقت و دانش بیشتری اتخاذ کنند. این هفته باید انتظار انتشار شاخص‌های اقتصادی مهمی را در ۶ کشور جهان داشته باشیم.

در این گزارش هفتگی تلاش شده تا با تمرکز بر تقویم رویدادهای اقتصادی، به معرفی جامعی از رویدادها، آمار و ارقام مهم و زمان انتشار آنها بپردازیم و نقش این موارد در فرآیندهای تصمیم‌گیری و رفتارهای اقتصادی را بررسی کنیم. با ما در معرفی مهم‌ترین رخدادها و تحولات اقتصاد کلان هفته آینده همراه باشید.

روز شاخص قبلی فعلی پیش‌بینی
شنبه سخنرانی اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی بریتانیا
دوشنبه شاخص تولید در منطقه نیویوک آمریکا ۱/۹ ۶/۴-
سه‌شنبه شاخص قیمت مصرف‌کننده فصلی نیوزلند
صورت جلسه سیاست‌های پولی استرالیا
میزان مطالبات بیکاری بریتانیا
شاخص میانگین قیمت مصرف‌کننده سالانه کانادا
شاخص قیمت مصرف‌کننده ماهانه کانادا
شاخص اصلاح‌شده قیمت مصرف‌کننده سالانه کانادا
شاخص خرده‌فروشی خالص ماهانه آمریکا
شاخص خرده‌فروشی ماهانه آمریکا
٪۱/۱
۹۰۰
٪۰/۴
٪۴/۱
٪۳/۹
٪۰/۶
٪۰/۶
٪۱/۹
۲۳۰۰
٪۰/۰
٪۴/۰
٪۳/۸
٪۰/۲
٪۰/۳
چهارشنبه سخنرانی میشل بولاک، رئیس بانک مرکزی استرالیا
شاخص تولید صنعتی سالانه چین
شاخص قیمت مصرف‌کننده سالانه بریتانیا
٪۴/۵
٪۶/۷
٪۴/۳
٪۶/۶
پنج‌شنبه شاخص تغییر اشتغال استرالیا
شاخص نرخ بیکاری استرالیا
شاخص ادعای بیکاری آمریکا
سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو
۶۴،۹۰۰
٪۳/۷
۲۰۹ هزار
۲۰،۹۰۰
٪۳/۷
۲۱۰ هزار
جمعه شاخص خرده‌فروشی ماهانه بریتانیا ٪۰/۴ ٪۰/۳-

برخی از این شاخص‌ها به طور مختصر در تقویم اقتصادی هفته‌های گذشته معرفی شدند، بنابراین از تکرار مکررات خودداری کرده و شاخص‌های جدید را معرفی می‌کنیم.

  • شاخص تولید در منطقه نیویوک آمریکا – Empire State Manufacturing Index

شاخص تولید در منطقه نیویورک یا به عبارتی بهای وضعیت تجاری نیویورک به بررسی عملکرد کارخانجات این ایالت توسط بانک فدرال نیویورک می‌پردازد. این شاخص جزء شاخص‌‌های اقتصادی پیشرو برای سلامت اقتصادی است‌. سطح بالاتر از صفر نشان‌دهنده بهبود وضعیت اقتصادی و زیر صفر به معنای بدتر شدن شرایط اقتصادی است.

  • شاخص تولید صنعتی – Industrial Production

شاخص تولید صنعتی از شاخص‌های اقتصادی است که خروجی تولید واقعی از تولید صنعتی (معدن، ساخت و آب‌ و برق) را محاسبه می‌نماید. این شاخص از مهم‌ترین نماگرهای کوتاه‌مدت اقتصادی است، که تغییر در مقدار کالاها و خدمات تولید شده توسط بخش‌های اقتصادی مورد نظر را نشان می‌دهد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع امتیازها: ۰

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها