تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :توقیف ۱۱میلیون دلار دارایی دزدی در صرافی بایننس

  • کد خبر : 2630510
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
لورس :توقیف ۱۱میلیون دلار دارایی دزدی در صرافی بایننس
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

توقیف ۱۱میلیون دلار دارایی دزدی در صرافی بایننس بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : صرافی بایننس (Binance) بیش از ۹۰درصد از ۱۲.۵میلیون دلار سرقت‌شده از مدیران یک شرکت در مونته نگرو را در جریان تخلیه اجباری کیف پول رمزارزی آنها مسدود کرده است. وجوه به‌سرقت‌رفته، به صورت تتر بود و به کیف پول ترون (TRON) این صرافی منتقل شد و بایننس را قادر ساخت تا ۱۱.۸میلیون دلار از این دارایی‌ها را مسدود کند. چانگ پنگ ژائو (CZ) مدیرعامل بایننس تصریح کرد که بر خلاف کوین‌های حفظ حریم خصوصی مانند مونرو (XMR)، مسدود کردن دیگر دارایی‌ها در صرافی‌های متمرکز امکان‌پذیر است. این اقدام بایننس در مسدود‌سازی دارایی‌های رمزارزی، سوالاتی را درباره شباهت‌ بین صرافی‌های رمزارزی و بانک‌های سنتی در توقیف دارایی‌ها ایجاد کرده است. این حرکت بایننس با تعهد صنعت ارزهای دیجیتال برای مبارزه با تراکنش‌های غیرقانونی، مطابقت دارد. صرافی بایننس، فعالانه درصدد کمک به مقامات برای مهار استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال است. در موردی مشابه، بایننس پس از تعطیلی شعبه روسی خود، سپرده‌های روبل روسیه را از ۱۵نوامبر متوقف خواهد کرد و مشتریان ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

توقیف ۱۱میلیون دلار دارایی دزدی در صرافی بایننس بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : صرافی بایننس (Binance) بیش از ۹۰درصد از ۱۲.۵میلیون دلار سرقت‌شده از مدیران یک شرکت در مونته نگرو را در جریان تخلیه اجباری کیف پول رمزارزی آنها مسدود کرده است. وجوه به‌سرقت‌رفته، به صورت تتر بود و به کیف پول ترون (TRON) این صرافی منتقل شد و بایننس را قادر ساخت تا ۱۱.۸میلیون دلار از این دارایی‌ها را مسدود کند. چانگ پنگ ژائو (CZ) مدیرعامل بایننس تصریح کرد که بر خلاف کوین‌های حفظ حریم خصوصی مانند مونرو (XMR)، مسدود کردن دیگر دارایی‌ها در صرافی‌های متمرکز امکان‌پذیر است.

این اقدام بایننس در مسدود‌سازی دارایی‌های رمزارزی، سوالاتی را درباره شباهت‌ بین صرافی‌های رمزارزی و بانک‌های سنتی در توقیف دارایی‌ها ایجاد کرده است. این حرکت بایننس با تعهد صنعت ارزهای دیجیتال برای مبارزه با تراکنش‌های غیرقانونی، مطابقت دارد. صرافی بایننس، فعالانه درصدد کمک به مقامات برای مهار استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال است. در موردی مشابه، بایننس پس از تعطیلی شعبه روسی خود، سپرده‌های روبل روسیه را از ۱۵نوامبر متوقف خواهد کرد و مشتریان باید تا ژانویه۲۰۲۴ روبل روسیه را از بایننس برداشت کنند. این تصمیم برای توقف سپرده‌های روبلی، پس از خروج بایننس در سپتامبر از روسیه و انتقال دارایی به CommEX گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها