تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین

  • کد خبر : 2617029
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
لورس :جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در این پست ما به صورت روزانه تحلیل قیمت بیت کوین را به روش تکنیکال و پرایس اکشن بررسی می کنیم و مهم‌ترین نقاط حمایت و مقاومت آن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.
تحلیل قیمت بیت‌ کوین امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) قیمت بیت‌کوین روز گذشته تا ۲۷۴۰۰ دلار افزایش یافت، ولی بلافاصله از همانجا بازگشت داده شد. این پامپ و دامپ قیمت، یک الگوی ۱ ۲ ۳ ساخت که یک الگوی نزولی محسوب می‌شود. اما از طرفی کندل‌ها ۴ ساعته اخیر شروع به صعود کرده‌اند و در سقف خود بسته شده‌اند که خبر از افزایش قیمت می‌دهد. بنابراین اگر این صعود ادامه یابد ابتدا تا ۲۷۴۰۰ دلار و سپس اگر از آن عبور کند تا ۲۸۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. اما اگر الگوی نزولی تایید شود، قیمت بیت کوین ابتدا تا ۲۶۲۰۰ دلار و در صورت شکست این حمایت تا بالای محدوده ۲۵۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.
نمودار ۴ ساعته قیمت BTC/USD نقاط کلیدی:
مقاومت کوتاه مدت: ۲۷۴۰۰ دلار حمایت کوتاه مدت: ۲۶۲۰۰ دلار نوشته جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در این پست ما به صورت روزانه تحلیل قیمت بیت کوین را به روش تکنیکال و پرایس اکشن بررسی می کنیم و مهم‌ترین نقاط حمایت و مقاومت آن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۲)

قیمت بیت‌کوین روز گذشته تا ۲۷۴۰۰ دلار افزایش یافت، ولی بلافاصله از همانجا بازگشت داده شد. این پامپ و دامپ قیمت، یک الگوی ۱ ۲ ۳ ساخت که یک الگوی نزولی محسوب می‌شود. اما از طرفی کندل‌ها ۴ ساعته اخیر شروع به صعود کرده‌اند و در سقف خود بسته شده‌اند که خبر از افزایش قیمت می‌دهد. بنابراین اگر این صعود ادامه یابد ابتدا تا ۲۷۴۰۰ دلار و سپس اگر از آن عبور کند تا ۲۸۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. اما اگر الگوی نزولی تایید شود، قیمت بیت کوین ابتدا تا ۲۶۲۰۰ دلار و در صورت شکست این حمایت تا بالای محدوده ۲۵۰۰۰ دلار کاهش خواهد یافت.

بخوانید  فصل آلت کوین‌ها چه زمانی شروع خواهد شد؟
نمودار ۴ ساعته قیمت BTC/USD

نقاط کلیدی:

  • مقاومت کوتاه مدت: ۲۷۴۰۰ دلار
  • حمایت کوتاه مدت: ۲۶۲۰۰ دلار

نوشته جدیدترین تحلیل قیمت بیت کوین اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها