تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

لورس :جذابیت بیت کوین از دست رفت؟ /شرایط عجیب در بازار رمز ارزها

  • کد خبر : 2597328
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :جذابیت بیت کوین از دست رفت؟ /شرایط عجیب در بازار رمز ارزها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

احساسات منفی سرمایه گذاران به رمز ارزها افزایش یافت جذابیت بیت کوین از دست رفت؟ /شرایط عجیب در بازار رمز ارزها کدخبر: ۵۵۹۸۷۰ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ – ۱۷:۱۵ نوسان بیت کوین و اتریوم به شکل عجیبی کاهش یافته و برای چهارمین روز متوالی، قیمت ها تکان نخورده اند. به گزارش اقتصادنیوز، از زمانی که بیت کوین به عنوان یک دارایی مورد توجه معامله گران قرار گرفته و ارزش معاملات آن به بیش از یک میلیارد دلار رسیده، کمتر پیش آمده که بیت کوین طی ۴ روز متوالی نوسان نداشته باشد و در یک محدوده قیمت بسیار کوچک معامله شود.
از دست رفتن جذابیت بازار رمز ارزها؟ اما حالا برای چهارمین روز متوالی، بیت کوین در حوالی نرخ ۲۲۴۰۰ دلار معامله می شود. اتفاقا یکی از جذابیت های بازار ارزهای دیجیتال برای معامله گران این بود که نوسانات در آن بیشتر از سایر بازارها بود و حرفه ای ها می توانستند از این نوسانات بهره مند شوند. ولی در شرایط فعلی به نظر می رسد این جذابیت هم از دست رفته است.
بیت کوین در بازه زمانی یک هفته و یک ماهه با افت ۴ درصدی مواجه بوده و ارزش بازار آن هم اکنون ۴۳۲ میلیارد دلار است. ارزش معاملات بیت کوین هم طیا شبانه روز گذش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

احساسات منفی سرمایه گذاران به رمز ارزها افزایش یافت جذابیت بیت کوین از دست رفت؟ /شرایط عجیب در بازار رمز ارزها کدخبر: ۵۵۹۸۷۰ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ – ۱۷:۱۵ نوسان بیت کوین و اتریوم به شکل عجیبی کاهش یافته و برای چهارمین روز متوالی، قیمت ها تکان نخورده اند.  جذابیت بیت کوین از دست رفت؟ /شرایط عجیب در بازار رمز ارزها

به گزارش اقتصادنیوز، از زمانی که بیت کوین به عنوان یک دارایی مورد توجه معامله گران قرار گرفته و ارزش معاملات آن به بیش از یک میلیارد دلار رسیده، کمتر پیش آمده که بیت کوین طی ۴ روز متوالی نوسان نداشته باشد و در یک محدوده قیمت بسیار کوچک معامله شود.

از دست رفتن جذابیت بازار رمز ارزها؟

اما حالا برای چهارمین روز متوالی، بیت کوین در حوالی نرخ ۲۲۴۰۰ دلار معامله می شود. اتفاقا یکی از جذابیت های بازار ارزهای دیجیتال برای معامله گران این بود که نوسانات در آن بیشتر از سایر بازارها بود و حرفه ای ها می توانستند از این نوسانات بهره مند شوند. ولی در شرایط فعلی به نظر می رسد این جذابیت هم از دست رفته است.

بخوانید  مهم‌ترین اصطلاحات ترید ارز دیجیتال

بیت کوین در بازه زمانی یک هفته و یک ماهه با افت ۴ درصدی مواجه بوده و ارزش بازار آن هم اکنون ۴۳۲ میلیارد دلار است. ارزش معاملات بیت کوین هم طیا شبانه روز گذشته ۱۵ میلیارد دلار ثبت شده است.

در شرایطی که احساسات منفی سرمایه گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته، اعلام شده که طی یک هفته گذشته ۱۷ میلیون دلار سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خارج شده است. همچنین صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین نیز برای چهارمین هفته متوالی شاهد خروج ۲۰ میلیون دلار سرمایه بوده اند.

اتریوم همچنان ۱۵۷۰ دلار

اتریوم هم مانند بیت کوین، در چهارمین روز متوالی کم نوسان خود به سر می برد. قیمت آن هم اکنون حدود ۱۵۷۰ دلار است و در بازه زمانی یک هفته افت ۴ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه نیز ۶ درصد کاهش قیمت داشته است.

ارزش معاملات اتریوم امروز هم کمتر از ۵ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن ۱۹۱ میلیارد دلار است. برخلاف بیت کوین، در صندوق های سرمایه گذاری اتریوم طی این هفته ورود پول اتفاق افتاده که البته رقم آن به یک میلیون دلار هم نمی رسد.

بخوانید  دستورالعمل وزارت نیرو و قیمت برق استخراج ارزهای دیجیتال مشخص شد

نوسان آلت کوین ها هم کم شد

امروز اکثر آلت کوین ها منفی هستند اما تعداد نمادهای مثبت هم کم نیست. با این حال کم نوسان شدن بیت کوین، دامن آلت کوین ها را هم گرفته و در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار حتی یک نماد هم دیده نمی شود که نوسان روزانه آن به منفی یا مثبت ۴ درصد رسیده باشد.

پالیگان با رشد ۲ درصدی، مثبت ترین نماد است. فانتوم، گراف، ریپل و لیدو دائو هم رشد یک درصدی داشته اند و مابقی نمادهای مثبت، رشد کمتر از یک درصد را ثبت کرده اند.

در میان نمادهای منفی هم OKB و بیت دائو با افت ۳ درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهند. EOS، لایت کوین، اینترنت کامپیوتر، الگوراند، فایل کوین و تون کوین هم افت ۲ درصدی داشته اند و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از ۲ درصد داشته اند.

ارزش معاملات ۱۰ درصد رشد کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد یک دهم درصدی، عملا تغییر خاصی نداشته و مثل دیروز عدد ۱٫۰۲ تریلیون دلار را نمایش می دهد.

بخوانید  مدیرعامل کوین‌بیس: تاثیر جدی ارزهای دیجیتال بر انتخابات آمریکا

اما ارزش معاملات ۱۰ درصد افزایش یافته و طی شبانه روز گذشته ۳۳ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است. ارزش معاملات دیفای ۳ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم ۳۰ میلیارد دلار بوده است.

همچنین بخوانید

  • سومین روز متوالی کم نوسان رمز ارزها!
  • بیت کوین و اتریوم همچنان درجا می زنند
  • بیت کوین و اتریوم در خواب زمستانی!
  • نهنگ ها اتریوم می خرند!
  • بیت کوین
  • اتریوم
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها