تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس + بررسی حداقل واریزی بروکرها

  • کد خبر : 2624656
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
لورس :حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس + بررسی حداقل واریزی بروکرها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :حداقل سرمایه اولیه برای ورود به بازار فارکس و ترید در آن چقدر است؟ بهتر است با سرمایه کم شروع کنیم یا زیاد؟ آیا امکان ترید با سرمایه کم برای تریدرهای تازه وارد در فارکس وجود دارد؟ با سرمایه اولیه اندک، میتوانیم به سود برسیم یا نه؟ این‌ها […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

حداقل سرمایه اولیه برای ورود به بازار فارکس و ترید در آن چقدر است؟ بهتر است با سرمایه کم شروع کنیم یا زیاد؟ آیا امکان ترید با سرمایه کم برای تریدرهای تازه وارد در فارکس وجود دارد؟ با سرمایه اولیه اندک، میتوانیم به سود برسیم یا نه؟ این‌ها سوالاتی هستند که اغلب تریدرها در آغاز ورود به بازار مالی فارکس، از خودشان می‌پرسند. به طور کلی، برای ورود به این بازار، شما ممکن است به سرمایه اولیه‌ (دپوزیت) بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار، نیاز داشته باشید. اما گاهی در شرایطی خاص، شاید سپرده اولیه بیشتری لازم باشد. به هر حال مقدار مناسب سرمایه اولیه برای آغاز سرمایه‌گذاری در فارکس به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که به عنوان یک تریدر در بازار فارکس باید آنها را در نظر بگیرید.

عوامل موثر بر تعیین حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس چه هستند؟

تعیین حداقل سرمایه اولیه برای ورود به بازار فارکس به صورت عمده متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

۱٫      استراتژی معاملاتی:

پیش از آنکه بخواهید مبلغی را برای شروع سرمایه‌گذاری در فارکس در نظر بگیرید، باید نگاهی به استراتژی معاملاتی خود بیاندازید. به عنوان مثال، اگر هدف شما از ورود به بازار فارکس کسب سود کوتاه مدت است، ممکن است نیاز به سرمایه کمتری داشته باشید. اما اگر بر عکس این است و دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید، پس بهتر است به فکر سپرده اولیه با مبلغ بالاتر باشید.

۲٫      تجربه و دانش:

اگر تازه وارد بازار فارکس هستید و تجربه کمی در این زمینه دارید، بهتر است با سرمایه کمتری شروع کنید. این کمک میکند تا بتوانید بازار را بهتر یاد بگیرید و از خطرات کاهش سرمایه در ابتدای راه جلوگیری نمایید.

۳٫      تحمل ریسک:

مهم است که بدانید توانایی شما در تحمل ضررها در صورت عدم موفقیت در بازار سرمایه چقدر است. اگر ریسک‌پذیر هستید، پس با سرمایه اولیه بیش‌تری هم میتوانید به بازار ورود کنید. در غیر این صورت، روی مبالغ اندک و ناچیز سرمایه‌گذاری نمایید.

۴٫      نوع ارز انتخابی:

نوع ارزی که تمایل دارید با آنها معامله کنید، در تعیین دپازیت برای ورود به بازار فارکس، تأثیرگذار است. برخی از ارزها به عنوان ارزهای پایه (مانند دلار آمریکا یا یورو) پر ریسک‌تر هستند و نیاز به سرمایه اولیه بیشتری دارند.

  1. نوع بروکر انتخابی:

مقدار دپازیت یا سرمایه اولیه از یک بروکر به بروکر دیگر متفاوت است. برخی بروکرها، حسابهایی را ارائه میدهند که در آن‌ها امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ بسیار پایین وجود دارد. برای مثال با ثبت نام در بروکر topfx و افتتاح حساب زیرو (Zero)، شروع سرمایه‌گذاری با مبلغ ۵۰ دلار، برایتان امکان‌پذیر است. این به نسبت بروکری مثل آمارکتس که حداقل واریزی در آن ۱۰۰ دلار است کمتر میباشد.

مزیت استفاده از بروکرهایی که دپازیت پایین دارند چیست؟

استفاده از بروکرهایی که امکان افتتاح حساب با حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس را در اختیار تریدرها قرار میدهند، با مزایای خاصی همراه است. مثل:

۱٫      دسترسی راحت‌تر به بازار:

بروکرهای با دپوزیت پایین به معامله‌گران تازه‌کار و کسانی که ممکن است سرمایه کمتری داشته باشند، امکان دسترسی راحت به بازارهای مالی را فراهم می‌کنند. این به افراد اجازه می‌دهد تا با سرمایه اندک همچون سایرین به معامله در بازار بزرگ فارکس بپردازند و سود کنند.

  1. آموزش و تمرین:

بروکرهای با دپوزیت پایین معمولاً ابزارهای آموزشی رایگان یا محیطهای معاملاتی دمو (معامله با سرمایه غیر واقعی و مجازی) ارائه می‌دهند. این ویژگی به شما امکان میدهد تا مهارت‌ها و تجربه خود را بدون خطر از دست دادن سرمایه، تقویت کنید.

  1. آشنایی با خدمات بروکر:

وقتی سرمایه‌گذاری با مبلغ ناچیز را در بروکری آغاز کنید، خیلی راحت‌تر میتوانید با خدمات بروکر و همچنین سرعت و امنیت آن آشنا شوید. شما حتی میتوانید یک حساب معاملاتی واقعی را قبل از تزریق مقدار زیادی پول در آن، تست کنید.

۴٫      کاهش ریسک:

شروع سرمایه‌گذاری با مبالغ پایین، بدون شک با کاهش ریسک در معاملات رابطه مستقیم دارد. شما می‌توانید ریسک خود را تا حد زیادی کاهش دهید و در صورتی که بازار برعکس عمل کند، نگران از دست دادن بخش زیادی از سرمایه‌تان نباشید.

بررسی حداقل واریزی بروکرها در مهر ماه ۱۴۰۲

در ادامه این بخش به بررسی حداقل واریزی برخی از بروکرهای معروف فارکس در مهر ماه ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

بروکر اوپوفایننس

جزو قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس است و در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نماد معاملاتی در آن معامله میشود. دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد.

حداقل واریزی: ۱۰۰ دلار

لوریج: ۵۰۰

👈 ثبت نام در اپوفایننس + تخفیف ۱۰ درصدی در کارمزد👉

بروکر آمارکتس

در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین بروکرهای فعال در بازار فارکس می‌باشد. بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی

در آن معامله می‌شود و دفتر مرکزی آن در جزایر کوک قرار دارد.

حداقل واریزی: ۱۰۰ دلار

لوریج: ۳۰۰۰

بروکر آلپاری

از قدیمی‌ترین بروکرهای فارکس به شمار می‌آید. بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی شامل شاخصها، سهام، طلا، نفت، ارزهای دیجیتال، جفت ارزها، CFD و … در آن معامله می‌شود. دفتر مرکزی آن در موهلی قرار دارد.

حداقل واریزی: ۱ دلار

لوریج: ۳۰۰۰

بروکر ویندزور

از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین بروکرهای فارکس است که ۳۵ سال پیش تاسیس شد. در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نماد معاملاتی در این بروکر معامله می‌شود. دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد.

حداقل واریزی: ۵۰ دلار

لوریج: ۱۰۰۰

👈 افتتاح حساب در ویندزور + ۱۰ درصد تخفیف کارمزد👉

بروکر لایت فارکس

از بروکرهای نامی و با سابقه فارکس است که شعبات زیادی در سراسر دنیا دارد. بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی در آن معامله می‌شود. دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد.

حداقل واریزی: ۱ دلار

لوریج: ۱۰۰۰

بروکر ارانته

از بروکرهای معتبر با رگولاتوری سطح بالا در بازار فارکس به شمار می‌آید. در حال حاضر، بیش از ۱۰۰ نماد معاملاتی در این بروکر قابل معامله است. دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد.

حداقل واریزی: ۵۰ دلار

لوریج: ۵۰۰

بروکر Hycm

این بروکر به عنوان یکی از کارگزاریهای با سابقه و معتبر در صنعت فارکس است. تریدرها بیش از ۳۰۰ نماد معاملاتی را در این بروکر میتوانند معامله کنند. دفتر مرکزی آن در انگلستان است.

حداقل واریزی: ۲۰ دلار

لوریج: ۵۰۰

بروکر topfx

یک بروکر چند دارایی است که حدود ۱۸۰ بروکر و شرکت مالی، زیر مجموعه آن هستند. بیش از ۱۰۰ نماد معاملاتی را میتوانید در این بروکر معامله کنید. دفتر مرکزی آن در قبرس قرار دارد.

حداقل واریزی: ۵۰ دلار

لوریج: ۱۰۰۰

👈 ثبت نام در بروکر topfx + 10 درصد تخفیف در کارمزد👉

بروکر USGFX

از بروکرهایی است که به کاربران ایرانی خدمات میدهد و بیش از ۶۰ نماد معاملاتی در آن قابل معامله است. دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد.

حداقل واریزی: ۵۰ دلار

لوریج: ۵۰۰

حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس، مهمترین فاکتور نیست!

انتخاب یک بروکر با امکان حداقل واریز میتواند برای بسیاری از کاربرها جذاب باشد. اما با این همه، یادتان باشد که همیشه دسترسی به حداقل سرمایه برای ورود به بازار فارکس به عنوان مهمترین عامل تلقی نمیشود. شما باید به موارد دیگری همچون کارمزد، لوریج یا اهرم معاملاتی و همچنین امنیت و سرعت خدمات‌رسانی بروکر، برای انتخاب آن دقت کنید. همچنین با توجه به استراتژی معاملاتی که در نظر دارید، قدرت ریسک‌پذیری، سطح علم و آگاهی و نوع ارزی که انتخاب می‌کنید، برای تعیین سرمایه اولیه تصمیم بگیرید.

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها