تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا

  • کد خبر : 2618715
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
لورس :خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ صرافی بای بیت اعلام کرده است که به دلیل افزایش فشار نظارتی، دیگر در بریتانیا فعالیت نخواهد کرد. این شرکت از اول اکتبر ۲۰۲۳ پذیرش افتتاح حساب های جدید از مشتریان بریتانیا را متوقف خواهد کرد و کاربران فعلی دیگر نمی توانند از ۸ اکتبر ۲۰۲۳ وجوه یا قرارداد باز کنند. همه موقعیت های باز به اجبار در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ منحل خواهند شد.
به نقل از یوتودی، بای بیت بیان کرد که این تصمیم در واکنش به قوانین سختگیرانه ای است که توسط اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) در ژوئن ۲۰۲۳ تحمیل شده است. این حرکت در حالی صورت می گیرد که بریتانیا قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ به طور کامل بخش قوانین ارزهای دیجیتال را تنظیم کند که منجر به محدودیت های بیشتری برای صنعت کریپتو این کشور می شود. با این حال، طبق اخبار میهن سیگنال، شرکت های دیگری مانند Ripple Inc. همچنان در حال برنامه ریزی برای فعالیت در بریتانی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا خداحافظی صرافی بای بیت از بازارهای ارز دیجیتال بریتانیا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

صرافی بای بیت اعلام کرده است که به دلیل افزایش فشار نظارتی، دیگر در بریتانیا فعالیت نخواهد کرد. این شرکت از اول اکتبر ۲۰۲۳ پذیرش افتتاح حساب های جدید از مشتریان بریتانیا را متوقف خواهد کرد و کاربران فعلی دیگر نمی توانند از ۸ اکتبر ۲۰۲۳ وجوه یا قرارداد باز کنند. همه موقعیت های باز به اجبار در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ منحل خواهند شد.

به نقل از یوتودی، بای بیت بیان کرد که این تصمیم در واکنش به قوانین سختگیرانه ای است که توسط اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) در ژوئن ۲۰۲۳ تحمیل شده است. این حرکت در حالی صورت می گیرد که بریتانیا قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ به طور کامل بخش قوانین ارزهای دیجیتال را تنظیم کند که منجر به محدودیت های بیشتری برای صنعت کریپتو این کشور می شود. با این حال، طبق اخبار میهن سیگنال، شرکت های دیگری مانند Ripple Inc. همچنان در حال برنامه ریزی برای فعالیت در بریتانیا هستند.

بخوانید  بررسی خبر فروش دارایی‌های صرافی FTX و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین، سولانا و سایر آلت کوین‌ها

درباره ی بای بیت بیشتر بخوانید

  • پاسخ تحلیلگران به مشکلات بحث برانگیز راه اندازی ورلد کوین
  • فعالیت نهنگ های شیبا اینو به اوج خود رسیده است
  • صرافی بای بیت | آموزش معامله گری ، عرضه اولیه و معاملات در bybit
نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kiosk

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه پلتفرم نانسن هم درگیر حملات سایبری شد! کاربر صرافی کراکن قربانی میلیون ها دلار کلاهبرداری فیشینگ شد! تتر قصد دارد در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند انفجار توکن های شیبا اینو؛ نرخ توکن سوزی ۳۲۰٪ افزایش یافت! ایلان ماسک می خواهد از همه کاربران X حق اشتراک بگیرد! «دونالد ترامپ مرده است» اکانت پسر ترامپ هک شد!

بخوانید  نقش ارزهای دیجیتال در بازار مالی: تغییر دهنده بازی در عصر دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618715

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها