تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

لورس :خیز بیت کوین برای ورود به کانال ۳۰ هزار دلاری!

  • کد خبر : 2597641
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :خیز بیت کوین برای ورود به کانال ۳۰ هزار دلاری!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آربیتروم همچنان رشد می کند خیز بیت کوین برای ورود به کانال ۳۰ هزار دلاری! کدخبر: ۵۶۸۱۶۶ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ – ۱۶:۳۰ اقتصادنیوز: امروز بیت کوین کمی رشد داشته و خریداران در حال تلاش برای رساندن قیمت به کانال ۳۰ هزار دلار هستند. به گزارش اقتصادنیوز ، طی هفته گذشته وضعیت بیت کوین چندان خوب نبوده. قیمت این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته نیم درصد افت کرده که گرچه افت خیلی کوچکی است، اما این افت در شرایطی ثبت شده که آلت کوین ها وضعیت خوبی داشته اند.
امروز بیت کوین با رشد کمتر از یک درصد، در حدود ۲۹۹۰۰ دلار معامله می شود و قیمت فاصله زیادی برای ورود به کانال ۳۰ هزار دلار ندارد. بیت کوین همچنان در مقیاس ماهانه مثبت است و رشد ۸ درصدی را روی تابلو معاملات نمایش می دهد.
بیت کوین با ارزش بازار ۵۷۹ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار معامله شده است.
برتری اتریوم نسبت به بیت کوین در مقیاس هفتگی اتریوم هم امروز مثبت است و مثل بیت کوین، کمتر از یک درصد رشد داشته. قیمت این آلت کوین در حال حاضر ۲۱۰۰ دلار است که طی شبانه روز گذشته ۹ میلیارد دلار معامله در این آلت کوین به ثبت رسیده است. ارزش بازار اتری..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آربیتروم همچنان رشد می کند خیز بیت کوین برای ورود به کانال ۳۰ هزار دلاری! کدخبر: ۵۶۸۱۶۶ ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ – ۱۶:۳۰ اقتصادنیوز: امروز بیت کوین کمی رشد داشته و خریداران در حال تلاش برای رساندن قیمت به کانال ۳۰ هزار دلار هستند. خیز بیت کوین برای ورود به کانال 30 هزار دلاری!

به گزارش اقتصادنیوز ، طی هفته گذشته وضعیت بیت کوین چندان خوب نبوده. قیمت این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته نیم درصد افت کرده که گرچه افت خیلی کوچکی است، اما این افت در شرایطی ثبت شده که آلت کوین ها وضعیت خوبی داشته اند.

امروز بیت کوین با رشد کمتر از یک درصد، در حدود ۲۹۹۰۰ دلار معامله می شود و قیمت فاصله زیادی برای ورود به کانال ۳۰ هزار دلار ندارد. بیت کوین همچنان در مقیاس ماهانه مثبت است و رشد ۸ درصدی را روی تابلو معاملات نمایش می دهد.

بخوانید  جنگ قیمت‌ها بر سر خرید دستگاه‌های استخراج بیت کوین

بیت کوین با ارزش بازار ۵۷۹ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار معامله شده است.

برتری اتریوم نسبت به بیت کوین در مقیاس هفتگی

اتریوم هم امروز مثبت است و مثل بیت کوین، کمتر از یک درصد رشد داشته. قیمت این آلت کوین در حال حاضر ۲۱۰۰ دلار است که طی شبانه روز گذشته ۹ میلیارد دلار معامله در این آلت کوین به ثبت رسیده است. ارزش بازار اتریوم هم عدد ۲۵۱ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اتریوم در مقیاس هفتگی رشد ۹ درصدی داشته و برخلاف بیت کوین که طی این مدت افت کرده، توانسته سود نسبتا خوبی به خریداران خود بدهد. همچنین در مقیاس ماهانه هم رشد بیش از ۱۵ درصدی در اتریوم دیده می شود که از این نظر هم عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین محسوب می شود.

آربیتروم همچنان رشد می کند

امروز تعداد نمادهای منفی کم نیست اما این نمادها افت های بسیار کمی داشته اند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، منفی ترین نماد الگوراند است که افت آن به ۲ درصد هم نمی رسد. دوج کوین هم کمی بیشتر از یک درصد افت کرده و مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از یک درصد داشته اند.

بخوانید  آخرین وضعیت بازار رمز ارز/ چه در انتظار دارندگان بیت‌کوین است؟

اما در سمت نمادهای مثبت، هیجان معاملات بیشتر است. آربیتروم با رشد ۹ درصدی مثبت ترین نماد امروز است که با این رشد، بازده هفتگی آن به ۴۳ درصد رسیده است. تتا نتورک و اینترنت کامپیوتر هم با رشد ۸ درصدی از نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. چین لینک هم با رشد ۶ درصدی، سود خوبی به خریداران دیروز داده است.

در مقیاس هفتگی آربیتروم با رشد ۴۳ درصدی پربازده ترین نماد است و اینترنت کامپیوتر و OKB هم با رشد ۲۷ و ۲۵ درصدی جزو نمادهای پربازده این هفته بوده اند. استکس هم با افت ۷ درصدی بیشترین کاهش قیمت هفتگی را در این فهرست دارد.

افت دامیننس بیت کوین

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با ۶ دهم درصد رشد، به ۱٫۲۷ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد ۴ درصدی، عدد ۴۴ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای ۴ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۴۰ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

بخوانید  قوانین خرید بیت کوین در ایران چگونه است؟

با رشد اخیر آلت کوین ها و درجا زدن بیت کوین، دامیننس بیت کوین که نشان دهنده ارزش بیت کوین در مقابل ارزش کل بازار است، به رقم ۴۵٫۵۹ درصد رسیده است.

همچنین بخوانید

  • افت قیمت بیت کوین و اتریوم/رشد ۵ درصدی اینترنت کامپیوتر
  • صعود ۸۰ درصدی بیت‌کوین زیر ذره بین +فیلم
  • اتریوم عقب ماندگی از بیت کوین را جبران کرد
  • بیت کوین در مسیر رشد /ورود خریداران قوی به بازار رمز ارزها
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها