تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :دزدی رمزارزهای کاربران با استفاده از پیام‌رسان اسکایپ

  • کد خبر : 2630523
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
لورس :دزدی رمزارزهای کاربران با استفاده از پیام‌رسان اسکایپ
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دزدی رمزارزهای کاربران با استفاده از پیام‌رسان اسکایپ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : شرکت امنیت بلاک‌چین SlowMist، جزئیات حادثه هک مربوط به یک قربانی را فاش کرد که به‌دلیل استفاده از نسخه پیام‌رسان جعلی اسکایپ (Skype)، دارایی رمزارزی خود را از دست داد. هکرهای چینی که به‌دلیل هدف قرار دادن تراکنش‌های Web۳ معروف هستند، از طریق برنامه جعلی اسکایپ با استفاده از فیشینگ توانستند اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را به‌دست آورند. سپس این برنامه اطلاعات مهم، از جمله تصاویر و شماره تلفن‌ها را برای هکرها آپلود کرد. چیزی که اوضاع را بدتر می‌کند این است که این برنامه تاریخچه پیام‌های کاربران را ردیابی می‌کند و آدرس‌های کیف پول ارزهای دیجیتال را در تراکنش‌ها با آدرس‌هایی که مهاجمان تعیین کرده‌اند، جایگزین می‌کند. شرکت SlowMist به کاربران هشدار داد که برنامه‌ها را فقط از منابع رسمی دانلود کنند؛ به‌ویژه در مناطقی مانند چین که Google Play مسدود شده است و این امر باعث می‌شود مردم قربانی برنامه‌های جعلی شوند. مهاجمان مقادیر قابل‌توجهی تتر (USDT) را از طریق همین تراکنش‌های مخرب دریافت کردند.

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دزدی رمزارزهای کاربران با استفاده از پیام‌رسان اسکایپ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : شرکت امنیت بلاک‌چین SlowMist، جزئیات حادثه هک مربوط به یک قربانی را فاش کرد که به‌دلیل استفاده از نسخه پیام‌رسان جعلی اسکایپ (Skype)، دارایی رمزارزی خود را از دست داد. هکرهای چینی که به‌دلیل هدف قرار دادن تراکنش‌های Web۳ معروف هستند، از طریق برنامه جعلی اسکایپ با استفاده از فیشینگ توانستند اجازه دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را به‌دست آورند.

سپس این برنامه اطلاعات مهم، از جمله تصاویر و شماره تلفن‌ها را برای هکرها آپلود کرد. چیزی که اوضاع را بدتر می‌کند این است که این برنامه تاریخچه پیام‌های کاربران را ردیابی می‌کند و آدرس‌های کیف پول ارزهای دیجیتال را در تراکنش‌ها با آدرس‌هایی که مهاجمان تعیین کرده‌اند، جایگزین می‌کند. شرکت SlowMist به کاربران هشدار داد که برنامه‌ها را فقط از منابع رسمی دانلود کنند؛ به‌ویژه در مناطقی مانند چین که Google Play مسدود شده است و این امر باعث می‌شود مردم قربانی برنامه‌های جعلی شوند. مهاجمان مقادیر قابل‌توجهی تتر (USDT) را از طریق همین تراکنش‌های مخرب دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها