تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :رئیس سابق پی پال: درباره آینده بیت کوین در پرداخت های جهانی بیاناتی را منتشر کرد

  • کد خبر : 2611941
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
لورس :رئیس سابق پی پال: درباره آینده بیت کوین در پرداخت های جهانی بیاناتی را منتشر کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رئیس سابق پی پال: درباره آینده بیت کوین در پرداخت های جهانی بیاناتی را منتشر کرد به گزارش زوم ارز، دیوید مارکوس، یک کارآفرین آمریکایی، سابقه ای غنی در فضای فین تک دارد. او یکی از خالقان Diem، یک پروژه ارزهای دیجیتال بود که توسط فیس بوک آغاز شد، و به عنوان رئیس پی پال و همچنین رئیس مسنجر و رئیس Novi در متا خدمت کرده است. از ماه می ۲۰۲۲، مارکوس یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Lightspark است، یک استارت آپ ارز دیجیتال متمرکز بر بیت کوین و شبکه لایتنینگ.
Lightspark بر روی شبکه لایتنینگ، یک پروتکل پرداخت لایه ۲ برای بیت کوین ساخته شده است. شبکه لایتنینگ تراکنش‌های تقریباً هم‌زمان را امکان‌پذیر می‌کند، بسیار مقیاس‌پذیر است و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌دهد که آن را از لایه ۱ بیت‌کوین متمایز می‌کند. اگرچه شبکه لایتنینگ قدرتمند است، اما بسیار پیچیده است و مانعی برای ورود بسیاری از کاربران است. p>
Lightspark قصد دارد این پیچیدگی را با ارائه یک نقطه ورود در سطح سازمانی ساده کند، و به توسعه دهندگان و پلتفرم ها در سراسر جهان اجازه می دهد تا از مزایای شبکه پرداخت جهانی بلادرنگ بهره بب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رئیس سابق پی پال: درباره آینده بیت کوین در پرداخت های جهانی بیاناتی را منتشر کرد

به گزارش زوم ارز، دیوید مارکوس، یک کارآفرین آمریکایی، سابقه ای غنی در فضای فین تک دارد. او یکی از خالقان Diem، یک پروژه ارزهای دیجیتال بود که توسط فیس بوک آغاز شد، و به عنوان رئیس پی پال و همچنین رئیس مسنجر و رئیس Novi در متا خدمت کرده است. از ماه می ۲۰۲۲، مارکوس یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Lightspark است، یک استارت آپ ارز دیجیتال متمرکز بر بیت کوین و شبکه لایتنینگ.

Lightspark بر روی شبکه لایتنینگ، یک پروتکل پرداخت لایه ۲ برای بیت کوین ساخته شده است. شبکه لایتنینگ تراکنش‌های تقریباً هم‌زمان را امکان‌پذیر می‌کند، بسیار مقیاس‌پذیر است و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌دهد که آن را از لایه ۱ بیت‌کوین متمایز می‌کند. اگرچه شبکه لایتنینگ قدرتمند است، اما بسیار پیچیده است و مانعی برای ورود بسیاری از کاربران است. p>

بخوانید  اطلاعیه: کوینکس، به‌عنوان اسپانسر طلایی کنفرانس وب۳ لاگوس، معرفی شد!

Lightspark قصد دارد این پیچیدگی را با ارائه یک نقطه ورود در سطح سازمانی ساده کند، و به توسعه دهندگان و پلتفرم ها در سراسر جهان اجازه می دهد تا از مزایای شبکه پرداخت جهانی بلادرنگ بهره ببرند. به راحتی و به سرعت. با یک مدل تجاری مشابه AWS یا سایر مشاغل مبتنی بر ابر SaaS، Lightspark برای تراکنش‌هایی که از طریق پلتفرم خود انجام می‌شود، هزینه کمی دریافت می‌کند. در مقیاس، این تقریباً ۱۵ امتیاز پایه بدون حداقل هزینه ثابت است. این استارت‌آپ توسعه‌دهندگان، کیف پول‌ها، صرافی‌ها و بازیکنان OTC را هدف قرار می‌دهد و بر توانمندسازی توسعه‌دهندگان برای ایجاد تجربیات جدید و نوآورانه تمرکز دارد.

در ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۳، مارکوس در CNBC “Squawk Box” ظاهر شد تا درباره ماموریت Lightspark صحبت کند. به گفته مارکوس، هدف این استارتاپ تبدیل بیت کوین به یک شبکه پرداخت جهانی است. او بر سهولت ارتباط بین مردم از طریق ایمیل، متن یا چت ویدیویی تاکید کرد، اما ابراز تاسف کرد که ارسال پول از طریق مرزها همچنان چالش برانگیز است. مارکوس وضعیت کنونی پرداخت‌های جهانی را با «عصر فکس» مقایسه کرد و نشان داد که منسوخ شده است و باید مدرن‌سازی شود.

بخوانید  آموزش بازی آپلند (upland) بصورت جامع و دانلود آن

وقتی از مارکوس در مورد محدودیت‌های روش‌های پرداخت موجود مانند Venmo سؤال شد، گفت که این خدمات جهانی نیستند. او توضیح داد که اگر شخصی از همان اپلیکیشن‌های فین‌تک استفاده نکند یا یک گردشگر بین‌المللی باشد، ارسال پول برای آنها به یک فرآیند پیچیده تبدیل می‌شود. مارکوس بر نیاز به یک پروتکل جهانی برای پول در اینترنت تأکید کرد، که به اعتقاد او سیستم های فعلی فاقد آن هستند. او همچنین خاطرنشان کرد که ارسال پول در سطح بین المللی اغلب شامل فرآیندهای دست و پا گیر مانند رفتن به شعبه بانک و پرداخت هزینه است.

در بحث درباره شبکه لایتنینگ، مارکوس اظهار داشت که این شبکه امکان تراکنش‌های خارج از زنجیره را فراهم می‌کند که بعداً در بلاک چین بیت کوین تسویه می‌شوند. به گفته وی، این امر باعث می شود معاملات سریعتر و مقرون به صرفه تر شود. مارکوس شبکه لایتنینگ را به عنوان یک “لایه تسویه خالص” توصیف کرد که می تواند معاملات بی درنگ، نقدی نهایی و کم هزینه را بین ارزهای مختلف تسهیل کند.

بخوانید  مقایسه نوبیتکس و والکس؛ کدام صرافی بهتر است؟

مارکوس اشاره کرد که شبکه پرداخت جهانی یک تجارت “بزرگ” است که شامل تریلیون ها دلار تراکنش است که از طریق SWIFT و سایر شبکه های پرداخت منتقل می شود. مارکوس در رابطه با ارزش گذاری بیت کوین گفت که ممکن است بیت کوین به خودی خود ارزی برای تراکنش های روزمره نباشد، اما قطعات بیت کوین در شبکه لایتنینگ می تواند این هدف را تامین کند.

منبع: cryptoglobe.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها