تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

لورس :رالی ۳۹ درصدی سولانا در یک هفته؛ دلیل رشد قیمت SOL چیست؟

  • کد خبر : 2626453
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
لورس :رالی ۳۹ درصدی سولانا در یک هفته؛ دلیل رشد قیمت SOL چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رالی ۳۹ درصدی سولانا در یک هفته؛ دلیل رشد قیمت SOL چیست؟ صنعت ارزهای دیجیتال روند مثبت و قدرتمندی را از خود در طول این هفته نشان داده، به طوری که رمزارزهای پیشرو رشد قابل‌توجهی را در مارکت کپ خود تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، قیمت سولانا (SOL) عملکرد خوبی را در مقایسه با سایر ارزهای برجسته ثبت کرده و در طول یک هفته رشد چشمگیر بیش از ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.
به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، سولانا یک شبکه لایه اول شناخته شده محسوب می‌شود که به دلیل مقیاس‌پذیری خود مشهور شده است. یکی از ویژگی‌های شبکه سولانا سرعت بالای تایید تراکنش‌های آن است و یک اکوسیستم و جامعه رو به رشد دارد.
سولانا حتی با وجود عملکرد درخشان خود، همچنان در بازار سر و صدا می‌کند. طبق داده‌های CoinMarketCap، تا تاریخ ۲۱ اکتبر، قیمت اسپات سولانا نزدیک به ۲۹ دلار بوده است.
از ابتدای ماه اکتبر، قیمت سولانا به بازه معاملاتی بین ۲۳ تا ۲۴ دلار محدود شده بود که نشان‌دهنده عدم اشتیاق سرمایه‌گذاران برای افزایش حضور خود در این ارز دیجیتال بوده است. در نتیجه این افت فعالیت‌های معاملاتی، ارزش سولانا کاهش پیدا کر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رالی ۳۹ درصدی سولانا در یک هفته؛ دلیل رشد قیمت SOL چیست؟

صنعت ارزهای دیجیتال روند مثبت و قدرتمندی را از خود در طول این هفته نشان داده، به طوری که رمزارزهای پیشرو رشد قابل‌توجهی را در مارکت کپ خود تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، قیمت سولانا (SOL) عملکرد خوبی را در مقایسه با سایر ارزهای برجسته ثبت کرده و در طول یک هفته رشد چشمگیر بیش از ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، سولانا یک شبکه لایه اول شناخته شده محسوب می‌شود که به دلیل مقیاس‌پذیری خود مشهور شده است. یکی از ویژگی‌های شبکه سولانا سرعت بالای تایید تراکنش‌های آن است و یک اکوسیستم و جامعه رو به رشد دارد.

سولانا حتی با وجود عملکرد درخشان خود، همچنان در بازار سر و صدا می‌کند. طبق داده‌های CoinMarketCap، تا تاریخ ۲۱ اکتبر، قیمت اسپات سولانا نزدیک به ۲۹ دلار بوده است.

از ابتدای ماه اکتبر، قیمت سولانا به بازه معاملاتی بین ۲۳ تا ۲۴ دلار محدود شده بود که نشان‌دهنده عدم اشتیاق سرمایه‌گذاران برای افزایش حضور خود در این ارز دیجیتال بوده است. در نتیجه این افت فعالیت‌های معاملاتی، ارزش سولانا کاهش پیدا کرد و منجر به شکست سطح حمایت آن توسط قیمت شد.

قیمت SOL در طول ۳۰ روز گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این مطلب، مارکت کپ این آلت کوین بیش از ۱۲/۸ میلیارد دلار است.

افزایش فعلی قیمت SOL در نتیجه چندین محرک رخ داده است. یکی از عوامل کلیدی، گسترش و پیشرفت سریع اکوسیستم سولانا، به ویژه در زمینه مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای (DeFi) است.

فرانکی کندلز (Frankie Candles) با به اشتراک گذاشتن شواهد بصری از فعالیت‌های زیادی که در «پشت صحنه» شبکه سولانا رخ می‌دهد، دریچه‌ای را به رشد گسترده سولانا در اختیار جامعه ارزهای دیجیتال قرار داده است. پیشنهاد می‌کنم برای تحقیق بیشتر مطلب زیر را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: گذشته، حال و آینده؛ چه چیزی در انتظار بلاکچین سولانا است؟

آیا قیمت «قاتل اتریوم» می‌تواند باز هم افزایش یابد؟

یک تغییر روند تاییدشده در این توکن رخ داده، به طوری که روند قیمتی سولانا از یک مسیر نزولی که در ماه جولای شروع شده بود و تا ماه سپتامبر ادامه داشت، به یک مسیر مثبت تبدیل شده است. ارز دیجیتالی که می‌تواند تهدیدی برای اتریوم در نظر گرفته شود، پس از تغییری مهم در سطوح بحرانی خود، حال وارد محدوده قیمتی ۳۰ دلار شده است که از لحاظ روانی اهمیت دارد.

در همین حین، SOL به مرحله تست الگوی مهمی نزدیک می‌شود. به گفته یکی از سرمایه‌گذاران باتجربه در حوزه کلان، اگر این تلاش سولانا موفقیت‌آمیز باشد، ممکن است مسیر برای رالی شارپ ۶۶ درصدی آن هموار شود. دیدگاه این فرد مطابق با روند غالب خوش‌بینی معامله‌گران از صنعت کریپتو ابراز شده است.

رائول پال (Raoul Pal)، یکی از سرمایه‌گذاران کلان معروف و تحلیلگر بازار، در بیشتر این سال‌ها نسبت به سولانا دیدگاه بسیار مثبتی داشته است. قیمت SOL در از ابتدای سال میلادی تاکنون ۲۰۸ درصد افزایش یافته است. او همچنین گفته که تحت شرایطی این صعود عظیم قیمت می‌تواند حتی از این هم بزرگتر شود.

شایان ذکر است رشد قیمت آلت کوین‌ها همواره با قیمت بیت کوین همبستگی داشته است و در شرایط فعلی، وضعیت اقتصاد جهانی و تنش‌های موجود در منطقه خاورمیانه، قیمت ارزهای دیجیتال را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تحلیل سولانا این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیازها: ۲ / ۵. مجموع آرا: ۱

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626453

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها