تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :راه‌اندازی USDC به صورت بومی در شبکه‌ی Base

  • کد خبر : 2606601
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل‌کوین USDC مستقیماً در شبکه‌ی Base راه‌اندازی می‌شود و نیاز به USDbC پل‌شده را از بین می‌برد. این اتفاق که توسط جرمی آلر اطلاع‌رسانی شد، نقدینگی را ساده کرده و امکان تبدیل مستقیم را فراهم می‌کند.
خلاصه‌ی خبر بر اساس یک پست رسانه‌ی اجتماعی توسط Jeremy Allaire، مدیر عامل شرکت در ۲۹ آگوست، استیبل‌کوین USDC هفته‌ی آینده مستقیماً در شبکه‌ی Base راه‌اندازی خواهد شد. در ۲۹ آگوست، Circle اعلام کرد که انتشار USDC در Base را آغاز خواهد کرد و نیاز به یک کوین پل‌شده با پشتیبانی اتریوم را از بین می‌برد. در طول راه‌اندازی، تیم دستورالعمل‌هایی را برای تبدیل USDbC موجود به USDC بومی ارائه می‌دهد. USDC در شبکه Base بومی می‌شود Jeremy Allaire، مدیر عامل Circle اعلام کرده که استیبل‌کوین USDC به صورت بومی در شبکه‌ی Base راه‌اندازی خواهد شد و جایگزین نسخه‌ی پل‌شده‌ی فعلی USDbC خواهد شد. هدف از این حرکت استراتژیک، ساده کردن نقدینگی و بهبود تجربه کاربر است.
انتقال بدون درز برای کاربران استیبل‌کوین پیش از این، شبکه‌ی Base کوین‌بیس فاقد نسخه‌ی بومی USDC بود و به پلی از اتریوم برای ایجاد USDbC نیاز داشت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل‌کوین USDC مستقیماً در شبکه‌ی Base راه‌اندازی می‌شود و نیاز به USDbC پل‌شده را از بین می‌برد. این اتفاق که توسط جرمی آلر اطلاع‌رسانی شد، نقدینگی را ساده کرده و امکان تبدیل مستقیم را فراهم می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • بر اساس یک پست رسانه‌ی اجتماعی توسط Jeremy Allaire، مدیر عامل شرکت در ۲۹ آگوست، استیبل‌کوین USDC هفته‌ی آینده مستقیماً در شبکه‌ی Base راه‌اندازی خواهد شد.
  • در ۲۹ آگوست، Circle اعلام کرد که انتشار USDC در Base را آغاز خواهد کرد و نیاز به یک کوین پل‌شده با پشتیبانی اتریوم را از بین می‌برد.
  • در طول راه‌اندازی، تیم دستورالعمل‌هایی را برای تبدیل USDbC موجود به USDC بومی ارائه می‌دهد.

USDC در شبکه Base بومی می‌شود

Jeremy Allaire، مدیر عامل Circle اعلام کرده که استیبل‌کوین USDC به صورت بومی در شبکه‌ی Base راه‌اندازی خواهد شد و جایگزین نسخه‌ی پل‌شده‌ی فعلی USDbC خواهد شد. هدف از این حرکت استراتژیک، ساده کردن نقدینگی و بهبود تجربه کاربر است.

بخوانید  خرید ممبر روبیکا

انتقال بدون درز برای کاربران استیبل‌کوین

پیش از این، شبکه‌ی Base کوین‌بیس فاقد نسخه‌ی بومی USDC بود و به پلی از اتریوم برای ایجاد USDbC نیاز داشت. این مشکل تیم Base را بر آن داشت تا اجازه‌ی پل زدن از طریق یک برنامه‌ی رسمی را بدهد. اطلاعیه‌ی جدید تأیید می‌کند که Circle به زودی USDC را مستقیماً در Base منتشر می‌کند و نیاز به نسخه‌ی پل‌شده را از بین می‌برد.

افزایش نقدینگی و قدم‌های بعدی

با قرارداد توکن جدید که اکنون در Base مستقر شده است، در روز راه‌اندازی دستورالعمل‌هایی برای عبور از USDbC موجود به USDC بومی ارائه می‌شود. Circle با برنامه‌های اکوسیستم همکاری خواهد کرد تا از انتقال روان برای ارائه‌دهندگان نقدینگی اطمینان حاصل کند. نکته‌ی مهم این است که پل Base موجود برای USDbC به طور عادی به کار خود ادامه خواهد داد و انتقال تدریجی را تضمین می‌کند. این توسعه‌ی بزرگ با رشد سریع شبکه‌ی Base همسو است. این شبکه در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی بیش از ۱۳۶۰۰۰ کاربر فعال به دست آورد. علاوه بر این، برنامه‌های استراتژیک Base شامل تقسیم درآمد و حاکمیت برای “ابر زنجیره”‌ی آینده است که Base، Optimism و سایر شبکه‌ها را متحد خواهد کرد. در حالی که هنوز تاریخ راه‌اندازی مشخصی فاش نشده است، هدف رویکرد فعال Circle تغییر شکل پویایی استیبل‌کوین در شبکه‌ی Base است.

بخوانید  خرید و فروش بایننس کوین (BNB)
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها