تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان

  • کد خبر : 2630592
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
لورس :پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

امروز دوشنبه بیست و دوم آبان است و با پنجاه و یکمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس همراه شما هستیم. بیت‌کوین با رسیدن به ۳۷۹۷۲ دلار توانست طی یک سال و نیم اخیر سقف جدیدی ثبت کند و نسبت به کف ۱۵۶۰۰ دلاری خود رشدی ۱۳۰ درصدی داشته باشد. بازار آلت‌کوین‌ها نیز به تبعیت از بیت‌کوین، هفته‌های سبزی را پشت سر گذاشته و همچنان نیز پتانسیل‌های افزایش قیمت در برخی آلت‌کوین‌ها مشاهده می‌شود.
پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان، واچ لیست هفتگی رمزارزی، مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها در هفته پیش‌رو و نکته معاملاتی هفته موضوعاتی هستند که در این سری از هفته نامه ارزدیجیتال در وبلاگ پلتفرم دانش بنیان معاملات رمز ارز او ام پی فینکس به آن پرداخته‌ایم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان
نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۲ آبان به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان» را به بررسی وضعیت کلی حاکم ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

امروز دوشنبه بیست و دوم آبان است و با پنجاه و یکمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس همراه شما هستیم. بیت‌کوین با رسیدن به ۳۷۹۷۲ دلار توانست طی یک سال و نیم اخیر سقف جدیدی ثبت کند و نسبت به کف ۱۵۶۰۰ دلاری خود رشدی ۱۳۰ درصدی داشته باشد. بازار آلت‌کوین‌ها نیز به تبعیت از بیت‌کوین، هفته‌های سبزی را پشت سر گذاشته و همچنان نیز پتانسیل‌های افزایش قیمت در برخی آلت‌کوین‌ها مشاهده می‌شود.

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان، واچ لیست هفتگی رمزارزی، مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها در هفته پیش‌رو و نکته معاملاتی هفته موضوعاتی هستند که در این سری از هفته نامه ارزدیجیتال در وبلاگ پلتفرم دانش بنیان معاملات رمز ارز او ام پی فینکس به آن پرداخته‌ایم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۲ آبان

وضعیت کلی بازار در روز دوشنبه 22 آبان

به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان» را به بررسی وضعیت کلی حاکم بر مارکت اختصاص می‌دهیم.

مومنتوم صعودی در قیمت بیت کوین طی هفته گذشته نیز ادامه پیدا کرد و دارایی برتر بازار توانست در روز پنج شنبه هجدهم آبان ماه خود را با ۶ درصد رشد به ۳۷۹۷۲ دلار برساند. به این ترتیب بیت‌کوین توانست چهارمین کندل متوالی صعودی در تایم فریم هفتگی را ثبت کند. دامیننس بیت‌کوین دومین کندل هفتگی قرمز رنگ خود را تشکیل داده و این موضوع می‌تواند فرصت‌های کسب سود جذابی در بازار آلت‌کوین‌ها به وجود آورد.

به دنبال رشد بیت‌کوین، ارز دیجیتال اتریوم نیز با جهش ۱۲ درصدی توانست مقاومت ۲۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد و هم اکنون در حال پولبک زدن به این محدوده است. اگر این پولبک در نمودار با افزایش فشار خرید از سوی سرمایه‌گذاران همراه شود، می‌تواند اتریوم را برای رسیدن به هدف ۲۵۰۰ دلاری آماده کند!

در این میان رمزارزهای آپتیمیزم (OP)، متیک (MATIC) و سندباکس (SAND) ضمن همراهی با اتمسفر صعودی بازار توانستند در اولین روز از هفته معاملاتی جدید به تاپ گینرهای بازار تبدیل شوند. از سوی دیگر رمزارزهای کرونوس (CRO)، اپتوس (APT) و رندر توکن (RNDR) با سرپیچی از روند کلی مارکت، هفته معاملاتی جدید را با نوسان‌های منفی آغاز کردند.

تداوم حرکت‌های صعودی در قیمت ارزهای دیجیتال موجب شد تا دامیننس تتر چهارمین کندل هفتگی قرمز رنگ را ثبت کند! کاهش دامیننس تتر نشان‌ از کاهش تمایل سرمایه‌گذاران به نگهداری این استیبل‌کوین دارد؛ به این معنا که در این مقطع معامله‌گران ترجیح می‌دهند ارز دیجیتال تتر را به بازار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها وارد کنند و از روند افزایش قیمت‌ها به کسب سود بپردازند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 22 آبان

در دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان» نوبت به معرفی واچ لیست هفتگی ارز دیجیتال و معرفی رمزارزهای مستعد رشد رسیده است. بیت‌‌کوین در تایم فریم هفتگی مقاومت ۳۵۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشته و هم اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با مقاومت ۳۸۰۰۰ دلار است! این مومنتوم صعودی در قیمت فرصت‌های بسیار خوبی برای ورود به موقعیت‌های جدید در نمودار بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها به وجود آورده است.

رمزارز برتر بازار هفته گذشته را با ۶ درصد رشد به پایان رساند که سیگنالی از تداوم تقاضا و افزایش فشار خرید از سوی معامله‌گران است. مایکل سیلور، هم‌بنیانگذار کمپانی مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، معتقد است تقاضای ماهانه بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ بین ۲ تا ۱۰ برابر افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر رویداد هاوینگ بیت کوین نیز عامل دیگری است که می‌تواند زمینه‌های بسیار خوبی برای ادامه رشد قیمت این دارایی دیجیتالی فراهم کند.

تداوم حرکت صعودی در قیمت بیت‌کوین و روند کاهشی حاکم بر دامیننس این رمزارز موجب شده تا توجه فعالان بازار به معاملات خرید آلت‌کوین‌ها نیز جذب شود و انتظار وقوع یک آلت سیزن را داشته باشند.

در صورت پایداری این اتمسفر مثبت در بازار، آلت‌کوین‌هایی که رشد قیمتی قابل توجهی داشته‌اند ممکن است با سیو سود معامله‌گران از معاملات خرید، با اصلاح قیمتی مواجه شوند. از سوی دیگر رمزارزهایی که از این حرکت صعودی جا مانده‌اند می‌توانند پتانسیل‌های بسیار خوبی برای رشد طی روزهای آتی داشته باشند.

در شصتمین سری از واچ لیست هفتگی او ام پی فینکس موقعیت‌های معاملاتی در نمودار بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و گراف (GRT) را در تایم فریم‌های روزانه و چهار ساعته برای شما قرار داده‌ایم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها می‌توانید به مطلب واچ لیست هفتگی ۲۲ آبان مراجعه کنید.

دو نکته مهم در معاملات این هفته

در شرایط فعلی بازار مهم‌ترین سوالی که معامله‌گران به دنبال آن می‌گردند این است که مومنتوم صعودی در قیمت بیت‌کوین تا کجا ادامه دارد؟ در سومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان» قرار است دو مورد از مهم‌ترین عواملی که می‌توانند در هفته جاری بر قیمت‌ها تاثیر بگذارند را مورد بررسی قرار دهیم.

  • انتشار شاخص CPI در روز سه شنبه ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر)

تقویم اقتصادی این هفته نشان می‌دهد که شاخص قیمت مصرف کننده مربوط به ماه اکتبر در ایالات متحده یا همان شاخص CPI در روز سه شنبه همین هفته ۲۳ آبان در ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران اعلام خواهد شد.

همانطور که در قسمت‌های قبل توضیح داده شد، بیت‌کوین پس از شکست مقاومت ۳۵۰۰۰ دلار در روز پنج شنبه ۱۸ آبان، هم اکنون تقریبا ۴ روز است که به خود استراحت داده و در محدوده ۳۷۰۰۰ دلار در حال رنج زدن است.

به اعتقاد برخی تحلیلگران بازار، شاخص CPI ایالات متحده که یکی از مهم‌ترین معیارهای سنجش تورم در اقتصاد آمریکاست، می‌تواند با جهت دادن به تصمیمات معامله‌گران آمریکایی، ادامه مسیر این درجا زدن‌های قیمتی در بیت‌کوین را نیز تا حدودی مشخص کند.

دانستن زمان انتشار این شاخص چه اهمیتی دارد؟ شاخص CPI جزو آن دسته از دیتاهای اقتصادی است که انتشار آن عموما به صورت یک طرفه بر قیمت‌ها اثر می‌گذارد و معمولا موجب جهش یا ریزش ناگهانی در بازارهای مالی می‌گردد. بنابراین اگر مهارت‌های لازم برای ترید در تایم فریم‌های ۵ دقیقه یا ۱ دقیقه را دارید، می‌توانید زمان انتشار CPI معاملات نوسان‌گیری جذابی را به ثمر برسانید.

اما اگر با نحوه اثرگذاری اخبار بر روی قیمت‌ها آشنایی ندارید بهتر است در زمان انتشار خبرها، معامله باز نداشته باشید و سرمایه خود را درگیر ریسک‌های نسنجیده نکنید!

شاخص مدعیان بیکاری آمریکا نیز یکی دیگر از داده‌های اقتصادی مهم در این هفته است که در روز پنج شنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران منتشر خواهد شد. بنابراین لازم است مدیریت معاملات باز در زمان انتشار این داده اقتصادی را نیز در نظر داشته باشید.

  • به بازار آلت‌کوین‌ها توجه ویژه داشته باشید

طی یک سال گذشته یعنی حدودا از اوایل ژانویه ۲۰۲۳ تا به امروز، مارکت کپ کل بازار ارزهای دیجیتال با رشدی ۹۰ درصدی از محدوده ۷۵۰ میلیارد دلار به ۱.۱۳۸ تریلیون دلار رسیده که این موضوع ورود نقدینگی به بازار را به وضوح نشان می‌دهد. نقدینگی وارد شده به مارکت به خوبی خود را در افزایش قیمت بیت‌کوین و شکست مقاومت‌های ۲۰۰۰۰ دلار، ۲۵۰۰۰ دلار، ۳۰۰۰۰ دلار و ۳۵۰۰۰ دلار نشان داده است.

اما فراموش نکنید که آلت‌کوین‌های بازار نیز از این تزریق نقدینگی بی‌نصیب نخواهند بود. کاهش دامیننس بیت‌کوین و تداوم مومنتوم صعودی در قیمت این رمزارز نشان می‌دهد که بازار آلت‌کوین‌ها نیز در حال بیدار شدن است!

بنابراین یکی از نکاتی که می‌تواند در داشتن معاملات هوشمندانه‌تر به شما کمک کند این است که در نمودار آلت‌کوین‌های جامانده از این گام صعودی و یا آلت‌کوین‌هایی که از مقاومت‌های خود عبور کرده‌اند و در حال پولبک هستند، به دنبال نقاط ورود به معامله باشید!

نکته معاملاتی هفته – ۲۲ آبان

نکته معاملاتی هفته 22 آبان

به رسم همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، آخرین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۲ آبان» را به ارائه یک نکته معاملاتی کاربردی اختصاص می‌دهیم.

«اگر به ریسک احترام نمی‌گذارید، بازار مطمئن می‌شود که این کار را انجام خواهید داد؛ آن هم با هزینه بالا!»

اگر فردی از شما بپرسد با چه هدفی وارد بازارهای مالی شده‌اید چه پاسخی دارید؟ یا اگر کسی از شما بپرسد ماهیت بازارهای مالی چیست چه جوابی به او می‌دهید؟

اگر در بازارهای مالی فعال هستید اما پاسخ درست و منسجمی برای این دو سوال به ذهنتان نمی‌رسد، احتمالا تاکنون دستاورد چندانی نیز از این بازار نداشته‌اید!

ماهیت بازارهای مالی تنها یک چیز است؛ ریسک! پس اگر با هدف کسب درآمد قطعی به این بازار آمده‌اید باید بدانید که ذهنیت شما از بازار چندان با واقعیت‌های موجود همخوانی نداشته و توجیهی هم برای اینکه به درآمد مستمر برسید وجود ندارد!

بازار کریپتو یا هر بازار مالی دیگر همواره با ریسک عجین شده و شما نیز قبل از هر اقدام دیگری می‌بایست این موضوع را به طور واضح درک و لمس کرده‌ باشید! زمانی که بپذیرید ماهیت این بازار ریسک است، به آن احترام نیز خواهید گذاشت. اما چگونه می‌توان به ریسک احترام گذاشت؟

مدیریت سرمایه، حد سود و ضرر روزانه، حد سود و ضرر هفتگی، انتخاب حجم مناسب برای معامله و به طور کلی خارج از استراتژی عمل نکردن، فاکتورهای احترام به ریسک در بازار هستند.

هر زمان که از استراتژی معاملاتی و قوانین مدیریت سرمایه خود خارج می‌شوید، به ماهیت بازار بی‌احترامی می‌کنید. اما بازار برای اینکه به شما سود برساند در وهله اول باید مطمئن شود که موضوع احترام به ریسک را از یاد نمی‌برید!

پایبند نبودن به حد سود روزانه و طمع کردن، پایبند نبودن به حد ضرر روزانه و به دنبال انتقام از بازار بودن، انتخاب حجم بالا برای معامله برای جبران ضررهای قبلی، میانگین کم کردن‌های بیجا و … همه و همه فاکتورهای بی‌احترامی به ریسک در بازار هستند و مارکت را مجبور می‌کنند تا درس لازم را به شما بدهد. اما بهتر است مراقب باشید که این آموزش‌ها برای شما گران تمام نشود!

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها