تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :ریپل در لبه پرتگاه

  • کد خبر : 2610383
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۷
لورس :ریپل در لبه پرتگاه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ریپل در لبه پرتگاه بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : ریپل (XRP) طی چند روز گذشته کاهش تدریجی قیمت را تجربه‌کرده است و چشم‌‌‌‌‌‌انداز فعلی این ارز دیجیتال نسبتا تیره و تار به‌نظر می‌رسد. از دیدگاه تحلیل تکنیکال، عملکرد ریپل در هر دو جفت‌‌‌‌‌‌ارز XRPUSDT و XRPBTC، روندهای قیمتی نگران‌‌‌‌‌‌کننده‌‌‌‌‌‌ای را نشان می‌دهد. در جفت‌‌‌‌‌‌ارز XRPUSDT، پس از افت اخیر از سطح مقاومت ۹/ ۰دلاری، ریپل برای بازیابی قیمتی خود تلاش کرده‌است. حتی نگران‌‌‌‌‌‌کننده‌‌‌‌‌‌تر این است که میانگین متحرک ۲۰۰‌روزه که در حدود ۵/ ۰‌دلار قرار دارد، نتوانسته یک سطح حمایتی قوی ایجاد کند و قیمت به‌طور مداوم در روزهای اخیر زیر آن بسته شده‌است. علاوه‌بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) مقادیر بسیار پایین‌تر از آستانه بحرانی۵۰ را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده حرکت نزولی قابل‌توجه است. با توجه به این ساختار بازار، احتمال بالایی وجود دارد که ریپل در کوتاه‌‌‌‌‌‌مدت کاهش بیشتری را به سمت سطح حمایت ۴۳/ ۰ دلاری تجربه کند. در جفت‌‌‌‌‌‌ارز XRPBTC، احساسات نزولی مشابهی بر ریپل حاکم است، اگرچه میانگین متحرک ۲۰۰‌روزه که در حال‌حاضر در اطراف محدوده ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ریپل در لبه پرتگاه بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : ریپل (XRP) طی چند روز گذشته کاهش تدریجی قیمت را تجربه‌کرده است و چشم‌‌‌‌‌‌انداز فعلی این ارز دیجیتال نسبتا تیره و تار به‌نظر می‌رسد. از دیدگاه تحلیل تکنیکال، عملکرد ریپل در هر دو جفت‌‌‌‌‌‌ارز XRPUSDT و XRPBTC، روندهای قیمتی نگران‌‌‌‌‌‌کننده‌‌‌‌‌‌ای را نشان می‌دهد. در جفت‌‌‌‌‌‌ارز XRPUSDT، پس از افت اخیر از سطح مقاومت ۹/ ۰دلاری، ریپل برای بازیابی قیمتی خود تلاش کرده‌است. حتی نگران‌‌‌‌‌‌کننده‌‌‌‌‌‌تر این است که میانگین متحرک ۲۰۰‌روزه که در حدود ۵/ ۰‌دلار قرار دارد، نتوانسته یک سطح حمایتی قوی ایجاد کند و قیمت به‌طور مداوم در روزهای اخیر زیر آن بسته شده‌است.

علاوه‌بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) مقادیر بسیار پایین‌تر از آستانه بحرانی۵۰ را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده حرکت نزولی قابل‌توجه است. با توجه به این ساختار بازار، احتمال بالایی وجود دارد که ریپل در کوتاه‌‌‌‌‌‌مدت کاهش بیشتری را به سمت سطح حمایت ۴۳/ ۰ دلاری تجربه کند. در جفت‌‌‌‌‌‌ارز XRPBTC، احساسات نزولی مشابهی بر ریپل حاکم است، اگرچه میانگین متحرک ۲۰۰‌روزه که در حال‌حاضر در اطراف محدوده ۱۸۵۰ساتوشی قرار دارد، دست‌‌‌‌‌‌نخورده باقی‌مانده‌است، قیمت در حال نمایان‌کردن الگوی سقف‌‌‌‌‌‌ و کف‌‌‌‌‌‌های پایین‌تر است؛ که نشان‌دهنده ساختار نزولی بازار است. اگر قیمت ریپل به زیر میانگین متحرک ۲۰۰‌روزه و سطح حمایتی ۱۸۰۰ ساتوشی برود، می‌تواند منجر به رکود شدیدتری شود و به‌طور بالقوه قیمت در یک دوره نسبتا کوتاه به سمت منطقه ۱۵۰۰ ساتوشی سوق داده خواهد شد.

بخوانید  بازار ارزهای دیجیتال و ثبت رکوردی جدید از بیت‌کوین

عوامل متعددی می‌تواند در کاهش قیمت ریپل نقش داشته‌باشد. احساسات حاکم بر بازار، تحولات نظارتی و روند کلی بازار ارزهای دیجیتال، محرک‌های قابل‌توجهی برای حرکت قیمت در فضای رمزارزها هستند. اخبار منفی، بررسی‌‌‌‌‌‌های نظارتی یا اصلاحات قیمتی در سطح بازار همگی می‌توانند بر ریپل و سایر ارزهای دیجیتال فشار وارد کنند. پیش‌بینی اینکه چه زمانی ممکن است گاوهای ریپل دوباره اختیار روند قیمتی را به‌دست بگیرند، چالش‌‌‌‌‌‌برانگیز است. پویایی بازار می‌تواند به‌سرعت تغییر کند و قیمت ارزهای دیجیتال تحت‌تاثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. معامله‌گران و سرمایه‌‌‌‌‌‌گذاران از نزدیک سطوح حمایت و مقاومت کلیدی و همچنین هرگونه اخبار یا تحولات مهم مرتبط با ریپل و بازار ارزهای دیجیتال را تحت‌نظر خواهند داشت. تغییر در احساسات، تحولات مثبت در اکوسیستم ریپل، یا رشد بازار می‌تواند به‌طور بالقوه باعث ایجاد روند صعودی در ریپل شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها