تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :زمزمه‌های مثبت نهنگ کاردانو؛ آیا روزهای روشن ADA در راه است؟

  • کد خبر : 2620922
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از علاقه‌مندان به کاردانو، اخباری گزارش‌نشده را فاش می‌کند و به پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی مانند پلتفرم معاملاتی OptionFlow و پروژه‌های DeFi اشاره می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند باعث تقویت کاردانو شود.
خلاصه‌ی خبر پتانسیل پنهان DeFi کاردانو: نهنگ ADA آینده‌ی روشنی را در مشتقات می‌بیند. پروژه‌های مبتنی بر جامعه، مانند Dex Hunter ممکن است کاردانو را به سمت تسلط بر اتریوم سوق دهد. جواهر پنهان کاردانو: کشف صعود احتمالی ADA توسط نهنگ یک سرمایه‌گذار بزرگ ADA، تحولات پنهان کاردانو را کشف کرده که به طور بالقوه باعث افزایش خوش‌بینی در شبکه می‌شود.
پتانسیل پنهان کاردانو: پروژه‌های کشف‌نشده، آماده برای تقویت شبکه یک سرمایه‌گذار مستعار ADA، از طریق رسانه‌ی اجتماعی X، برخی از اخبار کمتر گزارش‌شده‌ی کاردانو را برجسته کرده و پروژه‌هایی را که قرار است کاربران بیشتری را به شبکه جذب کنند، روشن می‌کند. از جمله OptionFlow، یک پلتفرم معاملاتی که برای ارائه‌ی مشتقات غیرمتمرکز، مثل اوراق قرضه و اختیار معامله، تنظیم شده است. این پلتفرم اخیراً شبکه‌ی آزمایشی خود را راه‌اندازی کرده است و به دنبال انتشار «ف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از علاقه‌مندان به کاردانو، اخباری گزارش‌نشده را فاش می‌کند و به پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی مانند پلتفرم معاملاتی OptionFlow و پروژه‌های DeFi اشاره می‌کند که به طور بالقوه می‌تواند باعث تقویت کاردانو شود.

خلاصه‌ی خبر

  • پتانسیل پنهان DeFi کاردانو: نهنگ ADA آینده‌ی روشنی را در مشتقات می‌بیند.
  • پروژه‌های مبتنی بر جامعه، مانند Dex Hunter ممکن است کاردانو را به سمت تسلط بر اتریوم سوق دهد.

جواهر پنهان کاردانو: کشف صعود احتمالی ADA توسط نهنگ

یک سرمایه‌گذار بزرگ ADA، تحولات پنهان کاردانو را کشف کرده که به طور بالقوه باعث افزایش خوش‌بینی در شبکه می‌شود.

پتانسیل پنهان کاردانو: پروژههای کشف‌نشده، آماده برای تقویت شبکه

یک سرمایه‌گذار مستعار ADA، از طریق رسانه‌ی اجتماعی X، برخی از اخبار کمتر گزارش‌شده‌ی کاردانو را برجسته کرده و پروژه‌هایی را که قرار است کاربران بیشتری را به شبکه جذب کنند، روشن می‌کند. از جمله OptionFlow، یک پلتفرم معاملاتی که برای ارائه‌ی مشتقات غیرمتمرکز، مثل اوراق قرضه و اختیار معامله، تنظیم شده است. این پلتفرم اخیراً شبکه‌ی آزمایشی خود را راه‌اندازی کرده است و به دنبال انتشار «فاز ۲» است. با توجه به علاقه‌ی ۳۰۰ میلیون دلاری به معاملات آتی بیت‌کوین در Deribit، که فرصتی را برای پلتفرم‌های غیرمتمرکز فراهم می‌کند نهنگ ADA فکر می‌کند که کاردانو می‌تواند در مشتقات خوب عمل کند.

قدرت DeFi کاردانو

بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi) از سال ۲۰۲۰ شاهد رشد قابل توجهی بوده. ارزش کل قفل‌شده‌ی آن در پروتکل‌های مختلف به بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این، گزینه‌ها، قراردادهای آتی و سایر مشتقات برای به دست آوردن پذیرش جریان اصلی تلاش کرده‌اند. نهنگ ADA قدرت کاردانو را در این جنبه می‌بیند و بیان می‌کند: “علاوه بر اوراق قرضه، مشتقات حوزه‌ی دیگری است که DeFi کاردانو در آن خواهد درخشید” و بر انعطاف‌پذیری کاردانو در گزینه‌های معاملاتی برای توکن های مختلف تاکید می‌کند.

علاوه بر این، نهنگ ADA به پروژه‌های دیگری مانند Dex Hunter، Genius Yield، Orcfax Oracle، Derp Birds و Linkage Finance اشاره می‌کند. همه‌ی این پروژه‌ها برای تقویت اکوسیستم کاردانو با تجارت NFT و مشتقات، تامین نقدینگی و مفاهیم نوآورانه مانند استیک چندگانه تلاش می‌کنند.

کاردانو؛ جامعه محور

برخلاف اتریوم، جایی که شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر غالباً در آن نفوذ دارند، کاردانو به‌عنوان یک اکوسیستم جامعه محور برجسته می‌شود. نهنگ ADA یک هم‌افزایی بین جامعه‌ی کاردانو و توسعه‌دهندگان را پیش‌بینی می‌کند که شبیه به مسیر تسلط اتریوم است.

فعالیت‌های توسعه در کاردانو از زمان معرفی قابلیت‌های قرارداد هوشمند با ترکیب‌کننده‌ی هاردفورک “Alonzo” افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۳، کاردانو با بیش از ۱۰۰۰ پروژه در حال توسعه و ۱۴۴ پروژه‌ی راه‌اندازی شده به عنوان یکی از فعال‌ترین بلاک‌چین‌ها برجسته می‌شود. در کوتاه مدت، قیمت ADA طی هفته‌ی گذشته ۵% سود را ثبت کرده که حاکی از مزایای بالقوه‌ی بلندمدت برای سرمایه‌گذاران است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620922

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها