تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :زنجیره‌ی BNB کیف پول فوق‌امن چند امضایی را راه‌اندازی کرد

  • کد خبر : 2628821
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زنجیره‌ی BNB از BNB Safe{Wallet}، کیف پول چند امضایی که بر اساس پروتکل Gnosis Safe ساخته شده است، رونمایی کرد. زنجیره‌ی BNB با این کار امنیت دارایی‌های دیجیتال را افزایش می‌دهد.
خلاصه‌ی خبر زنجیره‌ی BNB یک سرویس کیف پول چند امضایی امن را معرفی می‌کند که بر اساس پروتکل Gnosis Safe ساخته شده و در شبکه‌های BSC و opBNB قابل دسترسی است. کیف پول چند امضایی ایمن زنجیره‌ی BNB، ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال را با اقدامات امنیتی کاربرمحور ارائه می‌دهد. معرفی BNB Safe{Wallet} زنجیره‌ی BNB با راه‌اندازی BNB Safe{Wallet}، یک کیف پول چند امضایی که توسط پروتکل معروف Gnosis Safe ارائه می‌شود، انقلابی در امنیت دارایی‌های دیجیتال ایجاد کرده است. این سرویس کیف پول پیشرفته اکنون در شبکه‌های زنجیره‌ی هوشمند Binance (BSC) و opBNB در دسترس است و محافظت بی‌نظیری از دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند.
کیف پول Gnosis Safe Multisig BNB Safe{Wallet} از پروتکل Gnosis Safe استفاده می‌کند که به دلیل ویژگی‌های امنیتی سطح بالا، کنترل دسترسی قوی و منطق اجرای هوشمند مشهور است. این پروتکل، این امکان را فراهم می‌کند که ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زنجیره‌ی BNB از BNB Safe{Wallet}، کیف پول چند امضایی که بر اساس پروتکل Gnosis Safe ساخته شده است، رونمایی کرد. زنجیره‌ی BNB با این کار امنیت دارایی‌های دیجیتال را افزایش می‌دهد.

خلاصه‌ی خبر

  • زنجیره‌ی BNB یک سرویس کیف پول چند امضایی امن را معرفی می‌کند که بر اساس پروتکل Gnosis Safe ساخته شده و در شبکه‌های BSC و opBNB قابل دسترسی است.
  • کیف پول چند امضایی ایمن زنجیره‌ی BNB، ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال را با اقدامات امنیتی کاربرمحور ارائه می‌دهد.

معرفی BNB Safe{Wallet}

زنجیره‌ی BNB با راه‌اندازی BNB Safe{Wallet}، یک کیف پول چند امضایی که توسط پروتکل معروف Gnosis Safe ارائه می‌شود، انقلابی در امنیت دارایی‌های دیجیتال ایجاد کرده است. این سرویس کیف پول پیشرفته اکنون در شبکه‌های زنجیره‌ی هوشمند Binance (BSC) و opBNB در دسترس است و محافظت بی‌نظیری از دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند.

کیف پول Gnosis Safe Multisig

BNB Safe{Wallet} از پروتکل Gnosis Safe استفاده می‌کند که به دلیل ویژگی‌های امنیتی سطح بالا، کنترل دسترسی قوی و منطق اجرای هوشمند مشهور است. این پروتکل، این امکان را فراهم می‌کند که چندین کیف پول توسط یک یا چند مالک مدیریت شود و امنیت دارایی‌های کاربر را تقویت کند.

امنیت سفارشی شده

سرویس کیف پول چند امضایی ایمن BNBChain به کاربران این امکان را می‌دهد تا اولویت‌های امنیتی خود را تنظیم کنند. می‌توانید حساب‌های مالک را دستی انتخاب کنید و حداقل الزامات تأیید را برای تراکنش‌ها تعریف کنید.

راه حل ایمن برای دارایی‌های دیجیتال

نقص‌های امنیتی اخیر در شبکه BNBChain، از جمله سوء استفاده از Vyper Copycat در جولای ۲۰۲۳ و هک بایننس در اکتبر ۲۰۲۲، زنگ خطر را برای این شبکه به صدا در آورد. معرفی BNB Safe{Wallet} توسط BNB، تعهد آن‌ها را برای تضمین امنیت دارایی‌های کاربران تأیید می‌کند. با پیچیده‌تر شدن چشم‌انداز کریپتو، BNB Safe{Wallet} راه حلی قابل اعتماد و آرامش‌بخش را ارائه می‌دهد.

با تأکید بر ویژگی‌های امنیتی پیشرفته BNB Safe{Wallet} و سهولت استفاده، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که دارایی‌های دیجیتال آن‌ها در اکوسیستم کریپتو در امن‌ترین دست‌ها قرار دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628821

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها