تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :سرمایه قفل‌شده در را‌ه‌حل‌های لایه دو اتریوم در آستانه ثبت رکورد ۳۰میلیارد دلاری

  • کد خبر : 2636757
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
لورس :سرمایه قفل‌شده در را‌ه‌حل‌های لایه دو اتریوم در آستانه ثبت رکورد ۳۰میلیارد دلاری
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سرمایه قفل‌شده در را‌ه‌حل‌های لایه دو اتریوم در آستانه ثبت رکورد ۳۰میلیارد دلاری بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : در پی صعود بیت‌کوین و رشد بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم (ETH) نیز افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم به ۳۲۳۰دلار رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز در حال حاضر، ۳۸۷میلیارد دلار است. به‌طور همزمان، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم لایه ۲اتریوم، با رشد قیمت ارزهای دیجیتال، بیش از ۹درصد افزایش یافته و به نقطه عطف ۳۰میلیارد دلار نزدیک شده است. در این میان، آربیتروم با مجموع دارایی‌ قفل‌‌شده ۱۳.۲۶میلیارد دلاری، ۴۵درصد از TVL اکوسیستم لایه۲ اتریوم را تشکیل می‌دهد. سایر بلاک‌چین‌ها مانند اپتیمیسم (OP Mainnet) با ۷.۵۷میلیارد دلار، مانتا پسیفیک (Manta Pacific) با ۱.۸۹میلیارد دلار و استارک‌نت (StarkNet) با ۱.۳۶میلیارد دلار، دیگر بلاک‌چین‌های با بیشترین سهم در TVL در اکوسیستم لایه۲ اتریوم هستند. رشد اخیر پروژه‌ها و توکن‌های لایه دو اتریوم به خوش‌بینی فعالان بازار درباره به‌روزرسانی آتی دنکن (Dencun) که به کاهش قابل‌توجه هزینه گس منجر خواهد شد، نسبت د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سرمایه قفل‌شده در را‌ه‌حل‌های لایه دو اتریوم در آستانه ثبت رکورد ۳۰میلیارد دلاری بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : در پی صعود بیت‌کوین و رشد بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم (ETH) نیز افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم به ۳۲۳۰دلار رسیده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز در حال حاضر، ۳۸۷میلیارد دلار است. به‌طور همزمان، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم لایه ۲اتریوم، با رشد قیمت ارزهای دیجیتال، بیش از ۹درصد افزایش یافته و به نقطه عطف ۳۰میلیارد دلار نزدیک شده است.

در این میان، آربیتروم با مجموع دارایی‌ قفل‌‌شده ۱۳.۲۶میلیارد دلاری، ۴۵درصد از TVL اکوسیستم لایه۲ اتریوم را تشکیل می‌دهد. سایر بلاک‌چین‌ها مانند اپتیمیسم (OP Mainnet) با ۷.۵۷میلیارد دلار، مانتا پسیفیک (Manta Pacific) با ۱.۸۹میلیارد دلار و استارک‌نت (StarkNet) با ۱.۳۶میلیارد دلار، دیگر بلاک‌چین‌های با بیشترین سهم در TVL در اکوسیستم لایه۲ اتریوم هستند. رشد اخیر پروژه‌ها و توکن‌های لایه دو اتریوم به خوش‌بینی فعالان بازار درباره به‌روزرسانی آتی دنکن (Dencun) که به کاهش قابل‌توجه هزینه گس منجر خواهد شد، نسبت داده می‌شود. قیمت اتریوم در حال حاضر، بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰روزه و ۲۰۰روزه قرار دارد که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود. اگر قیمت اتریوم از سقف ۳۲۷۶دلار که صبح روز سه‌شنبه ثبت کرد، فراتر رود، می‌‌تواند صعود خود را تا مقاومت ۳۵۰۰دلار ادامه دهد. در مقابل، کاهش قیمت به زیر سطح حمایت ۳۲۰۰دلاری می‌تواند موجب آزمایش مجدد حمایت ۳۰۰۰دلار شود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها