تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :سقوط بیت کوین به کانال ۲۸۰۰۰ دلاری/ افت ۱۶ درصدی تون‌کوین

  • کد خبر : 2598643
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :سقوط بیت کوین به کانال ۲۸۰۰۰ دلاری/ افت ۱۶ درصدی تون‌کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها سقوط بیت کوین به کانال ۲۸۰۰۰ دلاری/ افت ۱۶ درصدی تون‌کوین کدخبر: ۵۸۹۶۳۱ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ – ۲۰:۰۰ اقتصادنیوز: سرانجام بیت کوین کانال ۲۹۰۰۰ دلار را از دست داد و اکنون این ارز دیجیتال در کانال ۲۸۰۰۰ دلار معامله می شود. به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با افت قیمت حدود ۲ درصدی در حدود نرخ ۲۸۹۰۰ دلار معامله می شود. با این افت، بازده هفتگی بیت کوین وارد محدوده منفی شد و اکنون در مقیاس هفتگی یک درصد کاهش قیمت در آن مشاهده می شود. در مقیاس ماهانه هم این ارز دیجیتال افت ۵ درصدی دارد.
بیت کوین با ارزش بازار ۵۶۱ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته ۱۳ میلیارد دلار معامله شده است. فعلا چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین منفی است و احتمال رشد قیمت آن کمتر از احتمال افت قیمت است. اما آمار اقتصادی آمریکا که طی این هفته در چند نوبت اعلام می شود می تواند جهت بازار را بهتر مشخص کند.
کاهش قیمت اتریوم به ۱۸۳۰ دلار اتریوم هم امروز منفی است و با افت قیمت ۲ درصدی هم اکنون در نرخ ۱۸۳۰ دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی یک درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه حدود ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها سقوط بیت کوین به کانال ۲۸۰۰۰ دلاری/ افت ۱۶ درصدی تون‌کوین کدخبر: ۵۸۹۶۳۱ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ – ۲۰:۰۰ اقتصادنیوز: سرانجام بیت کوین کانال ۲۹۰۰۰ دلار را از دست داد و اکنون این ارز دیجیتال در کانال ۲۸۰۰۰ دلار معامله می شود. سقوط بیت کوین به کانال 28000 دلاری/ افت 16 درصدی تون‌کوین

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با افت قیمت حدود ۲ درصدی در حدود نرخ ۲۸۹۰۰ دلار معامله می شود. با این افت، بازده هفتگی بیت کوین وارد محدوده منفی شد و اکنون در مقیاس هفتگی یک درصد کاهش قیمت در آن مشاهده می شود. در مقیاس ماهانه هم این ارز دیجیتال افت ۵ درصدی دارد.

بیت کوین با ارزش بازار ۵۶۱ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته ۱۳ میلیارد دلار معامله شده است. فعلا چشم انداز کوتاه مدت بیت کوین منفی است و احتمال رشد قیمت آن کمتر از احتمال افت قیمت است. اما آمار اقتصادی آمریکا که طی این هفته در چند نوبت اعلام می شود می تواند جهت بازار را بهتر مشخص کند.

بخوانید  تجزیه و تحلیل قیمت اتریوم در محدوده صعود یا شکست آن

کاهش قیمت اتریوم به ۱۸۳۰ دلار

اتریوم هم امروز منفی است و با افت قیمت ۲ درصدی هم اکنون در نرخ ۱۸۳۰ دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی یک درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه حدود ۵ درصد افت کرده است.

ارزش بازار اتریوم با افت امروز به ۲۲۱ میلیارد دلار رسیده و ارزش معاملات آن نیز طی شبانه روز گذشته کمتر از ۶ میلیارد دلار بوده است.

افت آلت کوین ها

به طور کلی امروز وضعیت آلت کوین ها خوب نیست. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار چند آلت کوین مثبت هستند اما رشد قیمت هیچ کدام از آن ها حتی به یک درصد هم نرسیده است.

استکس، BNB، Immutable و ترون نمادهای مثبت امروز هستند که رشد آن ها بسیار جزئی است. اما در میان نمادهای منفی، آوی با افت ۹ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. اپتیمیسم ۶ درصد کاهش قیمت داشته و استلار، سولانا، میکر و بیت کوین کش هم ۴ درصد افت کرده اند. مابقی نمادهای منفی افت کمتر از ۴ درصد داشته اند.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۲۶ شهریور ۱۴۰۲)

در مقیاس هفتگی تون‌کوین با افت ۱۶ درصدی بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرده و آوی طی این مدت ۹ درصد افت داشته است. فایل کوین هم ۶ درصد افت کرده و مابقی نمادهایی که در مقیاس هفتگی افت کرده اند، افت کمتر از ۶ درصد را ثبت کرده اند.

طی همین یک هفته، یونی سواپ با رشد ۱۲ درصدی بالاترین افزایش قیمت را داشته و میکر با رشد ۱۰ درصدی در رده بعدی پربازده ترین نمادها قرار دارد. Immutable هم ۸ درصد رشد کرده و مابقی نمادهای مثبت، رشدی کمتر از ۷ درصد داشته اند.

ارزش معاملات به ۳۲ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت ۱٫۵ درصدی به ۱٫۱۷ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۱۴ درصد رشد داشته و طی شبانه روز گذشته ۳۲ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای طی این مدت ۳٫۵ میلیارد دلار بوده و ۳۰ میلیارد دلار معامله هم در استیبل کوین ها ثبت شده است.

بخوانید  همه چیز درباره مکانیسم Proof of Personhood

همچنین بخوانید

  • افت قیمت بیت کوین در راه است؟/رشد ۶ درصدی اپتیمیسم
  • افت ۸ درصدی تون کوین/ بیت کوین نه بالا رفت نه پایین
  • بیت کوین راه طلا را نرفت!/رشد ۶ درصدی میکر
  • رمز ارزها در انتظار تصمیم فدرال رزرو/ اتریوم در خواب عمیق!
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها