تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :سومین هاوینگ بزرگ لایت‌کوین: کاهش ماینرها، درخشش سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 2615633
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۴۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

لایت‌کوین که به “نقره دیجیتال” معروف است، اکنون سومین هاوینگ بزرگ خود را تجربه می‌کند و پاداش ماینرها را به نصف کاهش می‌دهد. بنیان‌گذار لایت‌کوین، پذیرش و حفظ ارزش بیشتری را پیش‌بینی می‌کند.
خلاصه‌ی خبر چارلی لی، بنیان‌گذار لایت‌کوین، می‌گوید که با هر بار هاوینگ، پذیرش به طور قابل توجهی آسان‌تر می‌شود. لایت‌کوین به طور مداوم در بین ده ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار حدود ۷ میلیارد دلار قرار دارد. هاوینگ اخیر پاداش ماینرها را از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۲۵ LTC کاهش داد. هاوینگ سوم لایت‌کوین: جوایز ماینرها نصف شد لایت‌کوین که اغلب تحت عنوان “نقره دیجیتال” در کنار بیت‌کوین -“طلای دیجیتال”- نامیده می‌شود، به تازگی سومین هاوینگ خود را به پایان رسانده است. این رویداد که تقریباً هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد، پاداش ماینرها را از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۲۵ LTC کاهش داده است. اکنون تحلیل‌گران در حال ارزیابی پیامدهای این تحول بزرگ هستند.
لایت‌کوین: یک دهه تسلط در ارزهای دیجیتال لایت‌کوین با بیش از یک دهه فعالیت، یکی از قدیمی‌ترین دارایی‌های بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.لایت‌کوین از نظر سنی اندکی از بیت‌کو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

لایت‌کوین که به “نقره دیجیتال” معروف است، اکنون سومین هاوینگ بزرگ خود را تجربه می‌کند و پاداش ماینرها را به نصف کاهش می‌دهد. بنیان‌گذار لایت‌کوین، پذیرش و حفظ ارزش بیشتری را پیش‌بینی می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • چارلی لی، بنیان‌گذار لایت‌کوین، می‌گوید که با هر بار هاوینگ، پذیرش به طور قابل توجهی آسان‌تر می‌شود.
  • لایت‌کوین به طور مداوم در بین ده ارز دیجیتال برتر با ارزش بازار حدود ۷ میلیارد دلار قرار دارد.
  • هاوینگ اخیر پاداش ماینرها را از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۲۵ LTC کاهش داد.

هاوینگ سوم لایت‌کوین: جوایز ماینرها نصف شد

لایت‌کوین که اغلب تحت عنوان “نقره دیجیتال” در کنار بیت‌کوین -“طلای دیجیتال”- نامیده می‌شود، به تازگی سومین هاوینگ خود را به پایان رسانده است. این رویداد که تقریباً هر چهار سال یک بار اتفاق می‌افتد، پاداش ماینرها را از ۱۲٫۵ LTC به ۶٫۲۵ LTC کاهش داده است. اکنون تحلیل‌گران در حال ارزیابی پیامدهای این تحول بزرگ هستند.

بخوانید  سولانا، در خط مقدم تغییرات بازار آلت کوین‌ها!

لایت‌کوین: یک دهه تسلط در ارزهای دیجیتال

لایت‌کوین با بیش از یک دهه فعالیت، یکی از قدیمی‌ترین دارایی‌های بازار ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.لایت‌کوین از نظر سنی اندکی از بیت‌کوین کوچکتر است و از اتریوم نیز چهار سال قدیمی‌تر است. این میراث ماندگار، جایگاه لایت‌کوین را به عنوان یک نیروی مسلط در دنیای ارزهای دیجیتال مستحکم کرده است. علیرغم مقیاس کوچک‌تر لایت‌کوین در مقایسه با بیت‌کوین و اتریوم، چارلی لی، بنیان‌گذار لایت‌کوین، بر ارزش ذاتی آن تاکید دارد.

هاوینگ لایت‌کوین: هموار کردن راه پذیرش و ارزش ذاتی

چارلی لی اشاره می‌کند که با هر بار هاوینگ، مسیر لایت‌کوین برای پذیرش هموارتر می‌شود. ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت‌کوین، این چرخه‌ی چهار ساله را برای تقویت رشد شبکه و اتکای انتقال از پاداش استخراج به کارمزد تراکنش طراحی کرد. انتظار این است که افزایش فعالیت در زنجیره، هزینه‌های کافی برای حفظ ماینرها و ایمن‌سازی شبکه ایجاد کند. علاوه بر این، چارلی لی بر موقعیت منحصر به فرد لایت‌کوین به عنوان یک ارز دیجیتال با ارزش ذاتی تاکید می‌کند. حتی اگر ارزش لایت‌کوین به طور قابل توجهی کاهش یابد، ارزش آن مشابه نقره حفظ می‌شود. پویایی بازار اغلب به پیش‌بینی رویدادهای نصف‌شدن پاسخ می‌دهد، اما تأثیرات آن می‌تواند بر اساس احساسات بازار متفاوت باشد.

بخوانید  equity چیست؟ آموزش 0 تا 100 اکوئیتی در فارکس

لایت‌کوین: یک بازیکن ۷ میلیارد دلاری در ده ارز دیجیتال برتر

انعطاف‌پذیری لایت‌کوین با حضور مداوم آن در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر مشخص می‌شود. لایت‌کوین که در حال حاضر دارای ارزش بازاری تقریباً ۷ میلیارد دلاری است، همچنان یک بازیگر برجسته در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها