تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :شرکت رمزارزی Terraform Labs درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد

  • کد خبر : 2635000
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۹
لورس :شرکت رمزارزی Terraform Labs درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی شرکت رمزارزی Terraform Labs درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد شرکت ترافورم لبز با میزان بدهی و دارایی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار، درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد.
اشتراک گذاری: کپی لینک شرکت ترافورم لبز (Terraform Labs) با تخمین میزان بدهی و دارایی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار، درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ خود را ثبت و به دادگاه دلاور آمریکا ارائه کرد.
این شرکت صادرکننده استیبل کوین ترا یو‌اس‌دی (UST) روزهای پرفرازونشیبی را طی کرده و حالا درخواست ورشکستگی آن ثبت شده است. از پرونده دادگاه این شرکت می‌توان رقمی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار بدهی و تقریباً برابر با همین رقم دارایی را تخمین زد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این شرکت حدود ۱۰۰ تا ۱۹۹ نفر طلبکار دارد. درخواست ورشکستگی ترافورم لبز درحالی ارائه شده است که چند روز قبل، کمیسیون بورس آمریکا با به‌تعویق‌افتادن دادگاه «دوکوان» (Do Kwon)، بنیان‌گذار این شرکت، به تاریخ ۶ فروردین‌ماه ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی شرکت رمزارزی Terraform Labs درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد

شرکت ترافورم لبز با میزان بدهی و دارایی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار، درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ را ثبت کرد.

اشتراک گذاری: کپی لینک

شرکت ترافورم لبز (Terraform Labs) با تخمین میزان بدهی و دارایی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار، درخواست ورشکستگی فصل ۱۱ خود را ثبت و به دادگاه دلاور آمریکا ارائه کرد.

این شرکت صادرکننده استیبل کوین ترا یو‌اس‌دی (UST) روزهای پرفرازونشیبی را طی کرده و حالا درخواست ورشکستگی آن ثبت شده است. از پرونده دادگاه این شرکت می‌توان رقمی بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار بدهی و تقریباً برابر با همین رقم دارایی را تخمین زد. همچنین به‌نظر می‌رسد که این شرکت حدود ۱۰۰ تا ۱۹۹ نفر طلبکار دارد. درخواست ورشکستگی ترافورم لبز درحالی ارائه شده است که چند روز قبل، کمیسیون بورس آمریکا با به‌تعویق‌افتادن دادگاه «دوکوان» (Do Kwon)، بنیان‌گذار این شرکت، به تاریخ ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ موافقت کرد. گفتنی است دوکوان ۹۲ درصد سهم ترافورم لبز را به خود اختصاص داده و سهامدار عمده این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت رمزارزی Terraform Labs درخواست ورشکستگی فصل 11 را ثبت کرد

ترافورم لبز درخواست ورشکستگی ثبت کرد

«کریس امانی»، مدیر ترافورم لبز، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «اکوسیستم ترافورم لبز انعطاف‌پذیری خوبی را در رویارویی با مشکلات و چالش‌ها نشان داده است. اقدام فعلی نیز در راستای اهداف شرکت بوده و برای حل چالش‌های حقوقی، ضروری است.»

وی همچنین اضافه کرد که این شرکت پیش‌تر چالش‌های دیگری را پشت‌سر گذاشته است و حالا می‌خواهد کارها را برای این درخواست به پیش ببرد. گفتنی است که ترافورم لبز در ماه مه ۲۰۲۲ سقوط کرد و بعد از آن دوکوان متواری شد. درنهایت وی در ماه مارس سال ۲۰۲۳ دستگیر شد.

کمیسیون بورس نیز در ماه فوریه شکایتی علیه دوکوان و شرکت ترافورم لبز تنظیم کرد و مدعی شد که آن‌ها کلاهبرداری چند میلیارد دلاری انجام داده‌اند. به‌نظر می‌رسد که دوکوان در کشورهای آمریکا و کره جنوبی با مجازات‌های مختلفی روبه‌رو است. برای مثال، احتمالاً کره جنوبی برای وی ۴۰‌ سال زندان درنظر خواهد گرفت.

بعد از انتشار خبر مربوط به شرکت ترافورم لبز، قیمت لونا طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶‌ درصد کاهش پیدا کرده است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2635000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها