تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک + آموزش تصویری

  • کد خبر : 2604282
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
لورس :نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک + آموزش تصویری
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک + آموزش تصویری آموزش بلاکچینارز دیجیتالقبل از این که به نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک بپردازیم بیایید ابتدا ببینیم که صرافی کوکوین و کیف پول متامسک چه هستند. صرافی دیجیتال کوکوین (Kucoin) از معتبرترین و معروف‌ترین صرافی‌ها در سرتاسر جهان است که تعداد کاربران فعال آن بالغ بر ۱ میلیون نفر هستند. رابط کاربری این صرافی ساده است، که باعث شده هر فردی با هر سطحی از دانش بتواند از آن استفاده کند. از مهم‌ترین مزایای این صرافی می‌توان به امنیت بالا، کارمزد پایین و قابل اعتماد بودن اشاره کرد.
در حال حاضر یکی از معروف‌ترین و بهترین کیف پول‌های دیجیتال نیز متامسک (MetaMask) است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارد. از آنجایی که این روزها بازارهای مالی خصوصا بازار رمزارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده اند، دانستن نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول تان از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به آموزش مرحله به مرحله انتقال ارز از صرافی کوکوین بپردازیم.
فهرست مطالب
مراحل انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسکبرای این که با موفقیت ارز دیجیتا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک + آموزش تصویری

  • آموزش بلاکچین
  • ارز دیجیتال

قبل از این که به نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک بپردازیم بیایید ابتدا ببینیم که صرافی کوکوین و کیف پول متامسک چه هستند. صرافی دیجیتال کوکوین (Kucoin) از معتبرترین و معروف‌ترین صرافی‌ها در سرتاسر جهان است که تعداد کاربران فعال آن بالغ بر ۱ میلیون نفر هستند. رابط کاربری این صرافی ساده است، که باعث شده هر فردی با هر سطحی از دانش بتواند از آن استفاده کند. از مهم‌ترین مزایای این صرافی می‌توان به امنیت بالا، کارمزد پایین و قابل اعتماد بودن اشاره کرد.

بخوانید  سوشال فای چیست و چگونه کار می کند؟ کسب درآمد رایگان تضمینی

در حال حاضر یکی از معروف‌ترین و بهترین کیف پول‌های دیجیتال نیز متامسک (MetaMask) است که بیش از ۳۰ میلیون کاربر دارد. از آنجایی که این روزها بازارهای مالی خصوصا بازار رمزارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده اند، دانستن نحوه انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول تان از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم به آموزش مرحله به مرحله انتقال ارز از صرافی کوکوین بپردازیم.

فهرست مطالب

مراحل انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک

برای این که با موفقیت ارز دیجیتال را به حساب متامسک تان منتقل کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: حساب کوکوین تان را باز کنید

برای انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک، در مرحله اول باید وارد اکانتی که در صرافی کوکوین دارید شوید.

مرحله دوم: ارز مورد نظرتان را پیدا و انتخاب کنید

در این مرحله ارز دیجیتالی که می‌خواهید انتقال دهید را پیدا کنید و پروسه برداشت (withdraw) را آغاز کنید. نکته مهمی که قبل از withdraw باید در نظر بگیرید این است که باید حساب تان در کوکوین را تایید کنید.

بخوانید  کسب درآمد از بازی متاورس بدون سرمایه + درآمد دلاری ایرانیان

در گوشه سمت راست بالا، روی تب «دارایی‌ها» کلیک کنید. سپس روی گزینه «انصراف» که در سمت راست قرار گرفته است کلیک نمایید. پس از کلیک، صفحه جدیدی باز می‌شود که باید در آن ارز دیجیتال مورد نظرتان را پیدا کنید یا از منوی کشویی، یک ارز را انتخاب کنید.

مرحله سوم: آدرس کیف پول متامسک را پیدا کنید

در مرحله بعدی انتقال ارز از صرافی کوکوین، کیف پول متامسک تان را باز کنید. باید آدرسی که قرار است رمزارزها به آن فرستاده شوند را پیدا کنید. می‌توانید این کیف پول را در دستگاه‌های اندروید، iOS، لپ تاپ و کامپیوتر شخصی باز کنید.

پس از این که برنامه متامسک را باز کردید، رمز عبورتان را وارد کرده و دکمه «Unlock» را انتخاب کنید.

برای این که آدرس به صورت خودکار در صفحه کلیدتان کپی شود تنها کافیست که روی آن کلیک کنید.

پس از این که مراحل ذکر شده را دنبال کردید، به کوکوین برگردید.

بخوانید  بررسی الگوی اصلاح پیچیده بیت کوین با امواج الیوت

انتقال ارز دیجیتال به کیف پول متامسک

مرحله چهارم: قسمت Withdraw در صرافی کوکوین را تکمیل کنید

در این مرحله از انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک، باید آدرس کیف پولی که کپی کردید را در بخش «Wallet Address» وارد کنید. اگر قبلا هم از همین آدرس برای انتقال کوین استفاده کرده باشید، آدرس در سیستم موجود است و می‌توانید از منوی کشویی آن را انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی انتقال ارز از صرافی کوکوین، باید شبکه را انتخاب کنید. این صرافی معتبر از شبکه‌های Binance، Polygon و Ethereum پشتیبانی می‌کند.

در نهایت مبلغ مورد نظرتان را وارد کرده و درخواست برداشت تان را تایید نمایید.

مراحل انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک

مرحله پنجم: تراکنش تان را تایید کنید

بیشتر صرافی‌ها از جمله کوکوین از کاربر درخواست می‌کنند که قبل از ارسال ارز دیجیتال، تایید امنیتی را تکمیل کند. سطح امنیت کوکوین بسیار بالاست زیرا برای تایید تراکنش باید رمز عبور معاملاتی (که هنگام ساخت حساب کاربری تنظیم کرده‌اید)، کد تایید ایمیل (که برای دریافت آن باید گزینه ارسال کد را انتخاب کنید) و کد تایید دو مرحله ای گوگل یا SMSای که به شماره تان ارسال می‌شود را وارد کنید. انجام این اقدامات برای احراز هویت ضروری است. پس از وارد کردن کدهای درخواستی، همچون تصویر نمونه دکمه «Submit» را بزنید.

بخوانید  بحران نظارتی همچنان گریبان‌گیر بایننس؛ سقوط سنگین حجم معاملات این صرافی!

مرحله ششم: موجودی متامسک تان را بررسی نمایید

معمولا حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا برداشت‌های متامسک تایید شوند. پس از گذشت این مدت، موجودی تان را بررسی کنید. اگر مبلغ برداشت بالاتر باشد ممکن است مدت بیشتری طول بکشد. در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توانید با پشتیبانی صرافی کوکوین ارتباط برقرار کنید و مشکل تان را به آن‌ها ارجاع دهید.

نکات مهم در خصوص انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک

برخی از ویژگی‌های صرافی کوکوین و نکاتی که در خصوص استفاده از صرافی کوکوین باید بدانید شامل این مواردند:

  • برای این که بتوانید از خدمات وبسایت یا اپلیکیشن این صرافی استفاده کنید، باید از IP یک کشور خارجی استفاده کنید. اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که حتما باید از یک VPN با IP ثابت استفاده کنید. علت این امر این است که در صورت تغییر مکرر IP ممکن است صرافی حساب کاربری تان را مسدود کند. بهتر است به جای فیلترشکن‌های رایگان از فیلترشکن‌هایی استفاده کنید که در ازای اشتراک به پرداخت هزینه نیاز دارند.
  • به هیچ عنوان هنگامی که در وبسایت یا اپلیکیشن صرافی کوکوین هستید لوکیشن گوشی یا لپ تاپ را روشن نکنید زیرا در این صورت احتمال این که صرافی شما را مسدود کند بالاست.
  • یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که باعث شده صرافی کوکوین به یک پلتفرم معاملاتی محبوب بین کاربران جهان تبدیل شود، این است که کارمزد ثابتی برای واریز به صرافی دریافت می‌کند. این کارمزد ثابت رقمی حدود ۰.۲ درصد دارد که خیلی پایین تر از کارمزد دیگر صرافی‌ها است.
  • کارمزد برداشت یا انتقال ارز از صرافی کوکوین بسته به نوع رمزارز متفاوت است‌. برای هر رمزارزی کارمزد متفاوتی در نظر گرفته شده است که قبل از واریز یا انتقال باید آن را بررسی کنید. اما این کارمزد هم در مقایسه با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال قیمت پایین تری دارد.
بخوانید  کیف پول اکسودوس، بررسی و آموزش تصویری دریافت و ارسال ارز در Exodus

بررسی نهایی آموزش نحوه انتقال ارز از صرافی کوکوین به متامسک

یکی از بهترین و شناخته شده ترین صرافی‌های ارز دیجیتال کوکوین است. این پلتفرم معاملاتی به علت مزایای بی‌شمار و رابط کاربری ساده، علاوه بر افراد حرفه ای برای تریدرهای مبتدی هم گزینه مناسبی است.

این صرافی به علت وجود حجم نقدینگی بالا، امکان واریز و برداشت ارز در کمترین زمان ممکن و کارمزد پایین، خیلی زود توانست جایگاه بالایی در بین صرافی‌های معتبر جهان به دست آورد.

برای این که از این صرافی به کیف پول متامسک تان ارز انتقال دهید کافیست اقدامات ساده ای که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم را دنبال کنید.

شاید به دنبال این مطالب در گوگل باشید

  • https://lores ir/نحوه-انتقال-ارز-از-صرافی-کوکوین-به-متام/
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها