تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

لورس :صفاپک تولید کننده کارتن در تهران شناسایی شد !!!

  • کد خبر : 2596162
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
لورس :صفاپک تولید کننده کارتن در تهران شناسایی شد !!!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که به فروشگاهی بروید و محصولی را برای خرید انتخاب کنید که بسته بندی شیک و جذابی داشته باشد . این روز ها  شیک بودن بسته بندی برای مشتریان اهمیت پیدا کرده است . یک بسته بندی شکیل نشان دهنده این […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که به فروشگاهی بروید و محصولی را برای خرید انتخاب کنید که بسته بندی شیک و جذابی داشته باشد . این روز ها  شیک بودن بسته بندی برای مشتریان اهمیت پیدا کرده است . یک بسته بندی شکیل نشان دهنده این است که صاحب برند برای مشتریان خودش ارزش قائل است . بسته بندی ها انواع گوناگونی دارند و هر کس متناسب با محصول و سلیقه خودش شکل بسته بندی را انتخاب می کند . یکی از بهترین وسایلی که برای بسته بندی استفاده می شود و این روز ها کاربرد زیادی دارد کارتن است. کارتن ها را می توان در شکل و اندازه های مختلف ساخت . می توان طرح های دلخواه را بر روی کارتن ها چاپ کرد . به همین دلیل است که طراحان بسته بندی در صورت استفاده از کارتن قدرت تصمیم گیری بالایی دارند و می توانند تنوع بی نظیری را در بسته بندی ها اعمال کنند .

به واسطه همین ویژگی های مثبت مصرف کارتن روز به روز افزایش یافته است و تولید کنندگان جدیدی پا به عرصه تولید کارتن های بسته بندی گذاشته اند . یکی از این شرکت ها برند صفا پک است که با تولید کارتن های بسته بندی با بهترین کیفیت سعی داشته بخشی از این نیاز رو به رشد را برطرف کند . یکی از آیتم های مثبت این برند مشاوره تخصصی برای انتخاب کارتن مناسب هر فرد و هر برند است . این مشاوره به این قصد انجام می شود که کارتن های تهیه شده تناسب زیادی با کسب و کارتان داشته باشد و بسته بندی شما در نهایت سبب جذب مشتریان بیشتری شود .

انواع کارتن های بسته بندی

انواع کارتن های بسته بندی

برای بسته بندی محصولات کارتن های متفاوتی وجود دارد . انتخاب این کارتن ها باید متناسب با محصول باشد . برای مثال برای بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی می توان از کارتن های مادر استفاده کرد . برای بسته بندی محصولاتی که قرار است با سرویس پست انتقال یابند باید خرید کارتن پستی را در نظر داشته باشند . پس تنوع محصولات ، تنوع کارتن های بسته بندی را نیز می طلبد . همه تولید کنندگان کارتن ، توانایی تولید کارتن های معمولی را دارند اما تنها بهترین ها توانایی ایجاد تنوع مورد نیاز مشتریان را دارند . برند کارتن صفا پک یکی از این تولید کنندگان است که با ایجاد یک تنوع وسیع سعی در برطرف کردن نیاز مشتریان دارد .

 

 

چاپ اختصاصی بر روی کارتن های بسته بندی

 

 

هدف اصلی از بسته بندی حفاظت از محصولات درون بسته بندی است . اما برای جنبه های تبلیغاتی نیاز است تا بسته بندی ما جذاب باشد و مشتری را به خرید محصول ترغیب کند . آیا شما به عنوان یک مشتری جذب یک بسته بندی که از یک کارتن خام و بدون چاپ ساخته شده ، می شوید ؟ قطعا خیر . کارتن خامی که در بسته بندی استفاده می شود همان هدف محافظت از محصول را دارد . اما چاپ بر روی کارتن وظیفه ایجاد جذابیت و جنبه تبلیغاتی را بر عهده دارد . انواع مختلفی از چاپ بر روی کارتن ها انجام می شود . این چاپ ها متناسب با شکل و نوع بسته بندی و نوع محصول درون بسته بندی انتخاب می شوند . چاپ هایی که بر روی کارتن انجام می شود شامل چاپ مستقیم بر روی کارتن (چاپ فلکسو) و چاپ لمینتی است . کیفیت چاپ نیز با توجه به دستگاه های چاپ کننده و مواد استفاده شده برای چاپ می تواند متفاوت باشد . چاپ فلکسو برای چاپ بر روی کارتن های پستی ، برای کارتن های بسته بندی معمولی استفاده می شود . چاپی با کیفیتی مناسب است و می تواند بسته بندی را از حالت بی روح خارج کند . چاپ لمینتی اما یک چاپ کاملا متفاوت و لوکس است . چاپ لمینتی برای چاپ بسته بندی های صادراتی و بسیار شیک استفاده می شود . چاپ لمینتی دارای کیفیت رنگ و وضوح بسیار بالاتری نسبت به چاپ فلکسو است و قیمت بالاتری نیز دارد . هر دو نوع چاپ زیبا و جذاب هستند و فقط در بسته بندی های متفاوتی استفاده می شوند . شرکت ها و برند های زیادی چاپ بر روی کارتن های بسته بندی را انجام می دهند . اما برند صفا پک با استفاده از دقیق ترین و مدرن ترین دستگاه های چاپ با کیفیت ترین چاپ بر روی کارتن را در ایران ارائه می دهد . نظرات مشتریانی که از این برند خرید کارتن داشته اند رضایت بالایی را نشان می دهد .

 

قیمت کارتن های بسته بندی بر کسب و کارتان تاثیر می گذارد

 

قیمت کارتن بسته بندی یک عدد واحد نیست که به سادگی قابل بیان باشد . قیمت کارتن به عوامل زیادی بستگی دارد . قیمت کارتن به قیمت مواد اولیه ای که کارتن را از آن می سازند بستگی دارد . این روز ها قیمت کاغذ و مقوا نوسانات صعودی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل نگه داشتن قیمت کارتن در یک رنج ثابت کمی سخت است . علاوه بر این ها خود کارتن ها قیمت های متفاوتی دارند . برای مثال کارتن های ۳ لایه و ۵ لایه قیمت های متفاوتی دارند . ورقه های مقوایی سازنده کارتن می توانند بازیافتی و یا غیر بازیافتی باشند و این موضوع سبب تغییر قیمت می شود . بدیهی است قیمت کارتن های بازیافتی کمتر از نوع غیر بازیافتی است . نوع چاپ بر روی کارتن نیز در قیمت نهایی بسته بندی تاثیر گذار است و همانطور که گفتیم چاپ لمینتی به مراتب گران تر از چاپ فلکسو خواهد بود . با توجه به تمام مطالبی که گفتیم قیمت کارتن های بسته بندی یک بازه وسیعی را شامل می شود و به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت . از بین شرکت های تولید و چاپ کننده کارتن برای کسب و کار ها برند کارتن صفا پک قیمت های ایده آلی را نسبت به بازار پیشنهاد می دهد . دلیل این موضوع را نیز حذف واسطه ها و کاهش هزینه های پخش و فروش به دلیل استفاده از فروشگاه های آنلاین ذکر می کنند .

 

آیا برای تهیه بسته بندی به صفا پک اعتماد کنیم ؟

 

 

در بازار کارتن و چاپ و بسته بندی تولید کننده های زیادی شروع به کار کرده اند و هر کدام شعاری دارند . در این بین تنها برند صفا پک بوده است که تلاش نموده شعار های خود را عملی کند . تولید کارتن بسته بندی و چاپ اختصاصی بر روی آن از صفر تا صد و با بهترین قیمت موجود در بازار کاری است که صفاپک انجام داده است . نظرات مشتریان و افرادی که کارتن های بسته بندی را از صفا پک تهیه کرده اند درصد بالایی از رضایت را نشان می دهند . رقابتی بودن بازار کارتن و بسته بندی ، صفا پک را به ارائه بهترین خدمات و پایین ترین قیمت ها سوق داده است که قطعا مشتریان از این موضوع بیشترین سود را خواهند برد . در نهایت صفاپک برندی است که تاکنون به درستی عمل کرده است و امید است در آینده نیز همین روال را پیش بگیرد .

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها