تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :عرضه استیبل کوین به زیر ۱۲۵ میلیارد دلار کاهش یافت

  • کد خبر : 2616243
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
لورس :عرضه استیبل کوین به زیر ۱۲۵ میلیارد دلار کاهش یافت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

عرضه استیبل کوین به زیر ۱۲۵ میلیارد دلار کاهش یافت به گزارش زوم ارز،
از زمان سقوط UST در ماه مه ۲۰۲۳، عرضه کل استیبل کوین ها هر ماه کاهش یافته است ماه گذشته شاهد خروج ۱.۷ میلیارد دلاری دیگر بودیم، کل عرضه اکنون ۳۳ درصد از اوج خود کمتر شده است سهم بازار تتر در میان رقبای لکنت زبان افزایش یافته است، اما سایر سکه‌ها کاهش‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند نقد و حجم در فضا به طور کلی نازک است و همچنان در حال کاهش است اگر کسی بخواهد چند سال گذشته را در کریپتو خلاصه کند، بازار استیبل کوین مکان خوبی برای شروع خواهد بود.
شاخه صنعت بسیار مهم برای نقدینگی به شدت آسیب دیده است، به طوری که کل عرضه استیبل کوین در بازار اکنون کمتر از ۱۲۵ میلیارد دلار است. این نشان دهنده کاهش ۳۳ درصدی نسبت به اوج ۱۸۸ میلیارد دلاری در آستانه فروپاشی Terra در ماه مه گذشته است.
از آن فروپاشی بدنام Terra، که شاهد تبخیر ۱۸ میلیارد دلاری کوین نه چندان پایدار UST به هوا بود، بازار به کاهش خود ادامه داده است. در راستای تشدید شرایط مالی در سراسر اقتصاد، عرضه استیبل کوین از آن زمان تاکنون هر ماه کاهش یافته است.
ماه گذشته شاهد کاه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

عرضه استیبل کوین به زیر ۱۲۵ میلیارد دلار کاهش یافت

به گزارش زوم ارز،

  • از زمان سقوط UST در ماه مه ۲۰۲۳، عرضه کل استیبل کوین ها هر ماه کاهش یافته است
  • ماه گذشته شاهد خروج ۱.۷ میلیارد دلاری دیگر بودیم، کل عرضه اکنون ۳۳ درصد از اوج خود کمتر شده است
  • سهم بازار تتر در میان رقبای لکنت زبان افزایش یافته است، اما سایر سکه‌ها کاهش‌های بزرگی را تجربه کرده‌اند
  • نقد و حجم در فضا به طور کلی نازک است و همچنان در حال کاهش است

اگر کسی بخواهد چند سال گذشته را در کریپتو خلاصه کند، بازار استیبل کوین مکان خوبی برای شروع خواهد بود.

شاخه صنعت بسیار مهم برای نقدینگی به شدت آسیب دیده است، به طوری که کل عرضه استیبل کوین در بازار اکنون کمتر از ۱۲۵ میلیارد دلار است. این نشان دهنده کاهش ۳۳ درصدی نسبت به اوج ۱۸۸ میلیارد دلاری در آستانه فروپاشی Terra در ماه مه گذشته است.

بخوانید  بلاکچین هیبریدی چیست؟ | صفر تا 100

از آن فروپاشی بدنام Terra، که شاهد تبخیر ۱۸ میلیارد دلاری کوین نه چندان پایدار UST به هوا بود، بازار به کاهش خود ادامه داده است. در راستای تشدید شرایط مالی در سراسر اقتصاد، عرضه استیبل کوین از آن زمان تاکنون هر ماه کاهش یافته است.

ماه گذشته شاهد کاهش ۱.۷ میلیارد دلاری دیگر بودیم که سومین کاهش در سال ۲۰۲۳ بود.

سهم بازار تتر افزایش می یابد

برای ردیابی حرکات نزدیک تر، می توانید روی “Play timeline” در نمودار زیر ضربه بزنید. با تجزیه عرضه کلی به بزرگترین استیبل کوین ها، تقریباً هر کوین ضربه سختی خورده است. تقریباً، به این دلیل که یک استثنا آشکار وجود دارد: Tether.

تا حدودی طعنه آمیز، با توجه به ذخایر ابری که مدت ها مورد بحث بود، تتر سهم بازار مطلقاً مسلطی را دوباره ایجاد کرده است. استیبل کوین مستقر در اروپا با بهره مندی نه تنها از نابودی UST، بلکه از تعطیلی نظارتی یون BUSD فوریه و ترس (البته مختصر) مرتبط با SVB در اطراف USDC در ماه مارس، توانسته است از سرکوب شدید نظارتی در ایالات متحده جلوگیری کند. و برخی از رقبای فراری سرمایه را بالا ببرد.

بخوانید  نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد!

سهم بازار آن در حال حاضر ۶۷ درصد است. با ارزش بازار ۸۳ میلیارد دلار، این شرکت فاش کرد که تنها در سه ماهه دوم سود عملیاتی حیرت انگیزی ۱ میلیارد دلاری به دست آورده است، که عمدتاً به دلیل بازدهی کلانی است که در حال حاضر از طریق خزانه داری ایالات متحده عرضه می شود.

با این حال، جدا از اینکه تتر برای استفاده از موانعی که رقبا را سرکوب کرده است، موقعیت خوبی دارد، بازار استیبل کوین به طور کلی مشکلات این ارز دیجیتال را نشان می دهد.

نقد و حجم کاهش یافته است، با نوسانات بر این اساس نزدیک به پایین ترین زمان. فرار سرمایه از فضا بسیار زیاد بوده است، زیرا یک محیط پولی فشرده همراه با رسوایی‌های متعدد در فضای کریپتو به بخشی آسیب رسانده است که در طول دوره کووید با نرخ صفر و پول چاپی به سرعت گسترش یافت.

بازار از اینجا به کجا می‌رود؟

در حالی که کاهش نقدینگی و حجم بدیهی است که برای فضا به طور کلی منفی است، پوشش های نقره ای نیز وجود داشته است.

بخوانید  کاردانو پتانسیل زیادی برای حضور فعال در آینده دارد

عدم نوسانات در برخی از بخش‌ها مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا صنعت سال گذشته با رسوایی‌های متعددی که بحران FTX در ماه نوامبر سرلوحه آن بود، گرفتار شد. سال ۲۰۲۳ تاکنون با شرایط کند و خاموش بازار مشخص شده است. این برای معامله‌گران و بازارسازان ایده‌آل نیست، اما برای شهرت صنعت، حداقل رسوایی‌های سال گذشته و پیامدهای مدیریت ریسک بی‌احتیاطی در بحبوحه اقتصاد به‌طور ناگهانی کاهش یافته است.

البته، موضوع بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال روی کره زمین، Binance، باقی می‌ماند که با انبوهی از شکایت‌ها مواجه است. آنها همه چیز را از دور زدن قوانین AML و KYC گرفته تا دستکاری حجم و تجارت علیه مشتریان مدعی هستند. بدون شک، بسیاری از فضا هنوز به شیوه ای بسیار غیرشفاف عمل می کند، بنابراین شاید احمقانه باشد که آن شوک ها را متعلق به گذشته اعلام کنیم.

با این حال، در هر صورت، مسیر فضا تغییر نخواهد کرد تا زمانی که شرایط کلان گسترده‌تر به آن اجازه انجام این کار را ندهد. انگیزه نگه داشتن یک استیبل کوین یا سرمایه گذاری در کریپتو به طور کلی، زمانی که اوراق قرضه تضمین شده توسط دولت ایالات متحده بیش از ۵ درصد ارائه می دهند، بسیار کمتر است. موقعیت ریسک-پاداش به سادگی کاملاً تغییر کرده است.

بخوانید  آپتیمیزم ایردراپ توکن‌های OP را به کاربران واجد شرایط انجام داد

با این گفته، به نظر می رسد امیدواری وجود داشته باشد که تشدید نرخ ها در نهایت به پایان برسد. با نگاهی به احتمالات ناشی از معاملات آتی فدرال رزرو، بازار پیش‌بینی می‌کند قبل از خروج فدرال رزرو، حداکثر یک بار دیگر (حتی حتی همین) نرخ بهره را افزایش دهد.

شاید سرمایه برای شروع دوباره به دنبال این طبقه دارایی نوپا تردید کمتری داشته باشد. با این حال، اگر کسی بخواهد اندازه‌گیری سریعی از عملکرد فضای کریپتو در چند سال گذشته داشته باشد، بازار استیبل کوین گویای این موضوع است.

منبع: coinjournal.net

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها