تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :علت رشد ۱۲ درصدی تون کوین

  • کد خبر : 2615372
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
لورس :علت رشد ۱۲ درصدی تون کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

علت رشد ۱۲ درصدی تون کوین اخبارارز رمزپایهقیمت توسط آندیا احمدی آخرین به روز رسانی ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳ ۰ ۲۱ اشتراک تون کوین ۱۲ درصد رشد کرد و بالاترین سطح شش ماهه خود را با مشارکت تلگرام ثبت کرد. آیا مقاومت ۲٫۲۵ دلاری را می شکند و به رالی ادامه می دهد؟
تون کوین افزایش قابل توجه بیش از ۱۲٪ را تجربه کرده است که بالاترین قیمت خود را از آوریل در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است.
علاوه بر رسیدن به بالاترین قیمت روزانه ۲٫۲۵ دلار، این افزایش، تون کوین را در کانون توجه جامعه ارزهای دیجیتال قرار داد. به طور قابل توجهی، این افزایش از همکاری استراتژیک با تلگرام(سرویس پیام رسانی) حاصل شد.
مشارکت تلگرام با TONشتاب صعودی را تقویت می کند مشارکت تلگرام نقش مهمی در اجرای آخر هفته داشت و اعلام این که تلگرام کیف پول رمزنگاری تون اسپیس(Ton Space) را ایجاد خواهند کرد، به تونکوین قدرت نیز خواهند داد. علاوه بر این، تلگرام دارای پایگاه کاربری گسترده ای است و تصمیم آن بر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

علت رشد ۱۲ درصدی تون کوین اخبارارز رمزپایهقیمت توسط آندیا احمدی ۰ ۲۱ اشتراک

تون کوین ۱۲ درصد رشد کرد و بالاترین سطح شش ماهه خود را با مشارکت تلگرام ثبت کرد. آیا مقاومت ۲٫۲۵ دلاری را می شکند و به رالی ادامه می دهد؟

تون کوین افزایش قابل توجه بیش از ۱۲٪ را تجربه کرده است که بالاترین قیمت خود را از آوریل در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است.

علاوه بر رسیدن به بالاترین قیمت روزانه ۲٫۲۵ دلار، این افزایش، تون کوین را در کانون توجه جامعه ارزهای دیجیتال قرار داد. به طور قابل توجهی، این افزایش از همکاری استراتژیک با تلگرام(سرویس پیام رسانی) حاصل شد.

مشارکت تلگرام با TONشتاب صعودی را تقویت می کند

مشارکت تلگرام نقش مهمی در اجرای آخر هفته داشت و اعلام این که تلگرام کیف پول رمزنگاری تون اسپیس(Ton Space) را ایجاد خواهند کرد، به تونکوین قدرت نیز خواهند داد. علاوه بر این، تلگرام دارای پایگاه کاربری گسترده ای است و تصمیم آن برای ا برای همکاری با تون کوین باعث شور و شوق در میان معامله گران و سرمایه گذاران شده است.

بخوانید  داعش از فناوری بلاک چین برای ارتباطات خود استفاده می‌کند!

اگر خریداران بتوانند از سد ۲٫۲۵ دلار عبور کنند، سطح ۲٫۵۰ دلار سطح فنی بعدی برای تماشا است. در نتیجه، شکستن بالاتر از این سطح ممکن است به معنای احساسات مثبت قوی باشد و سرمایه‌گذاران بیشتری را به سمت تون کوین بکشاند. با این وجود، اگر حرکت صعودی کاهش یابد و قیمت از مرز ۲٫۲۵ دلار عبور نکند، تون کوین ممکن است یک دوره تثبیت یا سقوط احتمالی را پشت سر بگذارد.

TON/USD تجزیه و تحلیل فنی

در نمودار قیمت TONUSD، باندهای کانال Keltner در حال افزایش هستند، باند بالای ۲٫۲۰۸۰۲۳۵۲ دلار، باند میانی به ۲٫۰۳۴۳۴۱۹۰۳ دلار و باند پایین به ۱٫۸۶۰۸۱۱۶ دلار رسید. این الگو نشان می دهد که قیمت TON/USD اکنون روندصعودی دارد.

با این حال، فعالیت قیمت بالاتر از محدوده بالا نشان می دهد که حرکت مثبت ممکن است بیش از حد افزایش یابد و شانس عقب نشینی یا تثبیت را افزایش دهد.

منبع: TradingView

علاوه بر این، قیمت TON/USD بیش از حد خرید شده است، همانطور که توسط RSI تصادفی نشان داده شده است، که در زیر خط سیگنال خود در ۸۵٫۷۱ حرکت می کند. این سطح ممکن است منجر به کاهش کوتاه مدت یا دوره تثبیت بازار شود زیرا معامله گران سود می برند یا منتظر فرصت ورود بهتری هستند.

بخوانید  بررسی تحولات اخیر اکوسیستم سولانا؛ قاتل اتریوم جان تازه می‌گیرد؟

علاوه بر این، اگر RSI به زیر ۷۰ سقوط کند، ممکن است نشان دهد که حرکت صعودی در حال کاهش است و روند قیمت در شرف معکوس شدن است.

منبع coingape تلگرامتون کوینصعود قیمت ۰ ۲۱ اشتراک آندیا احمدی

مقاله قبلی

اهمیت مدیریت صحیح رمز عبور برای محافظت از ارزهای رمزنگاری

مقاله بعدی

۳xpl یک جستجوگر فوق سریع برای بلاک چین های محبوب

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2615372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها