تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

لورس :فروش و خرید عمده پیراهن مردانه مستقیم از معرفی کنندگان عمده بازار

  • کد خبر : 2596899
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :فروش و خرید عمده پیراهن مردانه مستقیم از معرفی کنندگان عمده بازار
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :خرید پیراهن مردانه باکیفیت با قیمت مناسب همواره دغدغه اصلی عمده فروشان پیراهن مردانه و صاحبان فروشگاه های خرده فروشی پوشاک بوده است. پیراهن مردانه ارزان عمده در بازار ایران به چه نوع لباسی پیراهن مردانه می گویند؟ تفاوت آن با همه لباس های مردانه چیست؟ در ادامه […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

خرید پیراهن مردانه باکیفیت با قیمت مناسب همواره دغدغه اصلی عمده فروشان پیراهن مردانه و صاحبان فروشگاه های خرده فروشی پوشاک بوده است.

پیراهن مردانه ارزان عمده در بازار ایران

به چه نوع لباسی پیراهن مردانه می گویند؟ تفاوت آن با همه لباس های مردانه چیست؟ در ادامه به تاریخچه تولیدی پیراهن مردانه می پردازیم.

بخوانید  پول شویی از طریق ارز دیجیتال

تاریخچه پیراهن مردانه در ایران

پیراهن های مردانه ای که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند سابقه بسیار طولانی دارند. با این حال، مدلی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به اواخر قرن نوزدهم باز می گردد. اولین نوع پیراهن با بسته شدن دکمه در قسمت سینه، که دقیقاً از پیراهن های رایج امروزی الگوبرداری شده است،

پیراهن مورد استفاده در جلو بسته می شد و مردم پیراهن های مردانه را روی آن می پوشیدند. تا اواخر قرن نوزدهم، پیراهن‌های مردانه سفید نشانه نجابت به حساب می‌آمدند و معمولاً کسانی که پول کافی داشتند می‌توانستند پیراهن‌های سفید بپوشند. چون مجبور شدند چند بار پیراهن سفیدشان را به رختشویی ببرند و تمیز کنند.

لباس‌های سفید را نمی‌توان با هیچ کاری پوشید، زیرا لباس‌های سفید را کثیف می‌کرد، بنابراین فقط شخصیت‌های خاص مانند اعیان و ثروتمندان می‌توانستند آن را بپوشند. اما از اواخر قرن نوزدهم پیراهن های راه راه به تدریج وارد عرصه مد شد. شکل یقه در پیراهن مردانه یکی از اجزای اصلی است. در گذشته یقه پیراهن مردانه یا یقه ایستاده بود یا یقه شکار. هرچه دور گردن بزرگتر باشد، یقه پهن تر است.

بخوانید  یوتیوب ویدیوهای مربوط به ارزهای دیجیتال را پاک کرد

آشنایی با تیشرت عمده مردانه

تیشرت مردانه با طرح و فرم ساده یکی از لباس هایی است که در بین آقایان طرفداران زیادی دارد. تیشرت مردانه یکی از مهم‌ترین لباس‌های مردانه است که در استایل‌های اسپورت برای مردان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین هر مردی که به استایل خود اهمیت می دهد و می خواهد به عنوان فردی شیک پوش در جامعه شناخته شود باید با اصول اولیه انتخاب بهترین لباس استپورت ویژگی های خاص آن آشنا باشد. یکی از مهم ترین اصولی که در مورد پیراهن مردانه باید رعایت شود این است که پیراهن باید اندازه مناسب فرد باشد. بنابراین مدل یقه، شانه، سر بازو و غیره. پیراهن مردانه باید در جای خود باشد تا شیک به نظر برسد.

تیشرت مردانه به پیراهنی با آستین بلند و یقه اشاره دارد. یک پیراهن مردانه مناسب برای مردان لاغر و یک پیراهن گشاد برای مردان قد بلند مناسب است. پیراهن مردانه یکی از مهم ترین عناصر استایل مردانه است، انتخاب درست نقش مهمی در استایل مردانه دارد. پیراهن های مردانه انواع مختلفی دارند که هر کدام سبک و نظر خاص خود را دارند که در استایل افراد بسیار به چشم می خورد. در نهایت انواع پیراهن مردانه را می شناسیم.

بخوانید  معرفی شرکت طراحی لوگو مونس خواه

فروش و خرید عمده پیراهن مردانه مستقیم از معرفی کنندگان عمده بازار

پیراهن تابستانه نخی عمده

پیراهن های زمستانه برای مردان انتخاب خوبی برای تابستان هستند زیرا رطوبت را از بین می برند و تنفس می کنند. پیراهن های نخی مردانه در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار موجود است، آقایان شیک پوش با هر سلیقه ای می توانند با توجه به رنگ پوست و مو و فرم بدن خود پیراهن مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی های پیراهن نخی این است که حساسیت ایجاد نمی کند و تقریباً به راحتی قابل شستشو و لک است. استفاده از پیراهن نخی برای بسیاری از مراسم رسمی انتخاب خوبی نیست زیرا پیراهن نخی به سرعت چروک می شود و ظاهر خوبی به فرد نمی دهد. یکی از راه های تشخیص پارچه پنبه ای از الیاف مصنوعی این است که الیاف طبیعی کمتر براق هستند. پیراهن های نخی بادوام هستند و طول عمر نسبتا زیادی دارند.

پیراهن ابریشمی مردانه برای زمستان

پیراهن ابریشمی مردانه دارای جنس سبک و راحتی است که بیشتر برای پیراهن های مردانه از پارچه ابریشمی استفاده می شود. پیراهن های ابریشمی مردانه جلای کمی دارند که زیبایی پیراهن را بیشتر می کند. از پیراهن های ابریشمی معمولا در جشن ها و عروسی ها استفاده می شود. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که این پیراهن های ابریشمی به حرارت بسیار حساس هستند و در اتوکشی باید دقت کرد.

بخوانید  واکاوی پروژه لیبرای فیسبوک؛ آیا فیسبوک از خلأهای قانونی سوءاستفاده می‌کند؟

پیراهن مردانه آکسفورد

پیراهن آکسفورد یک پیراهن خوش پوش است که معمولا با طرح و نقش ساده درست می شود و طرح یقه آن ساده و شیک است. پیراهن آکسفورد آستین بلند است، برای دوخت از انواع پارچه های نخی و کتان استفاده می شود. پیراهن آکسفورد پیراهنی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد. پیراهن آکسفورد را می توان بسته به رنگ با شلوار جین یا کتان ست کرد.

پیراهن مردانه یقه دار جدید

پیراهن مردانه کوبایی ابتدا در کوبا رایج شد اما پس از آن در مکزیک طرفداران زیادی مشتاق استفاده از این مدل پیراهن شدند. این پیراهن به دلیل راحتی و فرم یقه (یقه باز و آزاد معمولا با دکمه هایی که دکمه های بالایی را باز می گذارد) جایگاه ویژه ای در بین جوانان سراسر جهان پیدا کرده است. اکثر جوانان دوست دارند این پیراهن را در تعطیلات تابستانی بپوشند.

پیراهن مردانه روی پیراهن مدل اسپورت ۲۰۲۳

معمولا از پیراهن مردانه به عنوان روکش تیشرت استفاده می شود. در روزهایی که هوا خیلی سرد یا خیلی گرم نیست، برای مردانی که می خواهند خوش تیپ به نظر برسند، از پیراهن مجلسی به عنوان یک ژاکت سبک استفاده کنید. در روزهای سرد می توانید تاپ تاپ را زیر پلیور بپوشید و یقه تی شرت را با شلوار جین ست کنید و استایلی شیک داشته باشید.

بخوانید  همه چیز درباره طرح کاتالیزور پروژه کاردانو و اهمیت آن

پیراهن کتان مردانه شیک عمده

پیراهن های کتانی انتخاب خوبی برای هوای گرم محسوب می شوند زیرا از الیاف طبیعی ساخته شده اند. زیرا بدن را خنک می کند. پیراهن های کتانی مردانه به سرعت چروک می شوند، بنابراین انتخاب مناسبی برای مراسم رسمی نیستند. امروزه در پیراهن‌های کتانی از الیاف پنبه کمتر استفاده می‌شود و به همین دلیل کمتر چروک می‌شوند.

فروش و خرید عمده پیراهن مردانه مستقیم از معرفی کنندگان عمده بازار

پیراهن جین مردانه با کیفیت

یک پیراهن مردانه را با یک کت اسپرت برای مجالس غیر رسمی بپوشید. تی شرت جین مردانه را می توان در زندگی روزمره استفاده کرد. صنعت مد سالهاست که از پیراهن جین حمایت می کند. پیراهن جین بسیار راحت و در عین حال زیبا است، بنابراین می توانید ظاهری شیک ایجاد کنید.

مردی با پیراهن دیپلماتیک یا آخوندی

به پیراهن دیپلمات مردانه یقه ماخوندی یا یقه روستایی نیز می گویند. از پیراهن دیپلماتیک می توان در مکان های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. استفاده از پیراهن دیپلمات با اکسسوری هایی مانند کمربند و پاپیون، استایلی رسمی را نشان می دهد.

بخوانید  آیا قیمت پپه کوین به نزول خود ادامه می‌دهد؟ بررسی چالش‌های اخیر این میم کوین

پیراهن یقه یقه ای مردانه رسمی

پیراهن یقه یکی از رسمی ترین پیراهن های مردانه برای پوشیدن با پاپیون است. البته برخی از افراد تمایل دارند این پیراهن را با کراوات سفید یا مشکی بپوشند که یک استایل عالی است. به پیراهن های یقه خدمه، پیراهن مردانه یقه بال نیز گفته می شود. پیراهن یقه اسکی با لباس تاکسیدوپوشیده می شود. این مدل پیراهن یک پیراهن مجلل است، پس سعی کنید این مدل را در یک مهمانی رسمی بپوشید.

پیراهن مردانه یقه خرگوشی اسپورت

پیراهن یقه خرگوش یقه ای دارد که به هم نزدیک است و معمولاً با یقه کت پوشانده نمی شود. این مدل پیراهن برای کسانی که سبک سنتی را دوست دارند انتخاب خوبی است.

کت کت و شلوار مردانه در بازار معروف ایران

پیراهن های یقه ایستاده مردانه یقه ایستاده دارند و برای مجالس رسمی انتخاب خوبی هستند زیرا اگر با کت و شلوار رسمی پوشیده شوند، یک مجموعه رسمی زیبا ایجاد می کنند. برای تمامی تولیدی کت و شلوار مردانه صدق می کند.

بخوانید  نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال Binance

یک پیراهن کلاسیک مردانه یقه دار

مدل پیراهن یقه‌دار کلاسیک مردانه به گونه‌ای طراحی شده است که مناسب انواع صورت است. چون سایزش عادیه این مدل یقه را می توان با کراوات یا بدون کراوات پوشید.

پیراهن مردانه با یقه انگلیسی آراسته و شیک

پیراهن های یقه انگلیسی معمولا با کت یقه باز یا ژاکت بدون یقه پوشیده می شوند. در برخی موارد برای اینکه از سادگی الگوی یقه انگلیسی کم نشود از پارچه ای با جنس و رنگ متفاوت برای یقه استفاده می کنند.

چگونه بهترین مکان ها را برای توزیع پوشاک مردانه پیدا کنیم

شرکت هایی هستند که با صنایع اصلی پخش پیراهن مردانه در شهرهای اصلی کشور کار می کنند و کار خود را انجام می دهند. این بدان معناست که شرکت ها یا مشاغل زیادی در بسیاری از نقاط کشور تولید پیراهن مردانه ندارند و بسیاری از مصرف کنندگان لباس های سنگین مجبور به سفر برای یافتن محصولات مورد نیاز خود هستند. برخی از سوالات و نگرانی های این گروه از مصرف کنندگان عبارتند از:

بخوانید  EthSign به اکوسیستم رو به رشد تن کوین می پیوندد – قیمت TON در این هفته ۱۹٪ افزایش یافت

خریداران پیراهن های مردانه عالی هزینه و زمان زیادی را صرف به دست آوردن پیراهن مورد نظر خود می کنند.

به دلیل زمان بر بودن و هزینه بالا بنابراین مراجعه حضوری به تمامی مراکز تولید و مراکز پخش اصلی پیراهن مردانه امکان پذیر نیست.

با توجه به محدود بودن مراکز تولید پیراهن مردانه در یک منطقه، دست خریداران بزرگ برای مقایسه و خرید اقتصادی بسته است.

همه این شرایط باعث می شود که فرآیند خرید پیراهن مردانه به یک فرآیند سخت و پیچیده تبدیل شود و مشتری نتواند آنچه را که می خواهد خریداری کند.

اما روش دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید پیراهن مردانه مورد نظر خود را به صورت عمده خریداری کنید. این به شما امکان می دهد از وب سایت عمده بازار استفاده کنید.

عمده بازار پلتفرمی است که عمده فروشان پیراهن مردانه گرد هم می آیند تا محصولات و کالاهای خود را به نمایش بگذارند.

بخوانید  توکن BRISE Bitgert حدود ۲۵.۳۲% افزایش یافت، آیا روند صعودی ادامه دارد؟

از این رو می توانید بسیاری از مراکز تولید پیراهن مردانه را در عمده بازار به راحتی پیدا کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت و اطلاعات اقلام مختلف و در نهایت بهترین انتخاب برای شما وجود دارد.

فروش عمده پیراهن مردانه عمده بازار

اکنون که با انواع روش ها و چالش های فروش عمده پیراهن مردانه آشنا شدید، در اینجا بهترین و آسان ترین راه برای فروش عمده پیراهن مردانه را به شما معرفی می کنیم عمده بازار(https://omdehbazar.com)بستری آنلاین برای خرید و فروش عمده پیراهن مردانه است که با عضویت در این کانال و سایت عمده بازار دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد و به راحتی می توانید به بسیاری از عمده فروشان کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

عمده بازار یک سایت بازاریابی مجازی، چند ویژگی و آنلاین بسیار بزرگ است. عضو فعال عمده بازار سایت و کانال تلگرامی است که هر تولید کننده و فروشنده بزرگی می تواند با پرداخت هزینه ای ناچیز محصول خود را در این سایت و کانال تبلیغ کند و خریداران بیشتری برای محصولات خود به دست آورد.

بخوانید  اندازه قرارداد یا contract size چیست و چه استفاده‌ای در فارکس دارد؟

با عضویت در سایت عمده بازار می توانید از محصولات متنوعی دیدن کنید و پیراهن مردانه را به صورت عمده با قیمت مناسب خریداری کنید چرا که عمده بازار بازاری بدون واسطه و دلال است.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها