تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :قیمت بیت‌کوین در قله یک سال اخیر!

  • کد خبر : 2626414
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
لورس :قیمت بیت‌کوین در قله یک سال اخیر!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازدهی یکساله بیت‌کوین چقدر است؟ قیمت بیت‌کوین در قله یک سال اخیر! کدخبر: ۶۰۵۷۴۸ ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ – ۱۲:۴۳ اقتصادنیوز: بیت‌کوین امروز با رسیدن به مرز ۳۵ هزاردلاری به قله یک‌سال اخیر دست یافت. به گزارش اقتصادنیوز در معاملات امروز بازار رمرزارزها، بیت‌کوین به مرز ۳۵ هزار دلاری رسید تا بالاترین مقدار خود از ماه می سال گذشته را به ثبت برساند.
بزرگترین دارایی دیجیتال در حالی با رشدی بیش از ۱۰ درصدی وارد کانال ۳۴ هزار دلاری شده که در مقاطعی از روز در کانال ۳۵ هزار دلاری هم معامله شده بود. رشد امروز بیت‌کوین باعث شده تا بازدهی این رمزارز از کف سال ۲۰۲۲ به بیش از ۱۰۰ درصد برسد. احتمال تایید اولین ETF بیت‌کوین لحظه‌ای آمریکا موجب شده تا اقبال سرمایه‌گذاران به این دارایی بیشتر شود. شرکتهای مدیریت دارایی بلک‌راک و فیدلیتی در میان شرکتهایی هستند که برای ارائه این محصول به بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. موافقان تایید ETF بیت‌کوین معتقدند این صندوقها موجب گسترش پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال می‌شوند. یک دادگاه استیناف فدرال ایالات متحده روز دوشنبه همچنین به طور رسمی از پیروزی شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در پر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازدهی یکساله بیت‌کوین چقدر است؟ قیمت بیت‌کوین در قله یک سال اخیر! کدخبر: ۶۰۵۷۴۸ اقتصادنیوز: بیت‌کوین امروز با رسیدن به مرز ۳۵ هزاردلاری به قله یک‌سال اخیر دست یافت. قیمت بیت‌کوین در قله یک سال اخیر!

به گزارش اقتصادنیوز در معاملات امروز بازار رمرزارزها، بیت‌کوین به مرز ۳۵ هزار دلاری رسید تا بالاترین مقدار خود از ماه می سال گذشته را به ثبت برساند.

بزرگترین دارایی دیجیتال در حالی با رشدی بیش از ۱۰ درصدی وارد کانال ۳۴ هزار دلاری شده که در مقاطعی از روز در کانال ۳۵ هزار دلاری هم معامله شده بود. رشد امروز بیت‌کوین باعث شده تا بازدهی این رمزارز از کف سال ۲۰۲۲ به بیش از ۱۰۰ درصد برسد. احتمال تایید اولین ETF بیت‌کوین لحظه‌ای آمریکا موجب شده تا اقبال سرمایه‌گذاران به این دارایی بیشتر شود. شرکتهای مدیریت دارایی بلک‌راک و فیدلیتی در میان شرکتهایی هستند که برای ارائه این محصول به بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند. موافقان تایید ETF بیت‌کوین معتقدند این صندوقها موجب گسترش پذیرش عمومی ارزهای دیجیتال می‌شوند.

یک دادگاه استیناف فدرال ایالات متحده روز دوشنبه همچنین به طور رسمی از پیروزی شرکت سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل در پرونده اعتراضات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده خبر داد. این شرکت در تلاش برای ایجاد یک ETF بیت کوین بود.

اوایل هفته گذشته هم بیت‌کوین یک جهش ۱۰درصدی را در یک روز به ثبت رسانده بود و دلیل آن هم یک گزارش اشتباه مبنی بر این بود که بلک راک تاییدیه راه اندازی یک ETF بیت‌کوین را کسب کرده است. البته پس از مشخص شدن این اشتباه روند صعودی خاتمه یافت و بخش زیادی از رشد بازپس گرفته شد.

در معاملات صبح امروز، اتر، دومین توکن بزرگ بازار نیز جهش ۶.۴ درصدی را تجربه کرد و به بیش از ۱۸۰۰ دلار رسید. رمزارزهای کوچک‌تری مانند بایننس‌کوین، ریپل و دوج‌کوین نیز با افزایش قیمت مواجه شدند.

داده‌های کوین‌گلس نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۸۷ میلیون دلار موقعیت معاملاتی ارزهای دیجیتال، عمدتاً از سفته‌بازانی که روی قیمت‌های پایین‌تر شرط‌بندی کرده بودند، لیکویید شده است.

همچنین بخوانید

  • مقاومت بیت کوین در کانال ۲۳۰۰۰ دلاری
  • بیت کوین در آستانه از دست دادن کانال ۲۲۰۰۰ دلاری
  • قیمت بیت کوین امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰
  • ۳۷۸ میلیون دلار بیت کوین زیر هزاران تُن زباله گم شد!
  • بیت کوین
  • اخبار ارز دیجیتال
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها